Impresi de week-end

21 12 2009

Am văzut Avatar la Imax, mi s-a părut superb. Orice ați face să nu îl vedeţi altfel, merită cu prisosință cei 32 de lei cât e biletul (vineri atât a fost). Probabil că văzut în alte condiții este un film de duzină, dar pe ecranul acela 😀 chiar a fost o experienţă deosebită. Imaginile sunt extraordinare, si ignorând faptul că se vede subtitrarea dublată restul e ok. Ca sfat trebuie să priveşti drept în faţă pentru a vedea cel mai clar, orice mică înclinare a capului bagă nişte dublaje.

În alta ordine de idei a fost momentul condusului pe zăpadă. Primul an când am prins şi eu zăpadă mare că acum 2 ani am fost cu ea prin service în momentul ninsorii. Acum înţeleg ce înseamnă să ai anvelope de iarnă, este o mare diferenţă. Pe asfalt nu pot să spun că era fundamental dar pe zăpada asta chiar nu am avut probleme şi m-am băgat pe tot felul de străduţe si parcări necurățate. Apreciez prima oară investiția făcută acum doi ani și de care nu eram sigur că a meritat. Părerea mea e că iarna dacă ninge e mai bine să ai anvelope de iarna proaste decat de vara bune. Pare penibilă afirmația dar am auzit destule opinii cum că anvelopele de iarna ar fi o vrajeală de marketing să ne mai facă să scoatem niște bani din buzunar.

Oricum și cu anvelope de calitate e nevoie de prudență, mai ales pentru a evita pe cei care nu stau prea bine pe șosea. Are și un factor distractiv ninsoarea, poți să faci tot felul de derapaje controlate. Le doream de mult dar îmi era milă de mașină să le fac pe asfalt. Când e strada liberă (si spațiu suficient) eu zic ca merită să încerci o derapare să vezi și tu cum se comportă mașia. Astfel în condiții proaste când vei derapa accidental să nu fii chiar luat prin surprindere.

Nu sfatuiesc pe nimeni să facă asta daca nu e sigur de ce face. Treaba trebuie făcută treptat, tragi ușor frâna de mâna când mergi cu 20 km/h si când ai unde să te duci dacă pierzi controlul. Cine se apucă să facă acte de vitejie aiurea o să aibă surprize neplăcute. Cel mai bine e o parcare goala sau un spațiu larg pentru așa ceva, nu încercați prima oară pe stradă că e surprinzător cât de greu se oprește o mașina și la viteze foarte mici când a dat de gheață.

Eu consider că un derapaj controlat are ca rol să îți crească siguranța în trafic nu să te puna în pericol când exersezi. Ateție mare că un astfel de joc poate ușor să se transforme într-o tamponare sau mai rău.

Acțiuni

Information

10 responses

21 12 2009
femeiadeservici

vezi ca pe tine de injur daca nu o sa imi placa filmu’.Eu din pricipiu refuz s ama duc la filme recomandate:D…. nu suport sa imi zica cineva daca un film e bun sau nu… si mai ales cele ptr „toata lumea” ma lasa rece si refuz sa le vad din start.Dar auzisi ca domnu’ efect de la Imax ar fi ceva de capul lui…asa ca s-ar putea sa purced spre Cotroceni..

22 12 2009
VreauUltimulLoc

Daca nu iti place iti dau eu bani inapoi pe bilet ;).

21 12 2009
Marele Eu

este absolut genial!
iti dai seama cata pula are avataru ala daca e dublu cat un om??\
…gen te asteptai la alta reactie?

22 12 2009
VreauUltimulLoc

Nu ma asteptam la alta reactie, dar cinstit iti spun ca ma uitam la aia albastra si ma gandeam ca taticile alea mici ale ei ar trebui sa fie destul de mari, fiind de doi metri aratarea :D.
PS: tot filmul m-am asteptat sa se conecteze cu mufa aia intre ei mai ales cand au facut sex, ciudat scenaris sa nu puna asta. Eu as fi accentuat putin scena de sex.

23 12 2009
Grandiosul Eu

redtube puiule…..redtube…
trist

22 12 2009
Kyoteea

Mister, te pregatesti sa-ti iei autorizatie de instructor auto sau cum? ca pe mine m-ai convins:D
Ramane pentru vara 2010, deci?

22 12 2009
VreauUltimulLoc

Nu sunt bun de instructor ca imi place sa ma joc cu masina 😀 prea mult.

24 12 2009
Kyoteea

haha

26 12 2009
Lorena

Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
CRACIUN FERICIT!

27 12 2009
veryanxious

lasand filmele la o parte, tu esti un vanator de buseli?…

Lasă un răspuns

