Era să șovăi

16 04 2010

Am scris eu odată ceva despre dor. Nu mai știu ce și nu am chef să caut și mai ales să recitesc. Bă eu nu pot să citesc niciodata ce scriu. Nici la teze la școală nu recorectam cu toate că greșeam cu regularitate. Mă fut în ea de întoarcere înapoi și verificare.

Ideea e că eu nu am simțit căcatul ăsta de dor. Să o ard cu ochii în soare și cu gândul la lipsa de cineva. Dar în ultimul timp, de când mă straduiesc să mă redescopăr de sub sloboz și smegmă am început să dau de tot felul de trăiri care mai de care mai roz. Mâine poimâine descopăr că sunt chiar sensibil sub armura de titan… vedem.

Revin la dor, îmi pleacă mie jumătatea în tări străine, să zicem china că sună mai departe și mă știți un mare iubitor de hiperbole, metafore și alte mizerii.

Doar că acum după ce a plecat mi s-a făcut dor de ea. Bine nu dor d-ăla cum se pișă ăștia în poezi pe ei. Gen cui m-ai lăsat și unde oi fi tu. Nu frate, i-am simțit lipsa, i-am căutat capul pe pernă noaptea, d-astea bărbătești. Asta nu m-a deranjat. că mie îmi place să mai simt și eu chestii, adică nu le împart în de bine și de rău. Toate sunt de bine.

Mă gândeam atunci, uite mă că se poate te gândești la cineva cu drag, nu plângi după el, nu suferi . Că eu nu sufeream, adică mă gândeam la ea și zici că era lângă mine. Ce china, ce juma de glob, când e vorba de telepatie distanțele nu fac cât un pișat de cămilă. Bă o simțeam acolo lângă mine, nu lângă ÎN. Bătea din inimă o dată cu mine, nu vorbesc acum metforic că știți că nu suport metaforele, hiperbolele și mizeri d-astea. Adlitera frate, era un simțământ d-asta de doi în unu. Cum numai nova brasilia mai încearcă sau cum dracu îi zice (că eu nu beau cafea).

Zic poate scriu și ceva pe blog despre asta, așa din poigne ca băieții stând la cafea. Că doar știți cât iubesc cafeaua.

Apoi vine intriga, că ce poveste e aia fără intrigă. Ce dracu facem aici doar nu scriu un post pe un blog de căcat. Stiți că nu halesc blogurile de nici o culoare.

Intriga: Să zicem că dintr-o eroare de comunicare sau dintr-o [meandra a concretului]1 pentru că unu nu a avut [responsabilitatea unui interlocutor]2 ne-am neînțeles.(sincer mie mi se par ambele vorbe 1,2 destul de sensuale adică au senz).

Deci ne-am certat cum e mai rău.

Știi cum e cel mai rău să te cerți cu cineva? Fără cuvinte, atunci când cineva îți spune suge-o în pula mea pe câmpiile elizee când faci o baie în stix. Da’ nu zice nimic, nici nu se uită la tine. Cum să se uite la tine din china? Poate prin webcam, dar la ce bun? Oricum o privire e redundantă atunci când o arzi telepatic.

Bun, apoi telepatia curvă păroasă (și nu vorbesc acum de dorita femeie cu barbă) cum e mi-a dat și capul că de stemă/stimă/respect eram deja umplut. Cealaltă față a monedei mereu e mai de căcat, de aceea îi și zice cealaltă, din ciclul ăilalți. Venit din vremuri imemoriale de la prima bătălie.

Erau ai noștri de o parte a câmpului și ai lor de cealaltă. Ai noștri se gândeau cine pulele noastre e ăia (și ce pule aveau rusticii ăia, acum au rămas doar rămășițele în curs de atrofiere ale acelor falnice mădulare și le ziceți politicos penisuri). Unu a zis, sunt ceilalți, apoi a apărut și lost pe televiziunea prin cablu și apoi pe odc și când a apărut seria 2 a început să se bășească. Dar noroc cu 24 si cu House MD.

Unde am rămas? A da, deci odată cordonul ombilical dintre iubirile nemuritoare tăiat, cu cuterul, dorul meu roz și pufos s-a atrofiat și s-a ofilit. Ca un cadavru de sobolan uitat prea mult în beci (uitat????). Apoi se făcea că acel cadavru creștea din ce în ce mai mare și roșii ochii i se făceu. Către mine apoi privea, care între timp devenisem un adolescent acneic din cauza abuzului de lucru manual (broderie, pirogravura, d-astea) și grăia cu glăscior de Chelo de la Paraziții după 27 de ore de stat la terasă.

–          Ce pula mea faci sfrijit tremurător acolo chircit în poziție fetală ca o curvă proastă, proaspăt violată de cei 20 de amici ai băitului cool cu care te bucurai că te-ai combinat ieri?

Iar eu mă uitam la șobolanul plin de riduri ce nu îi ședeau bine ca unui Shar Pei. Privind prin ochiul criticii rațiunii pure (că m-a omorât prostul ăla de Kant, cum se îmbăta cum începea cu asta) mă întrebam ștințific. Cum a apărut așa pocitanie și de ce e așa de handicapt încât dacă a devenit de două ori mai mare își și închipuie că face rahatul praf și cum de mă vede ca și cum aș fi un adolescent sfrijit de labă, pardon traforaj.

Pendulam dacă să îi pun 43-ul pe cap sau să îl prind într-un borcan (tocmai mâncasem cartofi cu castraveți murați) și să îl înec 24 de ore că țipă (futuți mexicanii în gură). http://stirileprotv.ro/exclusiv/exclusiv-online/extraterestru-prins-in-cursa-de-soareci-in-mexic-uite-cazuri-din-romania.html

Dar fiind cu armura pe mine l-am luat în brațe și i-am spus cu blândețe. Coaie dacă eu acum aș mai folosi alcoolul ca refugiu aș amâna plecarea de mâine cu mașina și aș cobora la chioșc să îmi revendic premiul de o lada de bere câștigat pe biletul de 1 milion de ron pe care l-am câștigat la bancomat bagând cardul și pinul norocos(totul în aceiași fraza gigantică). Cum nu e cazul trebuie să deschid ochii mari și să îmi pun niște picături în ei că mă ustură de la prea mult stat la calculator.

Am ales picăturile de sticlă pisată, am pus apoi am clipit des. Deja mă simt mai bine.

-Băăăă nu există moș Crăciun tactu-i ăla de pune plicuri în cutiile de scrisori… șobolanul se uita la mine și zâmbea. Puteam să îi citesc gândurile (ți-am spus de telepatie) gândea: bine ca nu am ajuns în mexic. I-am zâmbit cu zâmbetul speciei superioare, îl făceam lejer la orice proba de triatlon cu istoricul mea în traforaj viteză.

L-am ridicat în lumină și vinișoare albastre îi brăzdau burtica roz, i-am pus o fundiță roz și i-am făcut ochișorii ca două margeluțe cu contru albastru. Perfect asortat și rezistent la ploaie… pentru că meriți.

Era chiar simpatic, l-am numit dor și îl strigam dorule.

Apoi din strafundul armurii mele de titan mi-a bătut inima o dată apoi de două ori. Prima oară era în tibet a doua oară era în china. Apoi îmbrățișa frica și îmbrățișa neînțelegerea și contextul și făcea zidul chinezesc de căcat când e vorba de îmbrațișat. Si telepatia, această doamnă finuță învelită în mătăsuri și fine broderi își întorcea capul spre mine.

Iar atunci când spun că iubirea învinge totul și transformă totul e doar o palidă înșiruire de cuvinte pe o palidă foaie electronică. Iar când spun că ce nu te omoară te întărește și ce nu te desparte te apropie nu e un truism și nu e o cugetare de bețiv înainte să cadă ci e un genunchi pus în pământ. Iar eu când pun un genunchi în pământ mă ridic cu voi toți în cârcă mai ceva ca piedone în comediile lui. Când m-a scutur de frică o fac cu iubire și o pun blând frica jos și îi mulțumesc că m-a făcut mai puternic și mai iubitor.

Apoi sunt gată să alerg până la capătul pământului chiar și până în china, că tot nu mai zboară avioanele de la cenușă vulcanică.

Mă duc să mă încalț cu încălțările de alergat da’ nu mai fug de, fug spre.

Acțiuni

Information

8 responses

16 04 2010
Camelia

Frumoasă declaraţie!

16 04 2010
Dulce Deea

Suflet… prima parte zău că putea fi mai puţin cinică. Zău… :):):):) La fel de adevărată şi intensă şi zguduitoare, dar nu neapărat aşa de violentă verbal (zic şi eu).

Ultima parte, cea după înţelegere, este răvăşitoare.

19 04 2010
volent

bre…prima parte am inteles-o. apoi neam. deci cand se intoarce?
in alta ordine de idei e naspa nu? io stiu cum e, ca peste doo saptamani se intoarce si omu meu plecat de doo luni. la inceput a fost mai greusor…acu’ ne-am mai obisnuit:).
nu-i asa ca umbli ca o musca fara cap fara ea?:))))))))))))))))

19 04 2010
VreauUltimulLoc

Eu umblu ca un cap fara musca :)). Se intoarce curand dc nu se burzuluieste norul fermecat.

19 04 2010
femmeletale

băi, ai reuşit să mă impresionezi. nici nu am mai văzut greşelile de gramatică, plm!

20 04 2010
femeiadeservici

si eu am citit pana la final:) fain domnle’ hai run Forest.run!

22 04 2010
Helena

pula lirica.

22 04 2010
VreauUltimulLoc

De cand astepti tu sa zici asta :)).

Lasă un răspuns

