Ai fost înșelat? Cum faci?partea 3.

17 01 2010

Partea 1.

Partea 2.

Faza 3. Decizia

Acum senin poți să decizi.

Acum e momentul ca tu să cauți în tine și să spui: continui sau nu. Trebuie să nu mai simți nici o acuză pentru partener când spui ce vei face. Nu mai lua cu tine nimic din ce a fost, ca o trauma nevindecată, în următoarea relație. Nu lua cu tine nimic nici dacă vrei să te împaci.

Nu te împăca cu gânduri de răzbunare că tot ție îți vei face rău. Nu te despărții cu gânduri de răzbunare că la fel, pe tine te vei răzbuna.

Tu eși un om liber și puternic  judecă dacă vrei să rămâi cu partenerul tău sau nu. Dacă nu, desparte-te. Personal o vreme aș zice să nu vă vedeți, că te va dezechilibra emoțional și vei lua decizi mânat de chimicale. Dar asta nu e o recomandare fiecare face ce simte aici.

Dacă vă împăcați vorbiți înainte. Aflați ce va adus în situația respectivă. Spuneți-vă toate lucrurile care puteți să vi le spuneți. Ascultați-vă unul pe altul fără să vă judecați. Asta ar fi bine de făcut indiferent de situație de altfel.

De ce trebuie să te ferești în această perioadă?

De prieteni în primul rând, ei au tendința de a îți proteja egoul, mulți vor spune:

„Pleacă lasă tot.”

„ Dacă a făcut o dată va face iar” etc.

Cei mai periculoși sunt cei care au trecut prin asta, vor încerca să își liniștească sufletul cu privire la alegerea lor influențându-te să faci la fel. Ca o confirmare că ei atunci au ales bine.

Fereștete de toți oamenii care au pentru tine sfaturi ce sugerează decizia. Doar cei care te ajută să ți-o iei singur sunt cei de care ai nevoie. Ai nevoie de cineva care să tacă și să te asculte sau de cineva care să te distreze fără să vorbiți de situație. Mai ales ai nevoie de oameni care să îți arate că indiferent de decizie te vor privi cu aceiași ochi.

Nu vor judeca alegerea ta, pentru că cine crede că înțelege ce se întâmplă între doi oameni e un mare papagal. Poți să intuiești puțin dar nu să înțelegi.

După ce ai luat decizia urmeaz-o cât simți că e bine. Nu te teme să o abandonezi a doua zi. A doua zi poți să ai informații în plus despre sufletul tău. Răzgândește-te de câte ori ai chef. Nu te feri de alegeri off-road. Nu te feri de relații deschise dacă simți să ai așa ceva. Nu te feri de a lua în calcul orice posibilitate. Fii creativ și alege ce ți se potrivește ție. Dacă nu știi ce să alegi spune asta și cere timp de gândire. Comunică exact ce simți cu partenerul.

Când îți iei dcizia trebuie să nu fie o demonstrație de nici un fel și pentru nimeni. Trebuie să fie decizia ta bazată pe ce simți tu că ai nevoie. Nu pune asupra ei tensiunea unei alegeri fără putință de întoarcere. Pur și smplu încearcă ce crezi și dacă observi că nu poți răzgândește-te. După ce te-a înșelat un partener care te mai vrea înapoi îți va oferi ragazul ăsta.

Dacă nu, desparțiți-vă pe cât se poate fără resentimente.

Am o atenționare aici, dacă nu îți asumi și vina ta următoarea relație va urma tiparul acesteia. Așa că nu dovedi încăpățânae de catar că tot tu vei trage.

Anunțuri

Acțiuni

Information

37 responses

17 01 2010
Ai fost înșelat? Cum faci? partea 2. « VreauUltimulLoc

[…] Încă nu decide nimic, lasă asta pentru faza 3. […]

17 01 2010
roara

no comment… ai avut dreptate, nu am ce sa contrazic. Ai perfecta dreptate, si stii de ce? Tocmai pentru ca esti atat de impartial.

Dar, ai dreptate.

Si, sfaturile tale sunt intr-adevar, in aceasta situatie, cele mai bune.

Cu toate ca, tin sa precizez ca, cu cat lungesti mai mult o faza, fie ca e vorba de prima, de a doua, sau chiar si de a treia, cu atat iti va fi mai greu sa treci mai departe.

Asta ar fi parerea mea umila…

Multumesc… foarte bune articolele

17 01 2010
VreauUltimulLoc

Cu siguranta e de preferat sa nu stai prea mult intr-o faza anume, dar in acelasi timp fiecare va sta acolo pana va avea curajul sa mearga mai departe.

Pana va intelege ca de fapt e mai rau sa ramai pe loc decat sa mergi inainte. Prin mers inainte ma refer la a mai face un pas pe calea propriei maturizari si constientizari.

17 01 2010
Cristescu Bogdan

Felicitări!
Aceste 3 articole sunt cele mai bune din câte am citit până acum. 100% sincere, vorbe venite din suflet pentru binele sufletelor.
Nu sunt sfaturi ci sunt lucruri care oricine în situaţia dată, dacă se deschide şi lasă deoparte gândurile negre, i se vor părea de-ale casei, adică nici nu vor simţi că sunt venite de la un străin.
Oricine se deschide în faţa vorbelor tale simte că nu poate fi nefericit dacă abordează aşa.
Ce am înţeles eu din tot este exact ce i-am comentat lui Roara pe blog la ea, anume că întâi ne iubim pe noi şi automat din noi radiem în jur şi totul prinde sens. Noi trebuie să avem grijă de noi căci apoi vom simţi şi exteriorul cum se modelează după cum ne este nouă mai bine.
Este greu să treci prin viaţă altfel decât cum ai învăţat sau cum ai exemple în jur sau cum te învaţă toată lumea, deşi în tine nu simţi mereu că se potriveşte ce auzi, dar sufletul nostru nu ne minte şi când asculţi cu sufletul vorbe despre cum să trăieşti mai bine cu mintea alături de sufletul tău, pur şi simplu simţi adevărul ca un fior pe spate şi atunci ştii că nu greşeşti .. pur şi simplu ştii sau … pur şi simplu iubeşti să fii om şi să trăieşti!

17 01 2010
VreauUltimulLoc

Multumesc pentru parere.

17 01 2010
Adriana

Am sa incerc sa tin minte. Mi-as dori sa nu fie nevoie, dar daca va fi sa fie, mi-as dori sa-mi amintesc ce ai scris tu aici…

18 01 2010
pushthebutton

Pleacă, lasă tot.

18 01 2010
VreauUltimulLoc

Si daca tu esti ala care inseala?

18 01 2010
delaskela

1.cred ca problema lui ”a fi inselat” se pune in termeni mult mai dramatici mai ales in cazul relatiilor oficiale;
2.in cazul relatiilor neoficiale deciziile sunt mai lesne de asumat
3.simplificind, certe sunt urmatoarele: asemenea situatii se petrec in siajul unui declin al relatiei respective; cineva nu mai iubeste, si atunci cauta in alta parte; ori daca nu mai iubeste, ce rost are iertarea? ce sens are sa accepti sa continui? e doar iluzie si slabiciune
4. sunt si exceptii, extrem de rare: atunci cind ”a insela” e fie joc, fie accident

18 01 2010
VreauUltimulLoc

Poate ca inselatul sa fie o dezorientare a unuia dintre parteneri, poate sa fie mult lucruri cred ca ar face bine si prezentarea unei situatii „ipotetice”.

18 01 2010
lollitta

ceea ce explici tu in articolele astea e foarte logic si mai ales corect. insa pentru a reusi sa treci prin toate aceste procese si sa iei decizia potrivita ai nevoie de multa putere si poate mai ales de un caracter deja format.
cred ca motivul pentru care am inceput eu sa apreciez articolele tale, inca din primele dati cand te-am citit a fost tocmai aceasta dorinta a ta de echilibru, de formare. si deschiderea spre celalalt.

18 01 2010
VreauUltimulLoc

cred ca varianta asta e calea mai usoara, a te bloca in revolta aduce infinit mai multa suferinta si frustrare.
Oricum de greu e greu ca orice pas inainte e nevoie sa lasam o parte din noi si sa dezvaluim alta. E un proces traumatizant dar benefic.

18 01 2010
roara

Benefic?

Pentru cine?

Pana la urma, cred ca totul depinde de la persoana la persoana. Unii vor avea sechele pentru toate viata, si vor deveni poate frustrati si suspiciosi cu orisicine, altii probabil vor intelege ca s-a intamplat, au descoperit de ce si din ce cauza… au trecut mai departe, cu o experienta, chiar daca nu frumoasa, insa cu siguranta una ce teoretic i-a ajutat sa se maturizeze si sa se cunoasca.

19 01 2010
gina

e ceva paradoxal in ce spui tu, dc ‘nu mai simți nici o acuză’ atunci de ce sa iei o decizie ? de ce despartirea? intamplarea asta, inselatul, vina asta a partenerului trebuie sa ramana tocmai ca sa ofere legimitate deciziei pe care o iei
eu sunt de acord cu delaskela
dc cineva inseala nu mai iubeste si atunci iertarea n-are nici un rost (cu, deisgur, exceptii, care sunt asa exceptionale ca nu merita discutate. vor fi cu siguranta evidente pt cei doi implicati, dc .. depasesc faza 1 :p )
dezorientarea partenerului putea sa-l impinga in alta directie- putea sa pretinda niste spatiu, despartirea, etc. dc l-a impins spre altcineva, in timp ce era inca cu tine, mi se pare ca nu merita atat de mult spatiu

mi-a placut mult asta
‘Doar cei care te ajută să ți-o iei singur sunt cei de care ai nevoie. ‘
si asta
‘Nu vor judeca alegerea ta, pentru că cine crede că înțelege ce se întâmplă între doi oameni e un mare papagal. Poți să intuiești puțin dar nu să înțelegi.’

19 01 2010
VreauUltimulLoc

Pai @gina nu e nimic paradoxal in ce am spus. Daca iti asumi si tu partea ta de „vina” ca sa zic asa atunci poate decizi ca relatia voastra merita o sansa.

Stiu ca e greu sa treci peste faptul ca ai fost inselat dar unii oameni pot considera ca nu asta e cel mai mare rau care se poate intampla.
Orice impresie ca cineva iti e vinovat e gresita. Pentru ca picam intr-un cerc vicios al acuzelor reciproce.
Chiar in momentul cand intr-o relatie exista dragoste intre parteneri (exceptand relatiie alea din filme) pot aparea tot felul de situatii dubioase si aparent ilogice care pun totul la incercare.
Depinde daca simti ca merita sa infrunti incercarea alaturi de aceeasi persoana sau consideri ca ai invatat ce era de invata si mergi alturi de urmatoarea.

19 01 2010
emotionsfreedom

Am aflat de curand discutand despre iubire, ca noi pornim in copilarie de la un concept de iubire idealizata si incepem cu mama, tata etc…si pe parcurs, descoperim (sa nu vrem sa descoperim, mai degraba 🙂 ) ca iubirea nu este deloc atat de pura si de lina cum visam noi. Iubirea este ca si viata, amestecata si uneori de neinteles. Cred ca chestia cu despartirile/pierderile etc au stransa legatura si cu felul in care ne raportam la iubire.
Cat idealizam? Cat traim de real, ceea ce traim? De „idealizarea” asta greu de constientizat, depinde si cat ne doare si cum ne doare ceea ce pierdem.

19 01 2010
VreauUltimulLoc

Cred ca asta e sursa acestei rezistente pe care o opunem in fata vietii si a ceea ce experimentam. Cautam clisee acolo unde e miracol.

7 05 2010
bogdan

am 27 de ani de 7 ani sunt cu cineva si ea da ma inselat dar eu o stiu ca o iubesc si stiu ca ma distrus sentimental acum am cam trecut de prim de a doua faza dar nu sunt inca hotarat ce sa fac repet stiu ca o iubesc dar nu inteleg de ce a facuto si nici ce explicatie am primit de la ia nu e normala „loata de val” unde mai e increderea respectul e foarte greu de loat o decizie sper ca cineva ma va ajuta si cei care spun sa nu ma gandesc inainte de a loa o hotarare si so iau la bataie etc…. acei oameni nu au iubit niciodata va multumesc

8 05 2010
VreauUltimulLoc

Bogdan in primul rand decizia e 100% a ta cine incearca sa te influenteze in ea e un om slab si plin de frici care spera sa testezi tu in locul sau o anume varianta. In al doilea rand un ajutor poti primi in luarea deciziei in sensul ca poate cineva sa iti expuna impartial cateva avariante pe care poate ca le-ai scapat din vedere. Dar obiectiv tu va trebui sa iei alegerea finala.
Parerea mea personala ar fi urmatoarea (din care tu alegi dc folosesti ceva).
1.Orgoliul aici e cel mai mare dusman al tau, ca iti intuneca judecata.
2.Daca a fost luat de val inseamna ca altceva nu e chiar in ordine trebuie discutat ce anume. O femeie care iubeste si e multumita in general nu prea a luata de val pentru ca evita toate situatiile cu valuri. Motivele pentru care ajunge in situatii cu „valuri” sunt importante pt tine. Poate sa fie o incercare sa vada si altceva (nu e de condamnat toti devin curiosi dupa un timp) daca s-a convins ca tu esti ce vrea de fapt poti sa mergi mai departe cu ea si probabil ca te va aprecia mai mult acum.
Daca a fost luata de val ca e nemultumita de viata voastra sexuala si s-au acumulat frustrari atunci trebuie sa rezolvi asta dc se poate daca nu poate ca e mai bine sa te desparti (presupun ca nu vrei sa recidiveze treaba asta si nici ea sa fie nefericita).
Daca a fost luata de val pentru ca vroia sa se razbune pe tine pentru ceva atunci e complicat ca inseamna ca aveti o relatie d-aia cainele si pisica, e nevoie sa o trecei in parteneriat de iubire sau in prietenie separata :).
Daca pur si simplu nu ii ajungi dar ii e frica sa se rupa de tine atunci o poti ajuta sa se rupa de tine facand tu pasul pe care ea nu are curajul sa il faca.
Pot sa fie si alte variante dar in esenta trebuie sa discuti cu ea cum anume a fost luata de val de ce anume. Daca a fost pur si simplu o atractie sexuala de moment si ea te iubeste si nu stie sa explice ce s-a intamplat mai mult (aici trebuie sa o crezi tu ca nu stie cu adevarat nu ca nu vrea) eu cred ca poti ierta linistit si merge mai departe pentru ca dupa incident nu o sa se mai repete dc te iubeste. Adica a vazut implicatiile gestului a fost ca un copil care a descoperit focul i s-a parut frumos a pus mana acum o doare nu mai are chef de asta. E mai de incredere ca una noua care nu a inselat si care are mereu treaba cu focul in minte.

Revin, citeste vezi dc ceva se potriveste discuta cu ea vezi ce vrea ea ce vrei tu si alege gandindu-te la ce vreti voi si la viitor nu la voi si la trecut. O experienta rea te poate apropia si te poate face ca relatia sa se inalte asta ti-o spun din experienta proprie. Oricum incidentul inseamna ca ceva nu era la locul sau in relatie asa ca nu reincepe fara sa gasesti hiba si sa lucrati activ cu ea sa o schimbati.

Ps: daca te hotarasti sa ierti atunci sa ierti total nu mai folosesti asta ca contra-argument in certuri viitoare si nu creezi un fel de pozitii vinovat-inselat din cuplul vostru.
Bafta.

11 05 2010
bogdan

multumesc,poate ma va ajuta cine stie…dar am sa scriu ce se va intampla.Inca o data multumesc

24 05 2010
bogdan

da sia cerut iertare scuze regrete si iam dat o sansa si in trei zile ma inselat iar sa mai credem in iubire??? ori cum eu sunt bine am acordat o sansa am iertat a fost alegerea ei dar asta nu se va mai intampla cat voi mai trai eu si oricum mersi pt sfatul acordat pt mine a fost bun si am ajuns la cloncuzia ca nu e bine sa mai acorzi o sansa te amagesti pe tine insusi si nu e bine nu e bine acum o noua viata asta e traim si bune si rele eu sper la mai bine si asa vreau sa spere toti cei care trc prin asa ceva k ajunge stiu parerea voastra a cititorului este o curva sau nu?

24 05 2010
VreauUltimulLoc

Oameni si oameni situatii si situatii. Ce nu a mers pentru tine acum poate ca va merge pt altcineva.
Oricum gandeste-te ca acum te-ai linistit, cum ar fi fost sa nu acorzi sansa si sa stai mereu cu indoiala asta in suflet?

26 05 2010
bogdan

sa ierti da dar sa acorzi o sansa nu asta am invatat eu din asta

26 05 2010
VreauUltimulLoc

Nu generaliza lectia asta, mai bine acorzi 10 sanse nemeritate decat sa nu acorzi una meritata.

24 05 2010
bogdan

eu zic ca da am vazut asta cu ochi mei

26 05 2010
bogdan

da asa e

16 10 2013
Cristi

Am patit-o si eu, casatorit de 8 ani si impreuna de 12. Cu un copil. S-a cuplat de aproximativ 1 an cu un coleg de munca, casatorit si ala cu 2 copii. Acum, cand am aflat, ma invinovateste pe mine pentru tot si are nevoie sa se „detaseze”. Nu stiu in ce faza sunt, dar in nici un caz in ultima. Insa la fel ca toti de aici, ma intreb ce rost mai are sa continui si daca sa o fac. De iubit o iubesc insa nu stiu daca ea merita efortul meu. Si nici ea. Doresc tuturor sa fie scutiti de o asemenea problema.
Multa sanatate!

16 10 2013
VreauUltimulLoc

cred ca intr-un fel sau in altul toti vom trece prin asta.

25 12 2013
Ahmed

Foarte fain vorbit. Sugestii pure din trairi . Am si eu o problema.(intrebare)sau poate chiar o aruncare de ginduri negative caci stiu ca nu e bine sa vorbesc cu prietenii sa incep a-mi plinge de jale.Am si eu o prietena.. e mai mare cu 7 ani decit mine . eu am 22 ea are 29. a fost o relatie dificila (pentru ea mai ales) dar nu zic ca mie mi-a fost usor.de 2 ani si ceva sintem impreuna. primul an ea nu lucra bani erau oricum stateam bine mersi impreuna in fiecare zi … entuziasm placeri etc etc… dupa care ea s-a angajat in lucru , mereu obosita mereu eu vroiam mai multa atentie etc. . . un an a mers asa .. binisor in timp ce lucra .. dupa care de acum 2,3 luni nu mai merge bine.eu simt si vad lacunele din relatia noastra incerc sa le repar cite putin cite putin… si am mers inainte.acum de 2 zile am descoperit ca ea vorbeste cu altcineva printr-o retea de socializare.. si vorbeste foarte senzual si foarte aprins.adica ea e partea aktiva din discutie.Vorbeste cu un baiat de la serviciul ei.Ca sa intelegeti eu le urmaresc discutiile bine mersi.In timp ce eu vb cu ea si imi spuna chiar si ca ma iubeste…si imi da de inteles ca vrea o relatie mai aprinsa mai usoara etc. etc.O intreb: Daca vrei sa ne despartim,daca ceva nu e in regula luam o hotarire finala.! ea nu vrea!> nu stiu cum sa procedez.Sa ii vin cu dovezile despre convorbirea lor ?Sau simplu sa o las… ?

31 12 2013
VreauUltimulLoc

Din ce spui tu ea se simte plictisita in relatia voastra si incepe sa caute devertisment in exterior. Eu nu as spune nimnic despre convorbire. Aia e sursa ta de informatie, daca spui o sa se fereasca mai bine si o sa traiesti in nesiguranta apoi.
Aici nu conteaza dovezile conteaza ce simti si ce vezi. Daca nu esti dispus sa faci niste schimbari in relatia voastra mai bine te desparti fara sa mai intrebi sau sa explici mare lucru. Daca mai vrei sa faci niste schimbari creste-ti gradul de independenta, fii mai imprevizibil, combina momentele de senzualitate si surpriza cu detasare. Fa-o sa te redescopere ca un tip interesant.
Orice numai nu o arde gelos si nu te transforma in pres de sters pe jos.

8 03 2014
asbe

Salutare, poate ma ajutati si pe mine cu un sfat..
Sunt casatorit de 7 ani, am banuit mereu ca nevasta ma minte si ma inseala.
Am fost candva un om normal,dar dupa ce am aflat cine e nevasta mea (m-a mintit mereu, m-a inselat cu 5-6 barbati, printre care propriul ei frate) am innebunit, am incercat sa ma sinucid de 5 ori, am batut-o, am dat-o afara de nenumarate ori, dar am adus-o inapoi mereu pentru ca ia copiii, avem 2 copii, o fata si un baiat care sunt lumina ochilor mei fara de care nu vad rostul vietii mele. Acum am 5 zile de cand nu mi-am vazut copiii si simt ca mor. Fara copiii mei nu pot sa mananc, nu pot sa dorm, cand ii aud la telefon ma apuca plansul, iar ea rade de mine. Ce sa fac? Sa o aduc inapoi, sa traiesc in minciuni, in rusine si umilinta? Sa trec peste? Cum? Le-am fost alaturi din ziua in care s-au nascut!
Mi-e si rusine sa postez,
Va multumesc

10 03 2014
VreauUltimulLoc

Gandind la rece ti-as recomanda una dintre cele doua variante.
Sa divortezi si sa stabiliti ca niste oameni normali care se intereseaza de copiii lor, un program de vizite si asa mai departe, care sa tina cont in primul rand de nevoile copiilor.
Sau sa locuiesti impreuna cu sotia ta dar sa fiti despartiti. Adica sa renunti la orice fel de gand legat de ea ca si cum ati fi impreuna. Doar doi oameni care au niste copii impreuna si care locuiesc in aceeasi casa din motive economice sau practice in ce priveste cresterea copiilor. Iar cand copii devin mai mari si lucrurile pot fi mai flexibile sa va mutati separat.

Ambele variante sunt nasoale pt tine, eu as prefera-o pe prima. Asta tinand cont ca nu pare ca sotia ta si-ar dori sa se schimbe.
Daca ea vrea sa va impacati si sa fie impreuna cu tine in functie de capacitatea ta de a ierta si merge mai departe ar putea sa functioneze si asta. Dar variantele cu sinuciderea si alte finaluri violente nu mi se par acceptabile. Daca dificultatea ta de a te separa de ea este separarea de copii iti dai seama ca ei vor fi cei care vor suferi cel mai mult in aceste situatii.

11 03 2014
Cristi

Bine spus. Nu cred ca e bine sa ramai in aceeasi casa cu ea. Si eu ti-as recomanda prima varianta, insa nu sunt in locul tau.

13 03 2014
asbe

Multumesc pentru sfaturi,
Tot timpul cat am fost cu aceasta femeie am cautat o dovada ca m-a inselat, avand cu ea o intelegere, daca o prind cu ceva imi lasa copiii si pleaca. Am cautat zilele acestea prin inregistrarile mai vechi si le-am reascultat. A picat cerul pe mine: acum doi ani dormise pe la mine un coleg de munca si mi s-a parut suspect faptul ca atunci cand erau decat ei doi vorbeau incontinuu,cand intram eu se facea liniste si am i-am inregistrat de vreo doua ori audio. Baiatul acesta era ultimul pe care l-as fi banuit, e uratel si micut si l-am ajutat foarte mult,credeam ca ma respecta.
Ne-am trezit toti trei la 5 dimineata, noi baietii sa mergem la lucru, nevasta sa faca cafeaua si sa puna sandvisuri. Eram in bucatarie,am lasat telefonul sa inregistreze si am urcat sus sa ma barbieresc, dupa 15 min am coborat am baut cafeaua si am plecat amandoi la munca. Stiam ca ma insela, dar asta a intrecut orice masura, inregistrarea:

-Vrei o gorotita? (acum am aflat ca inseamna felatie)
-Nu stiu,cat ma tine organismul?
-Da,stiu ca te tine!
(se aude ca s-a inecat)
-Mi l-ai dat chiar pe rana!!!
-Vai,ce bine poa’ sa fie!
-Ma bucur!
-Fooarte binee!
-A, a iesit din baie poate! (deschisesem usa la baie si probabil a facut-o atenta)
-Trebuie sa luam cartele!
-Ma mir ca s-a dus!
-Vrei sa-i iei aia prietenei tale?
-EI da!
-Da-i tare acum!
-Nici asa, salbatico!
-Ma grabesc!
-Acum da-i cu finete!
-Ihi!
-Doar o guma sa lasi la sfarsit!
Am stat aseara toata noaptea sa descifrez ce spuneau, dimineata l-am sunat pe fostul coleg si i-am spus ca il iert cu o conditie: sa depuna marturie la tribunal, sa ma ajute sa obtin copiii la divort. Nu a vrut sa recunoasca, mi-a zis sa imi fie rusine ca il acuz de asa ceva. Nevasta nu recunoaste nici atat si zice la toata lumea ca sunt nebun. Nu credeam niciodata ca nevasta mea, cu copiii dormind in casa,eu la baie barbierindu-ma, poate sa faca asa ceva.
Cel mai tare doare ca nu a avut pic de respect. Am vrut tot timpul sa aflu ”adevarul”.Doar o mica parte m-a distrus. Ce viitor au copiii mei alaturi de asa mama? Imi vine sa intru in pamant de rusine, daca ar exista un top al celor inselati sigur as avea un loc fruntas. Rusine,umilinta,durere, ma abtin cu greu sa nu ma iau de bautura pentru ca stiu ca ma distrug.
Va multumesc ca pot sa imi scriu trairile si sper ca toti ceilalti sa deschida bine ochii si poate, sa invete ceva din pataniile mele.

13 03 2014
VreauUltimulLoc

Relatile dintre oameni sunt foarte incurcate si in general fiecare este capabil de chestii inimaginabile pentru ceilalti. Ce ai patit tu nu este nici asa de rar nici de anormal. Atunci cand simti ca cineva te inseala si incepi sa iti odresti cu tot dinadinsul sa-l prinzi deja mie mi se pare ca esti pe o panta gresita ce te va duce la suferinta. Faptul ca esti gelos poate sa strice relatia chiar daca nu erau probleme asa ca intr-un fel lucrurile sutn deja pierdute. Ce-a mai buna antitudine mi se pare cea a personajului din ultima noapte de dragoste prima noapte de razboi. Sa mergi mai departe cu demnitate. Faptul ca cineva isi bate jos de tine nu inseamna ca demnitatea ta a fost afectata ci a celuluilalt.

14 12 2015
D

Excelent articol.Ma bucur ca am avut reactii intocmai etapelor prezentate .Am iertat , m-am iertat , am stabilit ca trebuie sa mergem mai departe invatand din greselile noastre.Cred ca iubirea m-a facut sa fiu asa generos , aproape ca nu ma recunosc.Am uimit-o cu comportamentul meu ireprosabil -am citat- Asta fara sa urmez sfaturi (am vorbit cu o singura persoana care nu a incercat sa ma influenteze in nici un fel) Toate cele 3 etape le-am parcurs intr-o saptamana, decizia e luata.Ca mi-o pot schimba candva – dupa cum spui tu – ma face sa ma simt liber.DAR : durerea inca persista , suspiciunea , intrebarea de ce? Ce a facut-o sa cedeze ? Daca regretul si rusinea pe care le invoca sunt asa de mari de ce nu a putut sa spuna nu?
Ii spun ca o iubesc si plange, plang si eu.Nu am mai plans din copilarie mi-e rusine dar parca imi face bine.
S-a confesat cu mult inainte sa aflu, unor prietene , m-a deranjat enorm.Nu am incredere decat in una din acestea.Ma tot gandesc ca totusi imi mai scapa ceva si as intreba-o pe aceasta „prietena” cu discretie daca stie ceva ce ar trebui sa stiu si eu pentru a trece mai usor peste acest soc.Desi consider dupa cum spuneam ca am trecut de cele 3 etape sunt bulversat.
I-am mai spus sa-mi povesteasca sincer firul povestii pe care a avut-o , fara sa intre in detalii-unele le-am descoperit personal si m-am ingrozit-Nu a fost de acord
Spun ca m am ingrozit pentru ca acolo parca era alta persoana.Ne cunoastem de 15ani ,am fost nedespartiti. SOC! de nerecunoscut…
Sunt obosit psihic si fizic , au trecut 8 zile de cand am aflat , sunt epuizat dar voi lupta in continuare.
Daca ai chef sa comentezi un pic si cazul meu ti-as fi recunoscator.Aaa, mai e ceva f important si uitasem:SEX-ul cum va reveni? Pana sa se intample as fi facut-o de 3 ori pe zi acum libidoul e sub nivelul marii.Nu pot sa nu-mi imaginez balele aluia pe ea- scuze daca am fost cam dur dar am ales cea mai soft exprimare care mi-a venit
Ce zici m-am dus cu capul sau mai am vreo sansa?

15 12 2015
VreauUltimulLoc

Ai reactionat exemplar, parerea mea este ca de acum trebuie sa lasi timpul sa lucreze. Sexul va reveni la normal dupa ce trauma nu mai este atat de vie. Poate fi vorba de luni de zile.
„durerea inca persista , suspiciunea , intrebarea de ce? Ce a facut-o sa cedeze ? Daca regretul si rusinea pe care le invoca sunt asa de mari de ce nu a putut sa spuna nu?”
-Durerea este normal sa persiste si va scadea treptat dar probabil ca nu va disparea total niciodata. O sa ai momente de tristete provocate de incident dar rare si tristetea nu este ceva asa de rau.
-Supiciunea e normala dar era normala si daca nu aflai si daca nu te insela, ca sa zic asa. Oamenii nu prezinta garantii si e normal sa fie asa, pentru ca avem frici si secrete si ne schimbam parerea dupa cum bate vnatul. Toti o facem, asa ca e ridicol sa aratam cu degetul.
-De cedat a cedat din cauza unei nevoi proprii de confirmare sau din cauza unei slabiciuni de alta natura. Parerea mea este ca de multe ori actionam asa din cauza unor probleme in a percepe realitatea corect, Chestie care ne face sa avea anumite asteptari de la viata, pasiuni care ne guverenaza existenta si deciziile. Copilarii pentru care ne vindem libertatea lasandu-le sa ne subjuge.
Cred ca incidentul asta are o importanta mult mai mica in existenta ta decat ai tendinta sa ii acorzi acum. Daca nu va fi asa atunci poti oricand sa spui stop nu este o decizie greu de schimbat.
Ce trebuie sa intelegi este ca nu e neaparat vina ta si nici ca prietena/sotia e ultimul om pentru ca a facut ce a facut. Si ca daca nu poti ierta sfatul meu este sa te desparti decat sa ramai intr-o relatie avand ganduri de razbunare sau gelozie. Dar asta e o decizie pe care o poti lua obiectiv doar dupa cateva luni.

Bafta

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: