Pune-i tu titlu

15 02 2010

Știi ce vreau?

Vreau o cameră goală, cu ciment rece pe jos, fără ferestre, fără altă sursă de lumină. Vreau să mă târăsc în ea dezbrăcat și să mă duc într-un colț să stau acolo ghemuit. Apoi vreau să intru eu în cameră, îmbrăcat și încălțat cu bocanci de armată. Să intru stând drept și să mă uit cu dezgust la creatura chircită în colț. Să mă reped și să îi fut una cu bocancul în coaste. Apoi să mă apuc să izbesc neîncetat căutându-i capul cu lovituriile și plexul și coastele și ficatul. Să mă sprijin cu mâinile de colțul cămerei și să îl calc în picioare până rămân fără suflu. Până rizurile bocancilor mi se vor umple cu carne și oase și dinți.

Apoi să mă iau în brațe, și când mă țin în brațe poate o să și plâng că nu am mai plâns de 15 ani. Când mă voi ține în brațe mă voi face mare și când mă voi ține în brațe mă voi face mic. Până când mare voi ieși din cameră și mic voi deveni nimic. Dar ce spun eu voi ieși din cameră, voi ieși prin cameră și voi fi mare.

Apoi carnea mi se va de-sângera și vânătăile se vor desvineți și dinții vor fi iar toți la locul lor și oasele nu au fost rupte niciodată. Așa dezbrăcat voi păși afară și va fi iarbă și căldură. Voi merge desculț prin iarbă și voi simții căldura aia plăcută cum numai atunci când ești dezbrăcat o simți. Mă voi întinde în iarbă și un fluture va veni și mi se va așeza pe tâmplă.

Nu îmi voi da seama de la început dar când fluturele își va deschide aripile și mă va atinge cu ele pe piele voi înțelege. Voi înțelege că sunt o floare, că altfel de ce s-ar fi așezat fluturele pe mine. Atunci voi înțelege că sunt o floare în întregime nu doar tâmpla mea e o floare.

Pentru că am înțeles ceva.Omul este totul dar nu cum ar crede cineva, că este totul deodată. Nu, este totul pe rând. Atunci când ești o floare ești o floare cu totul. Uneori ești căcat și atunci ești cu totul căcat dar nu are nimic că apoi o să fii altceva. Apoi o să fii și Dumnezeu, iar atunci o să înțelegi că nu ai cum să fii Dumnezeu doar pe bucăți. Nu poți fi doar mână de Dumnezeu și restul de piatră sau lemn sau frică.

Voi credeți că acum citiți negru pe alb, litere pe ecran? Fals, acum citiți sânge pe carne, lumina pe întuneric și ură pe iubire asta citiți. Eu vă iubesc pe toți, și mă uit la dramele voastre și la suferința voastră și nu plâng pentru voi. Cum nu plâng nici pentru mine, măcar pe voi vă iubesc, pe mine nu mă iubesc.

Uitându-mă la voi văd că aveți tot, și dacă aveți tot atunci nu am nici un motiv să plâng, atunci am un motiv să râd. Așa că râd mă uit la voi și râd și vă iau în brațe pe toți, pe toți o dată. Dacă reușesc să vă iubesc pe toți până la ultimul poate că o să reușesc să mă iubesc și pe mine. Atunci tot nu o să plâng, o să râd și pentru mine. O să râd așa de tare că doar râs o să se audă, până când sunetul își va pierde sensul. Oriunde te vei uita va fi doar râs, dar mai e mult până atunci.

A, de ce nu am pus un titlu? Pentru că titlul era “futu-te în gură să te fut” dar apoi scriind ne-am mai împăcat. Dar tot nu mă iubesc, tot nu îmi e milă, nu că aș avea de ce să îmi fie milă. Am tot, trebuie doar să aleg eu ce vreau să fiu. Până acum nu îmi dădusem seama că atunci când ești ceva ești doar aia în întregime. Până acum și dacă eram frică credeam că sunt și curaj și dacă eram ură credeam că sunt și iubire.

Greșeam, nu ai cum să fii ură și iubire în același timp. Poți să fii pe rând nu neg dar concomitent nu. Apoi te uiți în urmă și vezi că alții au mai multă compasiune și înțelegere pentru tine decât ai tu pentru tine. Vrei să dai timpul înapoi să nu se fi întâmplat ce s-a întâmplat dar știi că nu se poate. Așa că trebuie cumva să înveți măcar ceva de aici. Cum să nu te miri în fața vieții când cineva mi-a lăsat un coment cu o secvență dintr-un film în care exact asta zice. Cum să crezi că lucrurile sunt întâmplătoare. Doare al dracu de tare să te renaști, numai să nu doară degeaba.

E lasă… acum la drum.

Acțiuni

Information

31 responses

15 02 2010
simplis

lol.
ce zici de titlul, via Sartre, „condamnat la libertate”

15 02 2010
VreauUltimulLoc

Nu suna rau.

15 02 2010
brightie

i-am pus deja. „fade black, life on very slow motion”. am scris textul respectiv acum doi ani, tot prin perioada asta. e ceva in zapada probabil, ceva toxic. sau poate e ceva toxic in noi si gata.

anyways, desi as fi preferat sa nu te citesc si sa nu ma scriu asa cum am facut-o si tu si eu, o parte din mine nu se poate abtine sa nu se „bucure” (e prost cuvantul asta, dar altul n-am) ca nu-s singura care si-ar da suturi in dinti uneori.

uite partea relevanta din exorcizarea amintita:

„Fade black, sau Thebrightside off sau duceti-va dracului toti si luati si lumea asta cu voi, lasati doar a-e-r-u-l, aerul, de el am nevoie si atat, e o faza tare nasoala. Simptomele, din cate mi-am dat seama, sunt epuizarea rabdarii si istericalele cel mai probabil gratuite si futile. La nivelul urmator istericalele se sting palpaind ca niste lampi defecte si… fade black. Totu-i intuneric si nimic in plus. Ca un fel de abis pe care poti sta ferm cu talpile infipte in el, care te-mpresoara ca o plamuma calda (credeati ca-i rece, nu?), buna, vindecatoare. Da-i doar o iluzie. Peste putina vreme nu mai e nici intuneric, nici cald – absolut nimic, o stare din cele mai imputite de singur pe lume. Singura cuc, futu-i mama ei de viata, realitatea s-a autodistrus cumva si eu stau singura pe …. care lume in fapt??!! Ok, am fantasmat putin, realitatea nu se autodistruge fiindca eu am o zi cacacioasa. Eu sunt cea care-o desfiinteaza. O bag intr-un plic si-o trimit naibii in Papua Noua Guinee, sa vina cand oi chema-o.

Necazul e ca io nu vreau asta, de ce, Doamne Sfinte, as vrea sa vegetez vânătă intr-un abis? Oh, nu, chiar sper din tot sufletul ca cea mai mare dorinta ascunsa a mea sa nu fie a ma rata, precum gambler-ul jucat de Pacino intr-un film vazut deunazi. Sper asta, fiindca nimeni nu ma intelege cand sunt in fade-black si, futu-i, e de inteles ca ceilalti nu ma inteleg, nici io nu pricep. Caut liniste, o liniste cum nici la cimitir nu gasesti, decat daca esti dedesubt. Si daca nici unul nu te intelege, si nici unul nu ramane, daca ramai singur, huh? Ce, ah ce-as insera aici o injuratura sa se cutremure pudicii pana in varful unghiilor – inserati-o voi pentru mine, va rog, faci, nonconformisto, cand ramai singura nu pe lume, ci pe bune!, huh?!
Fade black e o lupoaica.
Fade black e un drog de care am nevoie ca de aer, cu diferenta ca am nevoie si de el si de aer. E un drog fiindca fara el nu pot depasi pragul critic, e un pod intre un acum cacacios si un mai tarziu mai putin cacacios. E un drog fiindca dupa putina vreme, nu mai are nici un efect, se duce si el dracului odata cu restul lumii si ma lasa singura, seaca pe dinauntru.
Fade black e o mama denaturata sarutand fruntea plina de sudoare a copilului bolnav, lipind-o de pieptul ei moale si-i cald si bine si lumea poa’ sa se duca linistita dracului cui ii pasa si pleaca.
Fade black e o fiara hamesita, rapace, nu-i bine sa stai pe langa ea. Pe langa mine. Nu-mi pasa, indiferent cum te cheama, cat de mult ma iubesti, poti si tu sa te duci stim deja unde, fiindca NU E NIMENI ACASA. E clar? Daca nu m-am dus si eu tot acolo cu restul lumii, sunt altundeva, dar nu acasa. Nu bate, nu striga, nu rupe usa, ca-ti rupi oasele degeaba.
Fade black dispare doar daca ma iei in brate. Simplu, fara consolari, fara gigea, fara te iubesc, fara fara.
Daca f.b. e o lupoaica are sa-si vare coada groasa intre picioare si in timp ce se indeparteaza iti va arunca o privire albastra taiata de irizatii negre pe sub sprancenele argintii. Fiarele nu pricep mangaierile, si pleaca.”

15 02 2010
VreauUltimulLoc

Eu nu as da vina pe zapada, ce era toxic era in mine.
Pentru prima oara ajutorul a venit din afara, sub forma acceptarii fara judecata.

15 02 2010
Jorjette

M-ai terminat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nemaipomenit articolul! Se simte cum creşti, pe zi ce trece!Ce să zic, nici nu ştiu ce să zic, las degetele să curgă pe tastatură!
Evrika e titlul pe care îl propun eu…sau Totul întru totul.

15 02 2010
VreauUltimulLoc

Cam un fel de evrika a fost dupa ce am reusit sa controlez judecata.

15 02 2010
Jorjette

Să nu uiţi să mă iei în braţe:D.

15 02 2010
cbogdan

Doare să nu ştii de unde vii mai ales că eşti acum aici, aşa cum eşti sau aşa cum poţi să fii. M-ai cam şocat cu mesajul tău, m-am întrebat din nou, cine sunt, şi asta nu că nu o fac zilnic, dar azi a fost prima dată.

Încerc să-mi amintesc ceva, zi de zi, nu ştiam exact ce se întâmplă defapt în mintea mea, credeam că filozofez, credeam că debitez idei, dar conştientizând limbajul pe care vocea din mintea mea îl foloseşte, mi-am dat seama că sunt eu cel de acum. Încerc să-mi amintesc ceva, asta am spus când mi-am dat seama că vorbesc în mintea mea despre ce am găsit până acum în viaţa asta. Încă nu mi-am dat seama la ce poartă bat, căci simt doar enigma ce vreau să o descifrez.

Nu ştiu cât de fain te simţi, dar parcă e aiurea să te exteriorizezi isteric. Stai chill, fumează, rupe un arc la pat cu femeia ta, lucrurile sunt oricum aşa cum sunt şi tu eşti la fel ca ele, adică aşa cum eşti sau cum poţi să fii.

E şi grea e şi frumoasă viaţa de om, da ce să te caci pe tine că nu o înţelegi când nu ai curajul să taci ?

Fă exerciţiul de meditaţie cu podul nasului (ştii tu cel de la jorjette de pe blog), ascultă o piesă de la tom kenyon (omul ăsta lucrează cu frecvenţe de sunet divine mai ceva decât mine) şi taci în minte. Pur şi simplu taci în minte! Taci şi atât!

15 02 2010
VreauUltimulLoc

in afara de articolul asta am tacut.

15 02 2010
casatorita

mi-ai stricat ziua..mersi

15 02 2010
VreauUltimulLoc

Nu e pesimist postul, e doar dureros.

15 02 2010
carmen

„futu-te în gură să te fut” era un titlu foarte autentic pentru articolul asta. nu conteaza ca v-ati imprietenit pana la urma.
mi-a placut. are si putina mistica, si psihologie si complexe.

a, sa nu uit. cred ca poti sa fii ura si iubire in acelasi timp. si nu numai in acelasi timp, dar si vis-a-vis de aceeasi persoana.

15 02 2010
vreauultimulloc

Nu cred ca poti sa iubesti si sa urasti in acelsi timp aceeasi persoana. Ai e o dependenta (psihica/chimica) si o frustrare din aceea dependenta, nu cred ca e iubire.

15 02 2010
Diana

te rog sa nu mai taci

15 02 2010
carmen

wear your love like it is made of hate.
oamenii iubesc diferit. masochist, altruist, pesimist, dependent, singeros, patimas, dependent, independent. si isi manifesta iubirea diferit. si simt diferit.

15 02 2010
VreauUltimulLoc

Sau dau denumiri nepotrivite la fel de fel de trairi, e si asta o posibilitate nu? Iubirea dupa mine e doar neconditionata.
Restul de cocktailuri… de sentimente nu prea au legatura cu iubirea au mai mult legatura indragostirea cu posesiunea, egoismul, frica de singuratate si inca o mie de iluzii.

15 02 2010
carmen

as vrea sa cred ca asa este, cum spui tu. poate ca sint eu mai cinica azi, dar iubirea neconditionata mi se pare doar un concept idealist.

15 02 2010
VreauUltimulLoc

Idealist nu inseamna inexistent inseamna cat de departe esti dispusa sa tinzi. Ce te opreste sa tintesti sus?

15 02 2010
carmen

pai nu e vorba de oprit, piedici, limite si alte chestii.
este despre cum simti dragostea. si eu simt ca nu pot sa iubesc neconditionat.

15 02 2010
VreauUltimulLoc

Tu simti ca pana acum nu ai intalinit iubire neconditionata. Nu ai de unde sa stii ce poti si ce nu.

15 02 2010
Jorjette

De putut putem orice, trebuie însă să fim deschişi la toate posibilităţile, şi să nu credem că doar pe cea care o ştim este unica. Şi eu cred „în” iubirea necondiţionată, însă mai am până să ajung acolo.E ca atunci când te îngraşi în câteva luni şi ai nevoie de ceva ani ca să slăbeşti sănătos…dacă vrei.
De ce să spun nu şi să resping?

15 02 2010
Ralu

E cam nonsens sa spui ca iubesti si urasti in acelasi timp, mai degraba cred ca exista o frustare, pe care eviti in fel si chip, s-o atingi. Si preferi sa lovesti in tine, sau chiar in aropriati, decat sa ataci problema, frontal. Asa-ti intretii doar propria nefericire. Cam greu sa fii intr-o stare totala de ura/iubire, dar pot sa spun ca impacarea cu sine este un lucru bun, dar si a naibii de dificil. Lasa lamentatiile, nu-ti fa iluzii ca toate se rezolva in timp (doar se agraveaza), de fapt , iti gasesti singur leacul, trebuie doar sa ai vointa destula.

15 02 2010
femmeletale

nu esti chiar asa de prost, pana la urmă. 🙂

17 02 2010
Adriana

of omule, cat mi-as dori sa pot pune si eu in cuvinte ce simt cateodata… dar nu pot, asa ca te citesc pe tine si de multe ori ma ajuta…
la articolul asta am simtit nevoia sa exclud comentariile din lectura, nu pentru ca nu le consider in general interesante, dar am preferat sa raman cu intregul, fara despicarea firului in paispe….

17 02 2010
volent

ce-ai , bre? a dat strechea-n matale?

17 02 2010
VreauUltimulLoc

Rau de tot

17 02 2010
phebe

„Trairile nostre trebuie
sa le slefuim asa
cum se slefuieste diamantul –
in praful sau propriu”

…ceva ce am citit de dimineata si mi s-a parut potrivit pt postul tau

17 02 2010
VreauUltimulLoc

Este mai mult decat potrivit.

17 02 2010
iuliansirbu

ai citit ceva despre experimentul Pitesti in ultimul timp?

17 02 2010
VreauUltimulLoc

Recent nu, dar am citit candva, nu e acelasi lucru oamenii aia nu aveau nici o vina in fata tortionarilor.

18 02 2010
ceacarete

The truth is out there… cum spunea bla bla bla…

Am sa ma leg de o singura chestie… daca imi permiti… poti sa iubesti ,sa urasti, sa dispretuiesti si sa adori in acelasi timp… acelasi lucru sau persoana… sau cel putin eu una, trec prin aceste sentimente momentan…

Restul… restul e tacere… linistie… nu ai cum sa spui da, nu ai cum sa spui nu… ar trebui sa plangi… hai… nu mai plang eu acum, te las pe tine…

Lasă un răspuns

