Tentativă eșuată

2 11 2009

Am încercat să scap de ultima tâmpenie alimentară pe care continui să o fac cu regularitate.
Să nu mai mănânc idioțeniile alea de la kfc.
Prin urmare duminică m-am dus și am mâncat pe săturate, apoi încă o dată pe atât. Speranța mea era că dacă voi mânca precum prostul îmi va trece pofta de așa ceva pe vecie.
În câteva cuvinte experiența a fost așa. M-am apucat să mănânc o galetușa intreagă de rahaturi de la ei.
Primele 4 bucați au fost gustoase, următoarele 4 m-au adus la saturație cu ușoare urme de greață, iar ultimele 4 au necesitat eforturi majore să le înghit.
Rezultat, m-a cuprins o stare de somnolență și de proastă dispoziție dar nici urma de rău de altă natură. Nu știu ce să mă fac cu stomacul ăsta al meu, e pur și simplu prea rezistent :). Oricum ceva tot am realizat.
Când mă luptam cu ultimele bucăți am observat că de fapt sunt chiar nașpa la gust și ca sosul ăla are un gust de chimicale foarte pronunțat. Acum să văd când mi se va face pofta următoarea dată, sper ca niciodată.

Acțiuni

Information

10 responses

2 11 2009
Porcusorul Radioactiv

Secretul e sa mananci cat mai variat: cand la KFC, cand la McDonalds. Din cand in cand cate o pauza de langosi si supa Maggi la plic. Asa n-are ce rau sa ti se intample. Keep walking 😛

2 11 2009
VreauUltimulLoc

Cum vad tu ai un plan ascuns. Vrei sa ma duc de suflet si sa iti ramana tie toate.

2 11 2009
Gia

parca erai vegetarian. sau era vrajeala? : ))

2 11 2009
VreauUltimulLoc

Am postat despre asta ;).
https://vreauultimulloc.wordpress.com/2009/08/03/
nu sunt vegetarian, doar ca nu manac carne decat daca imi e pofta.

A ramas rahatul asta de kfc de care imi mai e pofta uneori in rest de altceva nu mi se face.
Ma gandeam ca poate tai raul de la radacina o data pentru totdeauna.

2 11 2009
Adriana

Eu zic Doamne ajuta ca astia de la KFC nu livreaza la domiciliu! Asa, daca daca reusesc sa evit locatia si zonele limitrofe in care se simte mirosul, sunt safe 🙂

3 11 2009
VreauUltimulLoc

Eu vreau sa inving poftele nu sa fug de ele :). Chiar daca trisez.

4 11 2009
R.

hm, poate incerc si eu maine. chiar asa rau o fi la kfc?

5 11 2009
Maria

Asta-i blasfemie, să vrei să renunţi la kfc. Şi bucuriile vieţii?

5 11 2009
VreauUltimulLoc

Vezi ca da scart in oase 😉 mancarea lor.

5 11 2009
Claudiu Constantin

Nu te lasa inselat de rezistenta stomacului rau… acum nu ai nimic, insa mai tarziu o sa regreti amarnic zilele astea in care mananci la Kfc.

Si eu ma chinui sa renunt complet la mancarurile lor. In ultimul timp am reusit sa mananc destul de rar. Vreau sa renunt! Sunt bune la gust momentan, dar sunt adevarate bombe pentru organismul nostru.

@Maria: bucuriile vietii cred ca sunt altceva. Nu mancarurile nesanatoase de la Kfc. Cum ar fi o plimbare in parc. Pentru mine asta e o bucurie a vietii. 🙂

@R: e foarte rau! 🙂

Lasă un răspuns

