Ce faci când începi să chelești?

14 12 2009

Am de mult o curiozitate în legătură cu ce măsuri e mai indicat să întreprinzi când începi să chelești.

Unii oameni se rad de tot în cap, asta ar fi și opțiunea mea. Alții se tund ca și cum nu ar avea zone lipsă, asta ar fi a doua opțiune. Mai există și unii care nu vor să accepte și care încearcă din răsputeri să acopere zonele defavorizate cu resurse din alte alte părți. Nu mă refer la implanturi ci mă refer la părul lăsat mai lung pe la cefă să acoperi în frunte.

Din ce am înteles eu din gusturile femeilor până acum am ajuns la concluzia că de fapt nu vor frumusețe cât masculinitate. Gasesc mult mai masculin un barbat care are curajul să accepte că a chelit decât unul care cade adesea în penibil la prima pală de vânt. Propun un sondaj, să văd și părerea altora în acest subiect.

Acțiuni

Information

29 responses

14 12 2009
Silviu

mă rog, nu-i tot timpul ras în cap. eu de exemplu mă tund cu prima mărime de la maşină (cred că 1.5mm este), că nu-mi place să dau cu lama pe pielea capului. dar da, tuns foarte scurt. şi nu înţeleg oamenii care îşi aduc păr din alte zone ale capului. aveam un profesor în liceu care-şi aducea tocmai de la ceafă pe frunte, şi purta şepci, ca să nu i-l sufle vântul, cred, când ieşea afară. mai sunt şi ăia care poartă şapcă tot timpul dacă au început să chelească. în bar, şapcă, în casă, şapcă, pe stradă, şapcă, în bazin, şapcă (indiferent dacă s-au tuns sau nu).

14 12 2009
Porcusorul Radioactiv

Nu cred ca as avea vreo problema cu asta. In fond de ce sa o ascunzi, doar nu e nici o infirmitate.

14 12 2009
Kyoteea

Am votat tunsoare normala ignorand inceputul de chelie, dar sunt tipi care tunsi 0 arata mult mai apetinsant decat inainte:)
Orice, numai nu sapca si suvite alungite peste zona ghinionista!

14 12 2009
VreauUltimulLoc

Deci esti de acord, masculinitate e cheia nu neaparat un ideal estetic, nu?

16 12 2009
Kyoteea

exact,exact!

14 12 2009
volent

dom’le..mai e o solutie : masaje zilnice cu ulei de ricin. sa nu razi dar e folosita de staruri de la Hollywood. eu am vazut rezultate insa la sprancene si gene. pe cap doar am auzit. daca as pati ceva..as folosi mai intai metoda asta.

14 12 2009
Silviu

ce înseamnă masculinitate? eu cred că are o importantă componentă estetică, termenul, deci nu poţi să le separi chiar aşa…

14 12 2009
VreauUltimulLoc

Masculinitate?
Pai de exemplu tom cruise e estetic dar nu prea e masculin, robert de niro nu e un papusel dar are ceva masculin. Actor cu trasaturi masculine e de exemplu ala care a jucat in transporter, iti inchipui cum ar arata cu un par lasat asa cat sa ii acopere inceputul de chelie? House din doctor house e urat cu spume dar femeile mor de el.

14 12 2009
cleo

Am inclinat balanta…la ras in cap 🙂

14 12 2009
Jorjette

Nu cred că are legătură cu masculinitatea, poate pentru tine. „Masculinitatea”constă în altceva… EU merg pe a doua variantă, chiar şi pe ultima, în funcţie de preferinţele fiecăruia. Oricum nu consider chelitul ca fiind o problemă, ci o manifestare.

14 12 2009
Silviu

ceva, orice, nu poate fi estetic. estetica este punctul de vedere, criteriul, dacă vrei, din care categoriseşti lucrurile, nu o categorie în sine. frumos şi urât sunt categorii. estetic, nu.
(bine, e drept că termenul se foloseşte şi ca a defini ceva frumos din punct de vedere estetic. nu mai zici „frumos dpdv estetic”, zici direct estetic, dar eu nu la asta mă refeream). masculin şi nemasculin mai sunt categorii, dacă vrei. la asta mă refeream că au legătură masculinitatea cu esteticul. spun deci că a categorisi pe cineva ca având masculinitate implică (nu în exclusivitate) o apreciere estetică.
mai sunt şi nişte elemente comportamentale care trebuiesc avute în vedere încercând să defineşti masculinitatea, cred. e (şi) o chestie de atitudine.

p.s. house arată chiar brici, departe de a fi urât, după părerea mea 🙂

14 12 2009
VreauUltimulLoc

Estetic ca si adjectiv in dex vad ca inseamna
Care aparține esteticii (1), privitor la estetică (1); care privește frumosul, care corespunde cerințelor esteticii (1); frumos.
deci nu l-am folosit chiar asa gresit.

Cat de a separa estetic de masculin ai dreptate nu se exclud, adica masculin poate include si estetic, nu asta am vrut sa spun. Am vrut sa separ cumva aspectul foarte ingrijit de cel mai aspru. Nu prea imi gasesc nici acum cuvintele care sa exprime bine asta. Ma rog vizual se separa destul de rapid :D.

14 12 2009
octavian

clar tunsul cat mai scurt, il practic cu succes de un an. deja oamenii care conteaza s-au obisnuit cu zona care incepe treptat treptat sa se elibereze (iar cei care nu conteaza, nu conteaza), pare chiar acceptabil si pentru mine in oglinda, nu vad nicio drama in asta, cand acolo va fi crestetul si atat nu cred ca se va mira foarte multa lume. 🙂

14 12 2009
Gabi

Deşi văd că nimeni nu a răspuns afirmativ la „Inceputul de chelie mascat cu par din alta parte”, observ destul de mulţi care practică. Că doar deh, îl avem exemplu pe domn` preşedinte. Sau mă rog, îl aveam. Poate doar eşantionul este prea mic.

15 12 2009
Mareke Eu

Din ciclul „Paru’ nu-mi mai cade de cand ma fut zilnic”

15 12 2009
VreauUltimulLoc

Folten?

15 12 2009
Marele Eu

gen

16 12 2009
pushthebutton

N+am avut nicio problemă. M-am tuns scurt, 1, m-am uitat înapoi cu mândrie şi înainte zâmbind. Părul scurt nu ţine cont de forma capului – arată bine oricum.

16 12 2009
VreauUltimulLoc

Eu nu am probleme cu parul si totusi m-am tuns si 1 si chelie.
Au fost pareri contra, ca arat ca un puscarias si au fost pareri pro ca arat mai barbat.
Deci la urma nu am simtit tunsoarea scurta ca o pierdere, plus ca e altceva cand o femeie te mangaie pe capul tuns scurt :D.
Nu stiu de ce pe mine ma face sa ma simt mai bine o tunsoare f scurta desi sunt mai urat =)).

29 06 2010
sergiu

Nuu…eu am votat cu mascatul din alta parte..macar sunt sincer.am inceput de chelie si nu vreau sa ma gandesc la ce v-a fi mai departe:| cu parul mai mare arat foarte bine ..chiar foarte bine dar, fara par sau tuns scurt imi sta ingrozitor de urat.Sunt dependent de asta, nu ies din casa fara sa-l aranjez.Ma uit de nu stiu cate ori in oglinda pana ies din casa:|…Chiar nu stiu ce o sa fac cand o sa chelesc mai tare. Incerc sa caut solutii dar , in afara de acele operatii care sunt foarte costisitoare nu prea am gasit altceva…asta e..o sa incerc sa ma obisnuiesc cu ideea

29 06 2010
VreauUltimulLoc

Iti dau eu o solutie.
Dar solutia mea nu are nici o garantie in schimb nu are nici un efect negativ si e gratis.
Incepi prin a constientiza clar frica ta de a cheli si impaca-te cu ea. Apoi gaseste calea de a privi posibilitatea acestui fapt (sa chelesti) cu blandete. Constientizeaza ca valoarea ta si atractia pe care o manifesti catre sexul opus (ca pana la urma asta ne intereseaza nu?) nu sta in par.
E un alt fel de a te obisnui cu ideea. E de fapt transcederea ideii. Efectele le vei observa singur si sunt personalizate.
In schimb nu poti sa te inseli pe tine, asa ca pana nu depasesti real obsesia pe care ai creat-o pentru podoaba ta capilara ele(efectele) vor intarzia sa apara sau nu se vor vedea in deplina lor valoare.

19 03 2011
leonard

pt cel care ii sta urat scurt:D in situatia ta ma afu si eu si sati mai mai treaca fica de chelire sati spun cv tata jurai ca la 20 de ani are inceput de chelie dar are 40 si na chelit nu chlesti neeaparta ca ai tamplele goale sau ca ai funtea mai mare cei care nu le sta bn tuns scur sunt sortiti pt a purta parul mare si nare cum sa ramana fara par asta consider eu

19 03 2011
leonard

mie sincer imi e teama de chelie mai ales ca am si funtea cam mare am tamplele goale si am parul mai mare decand ma stiu am parul des da tot mie teama daca ma tund scurt zici ca sunt ciborg:)) tata are la fel tamplele goale da sia purtat parul mare pana in ziua de ani la 40 de ani si ii sta foarte bn cemi recomandati sa fac sa continui sa ma tem:))

21 03 2011
VreauUltimulLoc

Tu vorbesti de faptul ca ai fruntea mare si tamplele goale deci nu de a cheli efectiv. La ce ajuta sa te temi? Esti bine, „ridica-te si umbla” 😀

21 01 2013
ilinca

chelia e sexy, pe bune

16 12 2013
iulian

Buna , am citit despre ce ati vorbit , si chiar ma facut mai increzator , am 20 de ani si am inceput de chelie , poate mie greu sa accept , privind la altii cum au par mai voluminos etc , dar accept idee si asta’s eu ..o idee cum sa ma tund deacum in colo ?..

22 12 2013
VreauUltimulLoc

zero cu masina, ieftin si bun. 😉

11 08 2015
base

iesiti in pula mea cu zero cu masina, ma disperati in pula mea. Iti pastrezi frizura care iti ofera incredere. Nu fa schimbari majore asupra parului , ca-ti futi increderea de nu mai iesi din casa. La 22 ani am avut inceput de chelie, iar acum la 29 am ceva par pierdut, dar mi-am lasat parul marisor si e ok, nici nu se vede ca am vreun inceput de chelie, ca ascund cu par mare.
De ce sa ma tund chel, cand pot lasa parul mare. Chel , sa te razi, o faci in alta parte, nu in cap. Conteaza si felul cum arati la o anumita varsta, asa ca tuns 0 nu merge, decat in functie de varsta care o ai. E simplu de ras un par, puneti mana si ingrijiti-l,ne radem toti ca niste puscariasi .

12 08 2015
VreauUltimulLoc

Ai dreptate, de ras te razi la pizda.

Lasă un răspuns

