Vârsta

12 11 2009

Universal valabil:

Când un om te întreabă câți ani ai și raspunzi că mai puțini ca el va spune.

Aaa, pai ce te plangi mă că e mișto la vârsta asta.

Invariabil ala de 30 va spune că la 25 era mișto, că tu nu ai dreptul să te plângi.

Invariabil același om la 40 de ani va spune că la 30 de ani era mișto. Deși atunci când avea 30 nu considera chiar așa.

Mereu când privești înapoi spui că dacă ai mai avea o dată x ani, ce ai mai face. Acum privind de sus acest comportament de ce naiba nu faci ce vrei sa faci acum la vârsta de acum, oricare ar fi ea. Trebuie sa treacă 10 ani să te bați cu pumnii în piept de ce ai mai face tu?

Nu intru în clișeul trăiește clipa, continui pe tema vârstei. Dacă fiecare vede în urma sau în viitor ca fiind o vârstă mișto atunci care este varsta ideala?

Eu zic ca cea mai mișto varstă este aia când ești cel mai bine. Deci vârsta nu are nici o importanță ci starea ta generală.

Sa facem un test.

Luam melodia: sunt la 18 ani fără griji și fără bani. Face să pară vârsta de 18 ani feerică nu?

Schimbăm puțin contextul: sunt la 18 ani am cancer și nu am bani. Parcă nu mai e chiar vârsta fericită nu?

Mergem in extrema opusă.

Am 70 de ani sunt singur si nu am pensie. Cam de kkt nu?

Am 70 de ani sunt jumate senil si o ard in curul gol pe pajistea conacului cu doua fotomodele din palyboy. Parca suna distractiv nu?

Nu conteaza că am ce sa le fac sau nu, contează că sunt fericit.

Deci toate discuțiile legate de vârstă sunt apa de ploaie. Toți vor să se plangă de vărsta lor și să sugereze ca alții sunt în situații mult mai avantajoase. Genul de lamentații care pe mine ma plictisesc peste măsura.

Când ești „jmecher” e bine la orice vârstă, când ești un obosito-depresiv, cu ochii în curtea vecinului nu e bine nicicum.

Așa că vă urez un călduros la mulți ani și atitudine încrezătoare. Orice vărstă e favorabilă sau nefavorabilă în masura în care o arzi boem respectiv frustrat.

Maine nu va fi mai rău, va fi la fel de rău pe cât de proști suntem azi. Așa că ar trebui să schimbăm vorba în, maine voi fi mai prost.

Acțiuni

Information

10 responses

12 11 2009
Sufletel Pierdut

La mine este invers. De cate ori vorbesc cu bunica-mea si imi spune ca o dor oasele si spatele, o linistesc spunandu-i ca si pe mine la 22 de ani ma doare mai rau ca pe ea…si e adevarat!
Doi la mana ai mare dreptate cu varsta. De examplu un om la 30 de ani poate fi mai trecut prin viata decat cel de 50.
Si chiar nu inteleg de ce se spune ca la o varsta mai inaintata ai mai multa experianta de viata. De ce? Ce a facut un om obisnuit pana la 70 de ani? A stat ca un bou in casa si a muncit, si-a suportat nevasta care s-a ingrasat si a facut 7 puradei….Unde-i experienta de viata?

12 11 2009
VreauUltimulLoc

Experienta de viata e subiectiva, poti sa treci si prin razboi si tot un prost superficial sa ramai. Si altul poate sa experimenteze iadul si raiul intr-o camera goala.

12 11 2009
Sufletel Pierdut

Pai asta ziceam si eu 🙂

12 11 2009
Papillon

sa ne traiesti si tu! la multi ani, fericiti!

12 11 2009
CalinC

io cre’ ca varsta… nu are varsta. da’ cred ca asta cred numa io! hai noroc, si la mai mare!

13 11 2009
Porcusorul Radioactiv

Varsta e doar un numar asociat tie printr-o conventie de numerotatie. Important e cum te simti fizic si psihic si cum ai grija de tine. Fizic poate as vrea sa am 10 ani mai putin, dar vorba aia, cu mintea de acum. Hai sa traiesti , daca am inteles bine ideea.

13 11 2009
VreauUltimulLoc

Merci ai inteles bine ideea, nu era nimic ironic in urare.

13 11 2009
Cyuba

hai ca tre sa raspuns si eu cu un citat la acest post (ce e drept, nu e al meu dar e interesant):
The reason people find it so hard to be happy is that they always see the past better than it was, the present worse than it is and the future less resolved than it will be.

in rest toate cele bune si sa fiti iubiti

13 11 2009
shmeny

eu m-am simtit mai bine la 30 de ani decat la 13.

14 11 2009
Fanfan

fiecare varsta are farmecul ei … daca suntem sanatosi si avem o ordine in viata ;o)

Lasă un răspuns

