Plantare

13 04 2010

Am ars-o și eu voluntar ecolgist sâmbătă, am fost la acțiunea oraganizată de http://www.taraluiandrei.ro/ si petrom.

Am zis să transmit niște impresi de acolo. În primul rând mi-a placut cum a fost organizat evenimentul.

Nu am nimic de reproșat au avut până și meniu pentru vegetarieni. Transportul a fost ok, masa a fost ok, echipamentele au fost ok, organizarea in general a fost bună.

Din punct de vedere economic nu știu dacă a rentat treba asta cu voluntarii. Adica e posibil să fii costat totul mai mult decât dacă ar fi angajat oameni pentru plantat.

În schimb a fost o acțiune de marketing mult mai utilă decât alte moduri de promovare. Plus că un alt aspect care cred că nu e de neglijat este faptul că se face o conștientizare a oameniilor (participanți) pentru cât de greu e să plantezi niște copacei.

La final am ramas cu o impresie plăcută despre astfel de acțiuni. Sunt o imbinare de distractiv cu ceva nou si cu munca plus impresia unei fapte bune.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

