Discuții misogine

16 10 2009

P: do you stil love me itze?

Je: da fa, ca prima oara.  sau mai mult

Je:Ai citit cartea aia?

P: mai mult e mai bine!

Je: da asa ma gandeam si eu, ca belsugul e de dorit in aceasta perioada de abtineri

P: nu am apucat itze, treaba munca

P: sunt exploatat

Je: esti si negru,  poate si d-aia

P: e un deja-vu

Je: de la reincarnarea in kunta kinte?

P: il visez pe varul kunta noaptea

Je: iti citesc gandurile

Je: ia zi tu, ce mai invarti?  In pula in special

P: am cateva procese pe rol, procese de invartit adica

Je: se lasa si cu puscarie?  sau macar cu corectii corporale?

P: sa fii sigur de asta, pula-mi va fi baston si cu el dreaptate voi imparti dreptatea

P: nu-n stanga si-n dreapta cat sus jos si la mijloc

Je: asa asa, daca isi vor recunoastea fapta  vor fi pe jumatate iertate

Je:  dar pedeapsa li se va da pe deaintregul,  intodeauna

Je: jos?  si la mijloc? nu la mijloc si sus?????

Je:  cred ca ai calculat ceva gresit

P:  putem scoate mijlocul si sa trecem „intre”. Cred…

Je: aha

P: si incearca sa nu priovesti femeia ca pe un intreg

Je: am intels

P: gandeste ca e un peste

p: caruia ii arunci coada si capul,  ceva de genul asta

P: metaforic vorbind

Je: buna metafora, oricum de acolo se si impute treaba

Je: cand incep sa gandeasca si cand vor sa plece undeva

P: exact

Je: oricum picioarele nu conteaza ca se dau la o parte

P: le indepartezi cum s-ar spune

Je: dar ce ne facem cu gura, ca e atasata de cap

Je: ar fi o pierdere sa o ignoram

P: lasa ca am vazut si filme de groaza in care decapitarea nu era chiar completa

P: depinde, daca iti tremura macheta

Je: puteam sa jur ca o sa zici asta. Ba ce sa zic

Je: pana la urma cu aia cu dizabilitati trebuie sa fii bun

Je : sa le oferi ajutor

Je: daca nu are ochi trebuie sa o ajute cineva sa bage in gura

P: ne completam perfect

je: Ma stii ce nu am facut noi niciodata?

je: gang bang

P: dar era in plan

P: doar nu am murit si si am lasat bangul fara gang

Je: mereu  e in plan

Je: cand te nasti e acolo o rutina default pe care o ai salvata in creier…ca si suptul

P: ma gandesc cum sa adaptez fraza asta a ta pt o fata

Je: si merge?

P: ma mai gandesc, inca nu am pus-o in practica

P: ce zici de sts asta  „stoc nou de tarcoale.veniti sa va dau”

Je: e  adaptat dupa ceva vechi, deci nu castigi prea multe puncte la originalitate

P: deci acum l-am gandit, cum plm?

Je: era bancul ala cu cainele,  care dadea tarcole si s-a oprit  ca s-au terminat tarcoalele

P: aha, bine ma nu e original  daca zici tu

Je: plm eu te cred ca l-ai invetnat acum, dar restul lumii care e rea…

Je: s-a timut aia de promisiune? italianca

P: momentan, dar simt ca ma voi mai trezi cu ea pe aici

P: plm

Je: dar ea acum unde isi are barlogul?

P: ba nu stiu exact, ca trebuia sa o intreb. si asta insemna sa o bag in seama, fapt ce contrazicea dorinta mea explicita

Je: am inteles. ar fi ca si cum iti pasa, semn de mare slabiciune la femei

Je: astea sunt da-te dreak. dc iti simt frica sau ma rog orice sentiment sar pe tine ca hienele

Je: numai bucuria nu are efect la ele. ai observat?

Je: daca esti trist daca iubesti daca esti chinuit toate femeile te iubesc. daca in schimb esti fericit nu castigi nici un punct in plus

Je: ba mai rau in minus, cica esti papagal.

P: sa stii ca asa e

Je: eu cred ca ele se hranesc din suferinta noastra :)) asemeni unui vampir

Je: d-aia alea grase sunt cu aia mai chinuiti

P: asta ma face sa ma gandesc.  cand eram cu X  ea era mai plinuta asa (nu ca-i statea rau)

Je: clar

P: si eu eram la celebrele 54 de kg

Je: alea de le ziceam noi mereu 45?

P: Da

Je: dar intrebare e de unde se alimenta

P: iar acum era are 40 si eu 80

Je: vezi, acum e cu un fraier vesel

Je: oricum ca o masura de a cotracarare a acestei trebi

Je: le cucerim cand suntem tristi si apoi o ardem cu paru’n ochi. sa nu se faca cat malul

P: sa ne zica mereu, ce dq razi ca prostu, de ce esti fericit

Je: incerca sa scoata viata din noi

Je: totusi ele par sa nu actioneze cerebral (oricum nu sunt obisnuite) adica nu cauta expres unu amarat

Je: dar e in natura lor ca lipitoarea sa se lipeasca de el

Je: cel mai tare se enerveaza o femei daca esti fericit, simte ca se topeste carnea pe ea

Je: si in hose alea toate incerca sa il conviga ca ii pasa, si se indragostesc de el. Ca cica e in suferinta dar nu e constient de asta

Je: plm pe el in doare la sasesc, si la dreptul… piciorul

Je: dar ele sunt in capcana, ca simt sursa buna de hrana,asta e tiparul sa te vada trist

Acțiuni

Information

9 responses

16 10 2009
Cristescu Bogdan

Constructivă discuţia de altfel, poate femeile prind sensul şi meditează la amănunte, căci există.
Felicitări pentru prieten, rar ai unu ca el pe lânga tine. Am şi eu unul şi de asta te înţeleg.
Îmi amintesc de unde vers, apropo de o fază din discuţie, cea cu suferinţa. Nu ştiu exact care e legătura, dar există una, o simt eu :))
„Femeile se dau la mine, fix când am gagică” – a se înlocui femeile cu pizdele că aşa era piesa 🙂

16 10 2009
VreauUltimulLoc

Sunt cateva ipoteze plauzibile.
1. Tu nu te dai la ele, deci astfel devii interesant.
2. Nu iti e bine in relatie si simt suferinta 😀 asta ar fi legatura.
3. Sunt in competitie intre ele si orice are una vrea si cealalta.

16 10 2009
Cristescu Bogdan

Ce nostime sunt femeile văzute şi înţelese prin mintea bărbatului. Noi facem totul să pară mai simplu 🙂

16 10 2009
VreauUltimulLoc

E sa nu exageram, asa simplisti nu suntem nici noi dar ne permitem sa ne prefacem de dragul umorului.
Pentru ca putem :).

16 10 2009
Octi

Sau doar pentru ca ne place s-o facem 😀

16 10 2009
jorjette

Şi acum părerea mea mai puţin misogină :D.
Aşa este, femeilor le place să stea în acea stare de suferinţă.Părerea mea este că, la fel ca şi bărbaţii, noi femeile moştenim foarte multe comportamente ce au rădăcini foarte vechi (moştenirea noastră istorică). Multe dintre ele sunt atât de subtile încât ne ia foarte mult timp să le conştientizăm, multe dintre noi chiar nici nu ajung la acest nivel de conştientizare, ci doar se manifestă fără a-şi mai pune întrebări.
Am vrut să fac această completare în speranţa că puteţi fi foarte „înţelegători” cu partea feminină, că o puteţi „ajuta” să-şi conştientizeze aceste comportamente care vă displac, dacă se merită :D.

18 10 2009
VreauUltimulLoc

Sigur ca suntem intelegatori si draguti cu partea feminina, dar mai exageram si noi de dragul discutiei :D, ca doar barbatii nu sunt perfecti.

18 10 2009
jorjette

Fiecare persoană are perfecţiunea lui, cel puţin aşa cred. Atunci când vrem să atingem perfecţiunea altora, atunci se întâmplă să nu mai înţelegem anumite lucruri….
Ştiu că sunteţi înţelegători…

21 10 2009
roara

ete na… eu sunt fumela, insa, in perioada de imperechere fug cu talpicile pana in ceafa de dau de masculi in stare de degradare spirituala, psihica, fizica, si mai stiu eu ce… adeca, chiar nu vad motivul pentru care ar trebui sa faci pe mama, psiholoaga, asistenta etc… doar pentru ca speri ca p**a respectiva sa te f**a si dupa, mereu mereu mereu ca o p**a recunoscatoare ce e? Chiar nu ii vad sensul. Pierdere de timp, de nervi, de ce vreti voi. Amin

Lasă un răspuns

