10 Principii

10 03 2010

Am primit o leapșă de la JustFingerPrints.

Până acum nu am răspuns la niciuna, nu pentru că am vreo regulă în acest sens, ci pentru  că nu pot să scriu decât ce vrea să se scrie singur. Nu pot să nasc litere dacă nu am nimic “interesant” de spus despre subiectul respectiv. Cum multe astfel de inițiative sunt orientate spre a spune ceva de tine și nu am găsit nimic ce merita menționat până acum…

La asta voi răspunde, 10 principii de viață ar trebui să enumăr.

Nu am principii, totul este pe masă și trece prin tot procesul decizional de care sunt capabil în acel moment. Un principiu înseamnă o excludere, înseamnă o slăbiciune și o frică în același timp. Cred că pentru a aprecia cu adevărat prezentul trebuie să renunți la principii și să îți păstrezi întreagă atenție asupra nuanțelor situație. Nuanțe nu pot fi desprinse din experiențe trecute.

În același timp un set de reguli de ghidaj avem cu toții, asta nu înseamnă că după ele acționez ci ca ele sunt primele pe care le iau în calcul.

1.În fața unei decizii întâi recunoașteți frica.

2.Pentru orice acțiune întreabă-te dacă este din iubire sau din frică.

3.Nu îți asuma responsabilitatea pentru ce nu ține de tine.

4.Nu încerca să ajuți pe cineva cu forța “pentru binele lui”.

5.Ascultă ce îți spune și inima(partea luminoasă din tine) înainte de a acționa rațional.

6.Nimic nu e rău.

7.Nimeni nu e de vină.

8.Nu există om nevrednic de iubire doar că nu pot eu încă să i-o ofer.

9.Evoluează constant.

10.Dumnezeu există.

Ultimul e cel mai important și din ele rezultă toate celelalte.

Nu o să dau mai departe leapșa pentru a nu crea obligații dar orcine vrea să o ia de la mine o poate face cu încredere.

Acțiuni

Information

5 responses

11 03 2010
“Profeţii” de viaţă

[…] “o” poate lua cine vrea, am zis că se potriveşte perfect provocarea  care a ajuns la Vreauultimulloc cu starea mea de spirit  de la ora 2:22 şi pur şi simplu “principiile” au ieşit la […]

14 03 2010
anaid

as aplauda, dar n-ai auzi. bravo!

14 03 2010
VreauUltimulLoc

Aud cum nu, cu sufletul ;).

16 03 2010
mama_lu_VreauUltimulLoc

ce sunt alea „Noanțe”..

16 03 2010
VreauUltimulLoc

nuante scrise de fi-tu, ca te-ai calicit cand a fost vorba de educatiea lui.

Lasă un răspuns

