Greu în post

1 04 2010

M-am hotărât să țin post prima oară în viață, am început de luni.

Să nu mănânc carne a fost ușor, că oricum nu mănânc. Să renunț la lactate a fost ușor deranjant dar nu semnificativ. În schimb să renunț la sex, acolo e ispita mare.

Dorm eu cu a mea dezbrăcați, că ispita trebuie să o provoci și să o înfrângi ca să poți considera că ai învins. Seara obosit de la muncă, tragi de timp, te bagi în pat târziu și adormi, nu e prea dificil. Dar dimineața, frate te trezești deja sculat. Odihnit, că na, de la ce să fii obosit?

Te uiți sub pătură și vezi că începi să te transformi în robocap. Adică așa tărie trebuie să provină din ceva aliaj titan cu diamantiniu. Repede frază motivațională în gând:

-Sunt puternic înving orice ispită!

Verbal zic.

-Bună dimineața iubito.Dau să o iau în brațe să o pup.

Rahat zici că suntem la sex tetris. Oricum aș încerca să mă apropii de ea fix iese o poziție. O pup stând spate în spate la 1 m distanță(Tot ieșise o poziție în mintea mea). Când să se ridice din pat eu galant o ajut să se ridice, ea se „lamentează” stai mă că ținem post, zice din gura dar corpul nu asculta. Mai mult se împingea în mine decât să mă împingă =)).

Mai ne alungăm nițel unu pe altul(din gură) nelasându-ne să plecăm. Că doar durează câteva secunde de când zici du-te de aici și până semnalul ajunge de la creier la mână să îi dai drumu din brațe.

Greu domne greu. Până acum am rezistat erotic pardon eroic.

-Sunt bun mă, sunt deosebit, rezist oricărei ispite! Analfabeta asta mă trage în jos. Eu i-am explicat beneficiile postului, sub forma:

-Îți dai seama cum o să fie după o săptămână de pauză? Ea pare proastă și fără planuri de viitor, nu dă semne că priceape. Parcă văd că nici la CEC nu economisește ca o albinuță (ce viitor sumbru o să o aștepte).

Pulă proastă, necitită ce să îi ceri.

Acțiuni

Information

9 responses

1 04 2010
iuliansirbu

nu te juca cu focul, stii tu vorba aia romanesca: „te joci cu curu’ gol pe langa p#$% sculata!” omul nu e atat de puternic incat sa se poate opune singur ispitelor, ii trebuie un ajutor, si ajutorul vine de la Cel de sus.

1 04 2010
VreauUltimulLoc

Viata e o joaca serioasa iar ajutor cer adesea.
Da’ merge si putina autoironie „sa ne radem”.

1 04 2010
SickLove

Cred că este mai păcat să poftești decât să guști 😀

N-am ținut post în viața mea, și nu pentru că nu aș crede în beneficiile sale, ci pentru că nu aș putea renunța la atâtea lucruri, fără să mă simt privată de nevoile pe care am. Iar dacă nu aș face-o cu toată inima și m-aș gândi tot timpul la cât de greu îmi este să țin post, acesta și-ar pierde din semnificația sa reală.

1 04 2010
VreauUltimulLoc

Asa credeam si eu dar acum zic ca un pic de disciplina nu strica.
Oricum nu indem pe altii dar asa sunt eu intr-o perioada de imi place sa ma abtin.

1 04 2010
SickLove

N-am zis-o ca să te judec, Doamne ferește 🙂
Chestia cu autodisciplina e un test pe care oricine ar trebui să și-l aplice, din când în când.

1 04 2010
femmeletale

proastă pula, nu ştie carte, dar şi stăpânul şi-a băgat-o în îndreptarul ortografic şi ortoepic. aşadar, gigele, „M-ai mult se împingea în mine decât să mă împingă =)).” devine „MAI mult…” iar „Mai ne alungăm nițel unu pe altul(din gură) ne lasându-ne să plecăm” devine „mai ne alungam…NELASANDU-NE”. asta la o lectura superficiala, pe diagonala. ca sigur mai gasesc daca iau propozitie cu propozitie. tu-ti fatza aia! 😀

1 04 2010
VreauUltimulLoc

recunosc :(.

1 04 2010
femmeletale

lasă, gogule, noi să fim sănătoşi şi tu să îmi plăteşti lecţiile alea de gramatică odată.

1 04 2010
ceacarete

ahahaaa… tare as fi vrut sa te vad cum mai posteai tu daca pateai pacaleala mea… eheheee…

Lasă un răspuns

