Singur

21 10 2009

Simt gust de vodka și suc de portocale roșii. Nu e o senzație bizara produsă de o amintire rătăcită. Pur și simplu asta beau acum.

Mă simt singur pe lume, de fapt singur împotriva lumii. E o pula, nu am simțit niciodată că aș avea dușmani. Ce ar putea să vrea cineva de la mine?

Nehotărârea în capitole importante, cum ar fi viitorul? Faptul că sunt destul de slab să nu iau hotărâri simple dar destul de încăpățânat să mă arunc în puț decât să fac ca altcineva?

Nee, se pare ca nu sunt impotriva nimenui. treaba asta imi răpeste din melodramatismul postării. Lucru bun, ca nu suport nimic melodramatic.

Mmmm se pare că în schimb adaugă la incoerența ei. Lucru bun, pentru ca ador incoerența. Nu a altora, doar a mea, o văd ca o incapacitate de a exprima în cuvinte nivelul ridicat al gândirii.

Cam cum ma mint si cu gramatica. Probabil ca cine a citit mai mult din ce am scris a vazut ca nu întodeauna nimeresc cratima cei șapte de ii. De vorbit vorbesc corect dar cu scrisul nu m-am împacat niciodată.

La română pierdeam 2 puncte la fiecare teză pe faptul ca scriam cu greșeli, nu mai zic că scriu deosebit de urât. Am fost studentul care nu putea să învețe după cursurile sale.

Și care a fost atitudinea mea relativ la acest subiect ??? Ma durut în pl.

Poate ca a fost realism relativ la superficialitatea scrisului față de idei.Poate a fost lipsa de voluntariat pentru a corecta aceasta tară. Nu prea conteaza ce a fost. Trecutul nu are relevanță, el de fapt nu există.

La final care e concluzia? Pai nu e, ce concluzie să tragi când cineva se simte singur?

E un muism melodramatic și auto-plângere de milă, drept pentru care imi urez un calduros.

Muie mă!!!!

Mă duc să îmi realimentez paharul.

Acțiuni

Information

19 responses

21 10 2009
Porcusorul Radioactiv

Sper ca n-ai scris chestia asta de dimineata, pentru ca e cam nasol sa alimentezi multe pahare inainte de a merge la scarbici. Misto de tot expresia „muism melodramatic”

21 10 2009
VreauUltimulLoc

Am scris la ceas de seara, si da e nasol sa mergi la servici dupa, dar asta e in viata trebuie sa trec prin multe greutati.
Nu este asa ca te umplu de compasiune cu problemele mele reale? =))

Cred ca daca ne aud niste africani, d-aia de sunt in razboi civil si mai le iau militiile rebele cate un copil, ne-ar omora cu bata. Iar lovitura fatala ar fi ultima pe care ar aplica-o (logic si pleonasmic de altfel, dar ai inteles ideea, lent si chinuitor 🙂 ).

21 10 2009
Jorjette

Nu trebuie să treci prin multe greutăţi. ştii bine că tu alegi să ajungi la ele, să te gândeşti la ele. Eliberează-te şi nu te vei mai simţi singur!
Alege să faci doar lucrurile care îţi plac, care te împlinesc, sau cel puţin încearcă acest lucru…

21 10 2009
VreauUltimulLoc

Da, nu ai vazut ca spre sfarsitul postului am sesizat penibilul situatiei. Era alegerea mea si nici macar nu ma deranja prea mult.
Dar e amuznat sa vezi cum uneori mintea te duce in zone in care sa te simti victima.

21 10 2009
carmen

ai o atitudine foarte misto vis-a-vis de starea asta de singuratate constientizata. imi place cum scrii.

21 10 2009
Octi

Interesanta autosugestie ai 🙂

21 10 2009
VreauUltimulLoc

Nu ma mai complimentati, ca apoi nu mai ma simt singur si raman fara muza :D.

21 10 2009
Jorjette

În concluzie îţi place să te simţi singur :)).

21 10 2009
VreauUltimulLoc

Pai nu ma deranjeaza, dar nu vezi ca uneori ne mai vine a ne victimiza.

21 10 2009
simplis

e bine sa vezi ca si altii o duc prost!

21 10 2009
volent

bine ca ti-ai dat seama mai devreme de asta:). tu credeai altceva?
aia cu studentul care nu putea sa invete dupa propriile cursuri mi-a placut enorm, pen ca si eu scriu …..de fapt nu prea mai stiu sa scriu de mana:(

21 10 2009
VreauUltimulLoc

Scrisul e pentru pulime liderii semneaza :)).

21 10 2009
femeiadeservici

hai noroc ce sa zic, sa nu bei singur:)

21 10 2009
pushthebutton

Uai, mi-ai străpezit gura. Mulțumesc pentru compliment 😀

21 10 2009
Maria

Cu paharul alături, nu poţi fi niciodată singur. N-ai cum.

21 10 2009
Adriana

Io m-am gandit sa ma mut la tara. Intr-un satuc d’ala cu max 100 de fumuri.
Garantat voi fi mai putin singura decat in orasul asta cu 2 mil de locuitori. Aprox.

Bine, am si niste conditii… sa fie net si apa curenta, ca ma mut cu masina de spalat. Neaparat!

22 10 2009
VreauUltimulLoc

Tu nu vrei rustic tu vrei exclusivism :).

21 10 2009
Ade

mi-ai citit gandurile despre tine?

22 10 2009
VreauUltimulLoc

Ai ganduri despre mine?

Lasă un răspuns

