Încercare eșuată

14 11 2009

Băutura este un lucru rău, iar drogurile sunt și mai rele.

Curajoși se luptă cu răul parte în parte. Eu sunt supereroul zilei. Pun răul cu botul pe labe.

Ca să îmi demonstrez mie că nu halesc delăsătorii si oamenii slabi voi face ceva ce nu obișnuiesc să fac.

Acum dupa 1 sticlă de vin și jumate de vodkă voi face mișcare nesănătosă.Adică efort peste limitele mele normale, am ca obiectiv 14 km.

Vă anunț când revin dc mi-a ieșit combinația….

………………………………………………………………….

Sunt total dezamăgit, m-am rătăcit și după calculele mele am alergat doar 12 km și am luat un taxi până acasă. Sunt mămăligă, dar nu ma las, o să duc traseul la capăt în altă seară. Așa ca observație se pare ca nimeni nu mai e pe stradă la ora 4 noaptea. Pe de altă parte sunt surprins ca am dus și atat la cantitatea de alcool pe care o aveam, plus oboseală.

Asta e energizantul meu. Stiu că nu e chiar bacovia dar la mine merge, îmi lasă un gust de sânge în gură care durează ceva timp. Uneori e suficient ca să îmi forțez limitele.

Când sunt deprimat, până acum nu am gasit modalitate mai bun de a îmi reveni decât sportul. Când vă simțiți rău încercați să alergați, sau ce alt tip de efort vă place. Garantat merge, te eliberează de toată mizeria minții.

I feel good :D.


Acțiuni

Information

9 responses

14 11 2009
simplis

ar mai fi si exercitiile de matematica.

14 11 2009
VreauUltimulLoc

Eu personal nu reusesc sa mai fac nimic ce implica gandirea cand sunt stresat.

14 11 2009
Dianne

Sa stii ca ai dreptate,cred ca e singurul lucru care te poate ajuta sa te aliberezi de stres, nervi si alte cele. Am sa incerc 😉

14 11 2009
Porcuşorul Radioactiv

Exista o singura explicatie: alcoolul n-a fost destul. Vreo doua-trei beri in plus si sigur reuseai. Keep walking.

15 11 2009
VreauUltimulLoc

Am testat si varianta cu alcool, problema e ca nu are acelasi efect. Alcoolul doar opreste mintea, sportul o relaxeza cu adevarat.

14 11 2009
CalinC

hm… asta fac de ani de zile. doar ca fara vin si vodca.

15 11 2009
Screwie Lewie

Poate te vedem data viitoare la MPC adica http://maratonpiatracraiului.blogspot.com/
Nu ii ceva pr0

15 11 2009
cristescu bogdan

La toată povestea asta cel mai deprimant este faptul că blogul tău a ajuns să fie nu doar o parte importantă din viaţa ta ci cred că cea mai importantă. Nu fi măgar şi revino la ce făceai înainte şi ia blogul doar ca un altfel de chat poate cu mai multă posibilitate de „share knowledge” ……

PS: (sughiţ) .. părerea mea!!!

15 11 2009
VreauUltimulLoc

Blogul nu e nici pe departe cel mai important lucru din viata mea :). Este doar unul dintre lucrurile din viata mea. Este un obiect cu dublu scop.
Unul din scopuri este share knowledge cum ai spus si tu iar altul este o incercare de auto-educare. Uneori e bine sa iti mai pui gandurile pe „hartie” pentru a le putea analiza la rece.

Lasă un comentariu