Burlăcie

7 12 2009

Sâmbătă seara am fost “penetrat”  în diferite feluri până mi-a intrat în cap. Nu am mentalitate de burlac.

Am un prieten care de câțiva ani este burlac de profesie, cu tot tacâmul. Apartamente prin doua orașe, gagici care mai de care mai  bună cu care se întâlnește fără obligații, o afacere care ii permite să aiba un program flexibil.  Am stat de vorbă de la 7 seara până la 6 dimineața, normal că am ajuns și la subiecte feminine.

Până la urmă a trebui să recunosc în fața mea, pur și simplu nu am mentalitate de burlac, am ceva spirit dar atât. Din explicațiile profesioniste, un burlac când se întâlnește cu o femeie nu își crează nici o obligație în minte. Nici de a suna nici de a face nimic în direcția asta după întâlnire. În același timp nici femeia care se întâlnește cu acest tip de barbat nu își face iluzii. Pur și simplu se comunică la nivel non verbal să zicem starea de fapt. Eu pe de alta parte chiar dacă ma întâlnesc cu cineva în condiții care exclud din start posibilitatea unei relații, tot ajung să mă simt vinovat sau să consider că femeia are niște așteptări de la mine. Ceea ce probabil se și întâmpla. Nu pot să înțeleg exact unde sunt diferențele comportamentale.

Măcar am înțeles ceva, pur și simplu nu sunt și probabil că nu voi fi niciodată așa. Dar înșăși faptul că îmi dau seama că sunt un papagal cred că mă va scuti probabil de la o serie de deziluzii.

Mereu am avut impresia ca am spirit de aventurier ca să zic așa. Era chiar ilar, cum eram pus la punct și totuși în mintea mea îmi spuneam că aștia nu mă înteleg (mai eram cu un amic care făcea front comun cu primul). Până când mi-a picat fisa. Vorbeam despre compatibilitate sexuală și în timp ce unu zicea de senzațile pe care ți le lasă o noapte de sex eu zic că orice femeie cu care ai o relație poate fi modelată să îți satisfacă gusturile. Atunci am primit un ziar în cap (de fapt era o revistă playboy), ca un câine care s-a pișat pe covor.

-Ce relație ???? Ești idiot? Noi vorbim de sex si tu începi să vorbești de relații.

Am lăsat capul în pamânt si am recunoscut, că pur si simplu nu am mentalitatea de burlac.

Offf, nu știu de ce conta asta pentru mine dar parcă am realizat că de fapt nu sunt înalt după ce o viață întreagă am crezut că sunt.

Acțiuni

Information

22 responses

7 12 2009
carmen

mentalitatea de burlac nu este o chestie pe care o ai, sau nu. ca talentele native. este ceva care se „castiga” cu timpul.

7 12 2009
roxana

Mie imi place faptul ca nu ai mentalitate de burlac.Bravo tie 🙂

7 12 2009
femeiadeservici

si oamenii mici pot fi la fel de misto ca si cei inalti, chiar daca nu sunt perfecti:))

7 12 2009
VreauUltimulLoc

da cu siguranta, dar stii cum avem anumite iluzii despre noi cum ca suntem cool. Suna penibil de infantil, dar trebuie sa recunosc ca imi placea sa ma privesc ca si cum as avea spirit de burlac in mine.
Daca nu e nu e…

7 12 2009
Porcusorul Radioactiv

Nasol fiule, nasol. Incearca sa stai mai mult cu prietenii aia minunati ai tai. Nu e un handicap pe care sa nu-l poti recupera daca vrei cu adevarat 🙂

7 12 2009
VreauUltimulLoc

Da e si asta o posibilitate dar nu e usor sa tii ritmul, presupunad ca vrei.

7 12 2009
femeiadeservici

trebuie sa fii instruit de oameni valorosi, poti prelua cate ceva bun si de la uite..de ex porcusor,trebuie doar sa ai incredere si timp…timp maica…sa urmezi cu sfintenie niste pasi, sa dai cu sare peste umar…mmm nu stiu ce sa zic…va dura ceva… eu sustin burlacia vesnica asa ca ma pot alatura sa vin cu sarea….ptr dat peste umar sau inaintea tequilei:)

8 12 2009
VreauUltimulLoc

Doar stii ca eu nu beau, si nu mint…

7 12 2009
Marele Eu

Si? Care e norocoasa care a nimerit un sclav la domiciliu ca tine?
Si mai ai prieteni gen?
Caut si eu nevasta
jur

8 12 2009
VreauUltimulLoc

Sunt nevasta frustrata, nu sunt combinatia fericita ;).

8 12 2009
shmeny

poate nu erai inalt, poate erai scund.

8 12 2009
Ade

taci si suge
gen
nevasto

8 12 2009
VreauUltimulLoc

Sa tac si sa o ling poate, cu suptul nu sunt familiarizat.

9 12 2009
delaskela

nu e ceva neapărat rău să nu ai mentalitate de burlac, ce presupune un anume cinism prdgmatic al relaţionării,un hedonism fără cultivarea legăturilor emoţionale; mai degrabă îmi pari genul sentimental, profund, afectuos…şi eşti înalt,te asigur(postez din tren,pe mobil, e incredibil pt mine)

9 12 2009
krutz

E nasol sa ai mentalitate de burlac . Dupa un timp te saturi sa schimbi femei pe banda . Cred .

9 12 2009
VreauUltimulLoc

Si de aceeasi nu te saturi mai repede :D?

9 12 2009
DulceDeea

Hihihi, hihihihiiii…. ce simpatic ai povestit întâlnirea de taină cu prietenii tăi. Am şi văzut momentul cu ziarul (pardon, revista jucăuşă), foarte nostim să-l compari cu situaţia când a făcut un câine pipi pe covor…

Înţeleg şi senzaţia de stupoare pe care ai avut-o când te-ai prins că nu eşti aventurierul cu inimă de piatră. De fapt cred că asociai burlăcia cu o anume stare de libertate, de… neatârnare, cum ar spune istoria patriei. Dar nu identificai burlăcia cu lipsa de implicare afectivă, cu stilul „ne distrăm amândoi şi asta e tot”.

Eu cred însă că EŞTI înalt. Pentru că adevărata înălţime înseamnă să pui suflet şi în acelaşi timp să ai atâta libertate, atâta spirit de explorator, atâta curaj de a risca, încât să nu laşi relaţia să devină mediocră. Să nu stingi focul care te fascina în pădure, pentru a-l înghesui într-un şemineu, să nu domesticeşti focul pentru a-i pune zgarda unui cămin care oferă doar un soi de confort la pachet cu o viaţă previzibilă, monotonă.

Cred că un bărbat este înalt atunci când direcţia de explorare face saltul de pe orizontală (adică nu se mai mulţumeşte să bifeze, să colecţioneze, să consume tot mai multe aventuri cu tot mai multe femei), pe verticală. Începe să descopere în el, în relaţie, în femeia de care s-a apropiat acel ceva irepetabil şi să înainteze împreună, să crească.

9 12 2009
VreauUltimulLoc

Teoretic sunt de acord cu tot ce spui, dar se pare ca aveam o alta impresie mai frivola despre mine si ma cam atasasem de ea.

9 12 2009
Anca

Taci bai narcisistule, esti inalt si mentalitatea de burlac nu exista. Am zis.

9 12 2009
Jorjette

Ce-ţi mai place să te alinţi şi să primeşti confirmări….mă scuzi, complimente 🙂

10 12 2009
VreauUltimulLoc

Nu recunosc nimic, Am zis. Mentalitate de burlac exista, am vazut-o eu. 😀

10 12 2009
Jorjette

Poţi să ai orice mentalitate când vrei tu, dacă te face să te simţi confortabil…Poate ar fi timpul să treci la next step şi să laşi deoparte „mentalităţile”…nu te direcţiona spre mentalitatea de burlac…

Lasă un răspuns

