Fetita cu… pesti?

20 10 2009

Am fost la petshop sau mai corect la fishshop.

Și ca în magazinele de profil acolo erau cca 30 de grade, amănunt care va capăta relevanță mai tarziu în povestire.

M-am uitat eu la pești și mi-am ales ce vroiam, următorul pas a fost să cer vânzătorului să îmi prindă feblețea.

Vine ăsta, un gras asudat, se suie pe un scăunel și se apucă cu o plasă să alerge peștisorul fermecat. Acvariul era mare pestele zglobiu el pe scaunel îl simțeam cum începe să se enerveze cu fiecare ratare de a captura bestia. Dar na fiecare cu meseria lui.

Când ce să vezi, apare o fetiță, mică așa la 4-5 ani, exact când sunt ei mai amuzanți și direcți.

Se uită asta mica la pescarul meu cateva secunde și îl întreabă

– Ce pește vrei să prinzi?

El se întoarce cu o fața transpirată și răspunde cu un zâmbet forțat.

– Un rechin (denumire folosita pentru respectiva specie, nu era chiar rechin dar seamănă)

-Rechinii sunt cei mai rapizi. Eu am prins unul cu plasa(se pare ca nu erau destul de rapizi pentru ea =))). Si am pus mana pe el era așa de frumos.

După gesturile vanatorului simțeam ca vrea să o strângă de gât :D.

Pitica

-Ai prins o plantă (cand il alerga pe ala vioiul avea acolo cateva plante plutitoare si una s-a agatat în plasă)

Moment în care ala s-a întors cu o privire ce m-a facut să fac un pas în spate. Cred că dacă eram la poștă fugeam, dar cum nu exista cazuri de vânzător la petshop care a ucis cu bestialitate clienții mi-am păstrat cumpătul.

Fetița în schimb la privit zâmbind și a continuat tortura cu naturalețe.

– E cam cald aici. Eu am plecat pa pa.

Nu m-am mai putut abține și am bufnit în râs. Omul deznădălduit se întoarse către mine și ma întreaba dacă râd de el.

Răspund politicos că nu, fără să mă forțez să fac și fața încurajatoare. Oricum nu mai era loc să îl enervez mai rău decat remarcile inocente ale puștoaicei.

Nici acum nu sunt sigur că nu a calculat fiecare cuvânt că prea îl nimerea la fix.

Acțiuni

Information

9 responses

20 10 2009
Porcusorul Radioactiv

Asa se nasc criminalii in serie si violatorii de minore. Pe undeva exista o explicatie, nu ca as vrea sa-i scuz.

20 10 2009
delaskela

a mica e mortala, absolut mortala

20 10 2009
VreauUltimulLoc

Sa ii fi vazut fata nevinovata si modul cum vorbea.
Imi venea sa o iau acasa, dar apoi mi-am adus aminte de nepoata mea si reactile adverse dupa ce se uita la desene si mi-a trecut :)).
Nimic nu te face sa iti treaca cheful decat un copil prea mic ca sa il bati care imita personaje din desene animante moderne.

20 10 2009
Vanda Lizeh

sinceritatea astora mici e incredibila. Imi amintesc cum, tot pe la varsta asta, i-am zis unei tanti in tren ca nu vorbesc cu ea pentru ca are nasul mare si e urata. Nu ca mami mea, care are nasul mic si e frumoasa

20 10 2009
Octi

Foarte tare don’soara 😀
Uneori copiii au o putere mai mare decat noi.

20 10 2009
Cristescu Bogdan

Sunte-ţi funny la fel ca aia mică …
Totuşi e tragic, grăsanul nu a învăţat nimic din toată povestea asta şi e tragic că trec copii prin viaţa noastră şi de multe ori uităm ce ne învaţă.
Ei sunt atât de sinceri, atât de lipsiţi de inhibări încât sunt cei mai fericiţi oameni de pe pământ, iar adulţii reuşesc să îi transforme în ceea ce sunt şi ei … este cam ireversibilă treaba asta, şi de suferit să ştiţi că suferă şi adulţii când îşi amintesc de copilărie dar şi copii în schimbarea această dramatică numită creştere …

20 10 2009
Adriana

Stiu ca aici e vorba de inocenta si sinceritate, dar mi-am adus aminte de speech-ul asta si cred ca e interesant:”Schools kills creativity”

20 10 2009
Octi

Ti-ai adus aminte asa… subit ? -.-

22 10 2009
Adriana

Octi, nu subit… pe indelete 🙂

Lasă un răspuns

