Crăciun

30 12 2009

Iar a trebuit să trec prin seria celor 1000 de întrebări de ce nu mănânc  carne de ce nu beau.

Eu nu înțeleg cum dracu sa întrebi un bețiv de ce nu bea. Lasă-l în durerea lui că e bine daca nu bea. Poate că nu înțeleg eu cum trebuie politețea dar mă gândesc că ar fi mai ok să te bucure când un invitat se simte bine decât când îi e rău. Apoi repetiția aia idioată de genul dar chiar nu vrei, dar gustă asta, etc.

Apoi mirarea, cum să nu mănanci carne. Să mă beți sub clar de luna, nu mănânc dacă nu am chef, nu beau decât când vreau eu și dacă asta e o mare impolitețe ura și la gară să nu zic mai mult.

Iar ca să raspund aici ce nu am avut chef să zic atunci (dovadă de mare curaj) nu mănânc carne pentru că nu consider că merită gustul ala așa de bun (ma rog il găsesc normal nu bun) uciderea unui porc.

Animal care e inteligent ca și un câine și al cărui proces de ucidere e unul plin de cruzime. Mă piș pe tradițile seculare și pe obiceiurile strămoșești eu unul prefer să nu moară nici un porc pentru ca să degust eu minunatele bucate. Adica mâncarea nu e scopul meu în viață, și cruzimea nu e ceva ce să privesc cu ușurință.

Încă îmi aduc aminte de cuțitul ala care taie beregata bietului porc și caută în carne să îi secționeze carotida, apoi sunetul acela oribil când se îneacă cu propriul sânge în timp ce 3 4 oameni stau călare pe el imobilizându-l.

Poftă bună…

Acțiuni

Information

11 responses

30 12 2009
lollitta

nu era mai simplu daca spuneai ca esti vegetarian? poate nu te mai bateau la cap. an nou fain

31 12 2009
VreauUltimulLoc

Nu sunt vegetarian in adevaratul sens al cuvantului pentru ca de exemplu mai mananc cate ceva din peste sau o schaorma de pui o data la 2 luni, dar in rest nu simt pofta de nimic. Adica nu e ca si cum e vreo idee geniala sa manaci carne de porc ca sa aiba un sens sa te coninga cineva la asta. Plus ca multi au impresia ca poseda cunostinte culinare exhaustive cand vin cu argumentul ca asa fac oamenii de sute de ani.
Sincer ma indoiesc teribil ca dieta oamenilor de acum 100 de ani nu zic mai mult continea procentul de carne pe care il contine dieta noastra de azi. Si nici nu cred ca aceea carne avea aceleasi proprietati ca cea de azi. Oricum eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic ci doar sa nu mai fiu futut la melodie mereu sa fac ca altii.

30 12 2009
Gia

o, da. I feel you. si nu, nu era mai simplu sa spui ca esti vegetarian, atunci urmeaza intrebarile „dar de ce…” si bineinteles sfaturile „ce prostie”

30 12 2009
Gia

a, si cu bautura e iar foarte simplu. explicatia la „bine ca bei pana pici in oras, dar nu vrei un pahar cu bere” e logica. nu beau atunci cand am treaba doar ca sa beau si in niciun caz nu beau decat atunci cand pot sa beau serios: daca o sa vreau candva sa ma auto-adorm/molesesc complet si sa imi dau maxim o durere de cap,o sa vreau probabil sa beau un pahar.

31 12 2009
VreauUltimulLoc

🙂 Imi place cum gandesti, cam asa privesc si eu lucrurile, pentru mine nu exista bei un pahar sa te simti bine.
Daca beau, beau sa ma imbat de o ocazie speciala, seciala pt mine si care sa imi permita sa imi dau in petec sa ma aleg si cu ceva din faptul ca imi agresez organismul. Nu asa toata ziua buna ziua gusti cate ceva.
Oricum nu ii inteleg pe aia care ca sa se simta ei bine vor sa ii faca pe altii sa faca la fel, sa te ridice la dans sa te puna sa mananci sa te puna sa bei. Fiecare sa faca ce vrea dupa parerea mea, dc am eu chef sa dansez dansez si fara sa umplu inainte ringul de dans.

1 01 2010
simplis

da’ plantele, plantele n-au si ele sentimente?

1 01 2010
VreauUltimulLoc

Sigur ca au dar nu simt mare mila pentru ele asa ca ce pot sa zic… le mananc cu pofta momentan.

3 01 2010
Gia

Eu o data m-am gandit la asta si de groaza nu am mai vrut sa mananc nimic! :))

3 01 2010
roara

Eu nu mai mananc carne de cand, infulecand cu pofta o pulpa de pui mi-am dat seama ca piciorul respectiv cu ceva timp in urma se misca.

De atunci, rareori mai gust cat ceva, de obicei cate o shawarma, imboldita fiind de mirosul ei specific.

In rest… rareori si peste, o data pe luna … sau chiar mai rar.

Insa, nu pot sa afirm ca nu vreau sa mananc carne datorita faptului ca mi-e mila de bietele vietuitoare sacrificate.

Suntem mamifere omnivore. .

Nu mi se pare o cruditate omorul animalelor. Va asigur ca, chiar si cel mai inversunat vegetarian, impins de foame, prin urmare de cea mai acerba disperare, si-ar devora semenul. Doar daca ar fi un sfant si un sinucigas nu ar face asa ceva. Iar eu nu cred in sfinti, si… instinctul de supravietuire face minuni cateodata… asa ca…

Btw, ca si culme a culmilor… stiti ca crabii, parca, sunt fierti de vii, pentru a fi cat mai gustosi. Ei bine, aparatorii animalelor etc etc au protestat vehement, asa ca cineva a inventat oala cu electrosocuri. Intr-adevar, asa ii curmi suferinta bietului crustaceu…

4 01 2010
VreauUltimulLoc

Nici nu ma indoiesc ca intr-o situatie care ar viza supravietuirea as putea sa ucid un animal dar cum de craciun nu ma temeam ca mor de foame 😀 am rezistat.

4 01 2010
roara

ma refeream la un mamifer umanoid… ala cu cica ratiune…

Lasă un răspuns

