Eval

9 10 2009

Că mă întreba Volent ce am făcut 😀 în postul trecut.

Am primit formularul de evaluare, întrucât mi s-au părut unele întrebări puțin cam neobișnuite am răspuns în consecință.

era un fel de tabel cu propoziții începute pe care trebuia să le terminăm noi cu diferite variante de răspuns, la care se adăuga o coloană de comentarii. Le trec doar pe cele amuzante.

Cap de tabel

text                                                                                      |Raspuns|                                   Comentarii

  • Redactez documentatie de specialitate de o calitate| Fara raspuns | Nu prea redactez
  • Inteleg repede ceea ce mi se cere sa fac  |De multe ori| Uneori nu se cere nimic clar
  • Imi prioritizez singur task-urile        |In mare parte a situatilor|      Eu mi-le prioritizez mereu, dar nu mereu nimeresc cum trebuie
  • Reusesc de doua ori in fiecare zi sa lucrez doua ore fara intrerupere|De multe ori|Dar incerc sa evit deoarece distruge ochii privitul mult timp in acelasi punct.
  • Vin cu probleme si/sau scuze cand nu reusesc sa realizez target -ul|Intotdeauna|Prezint motivul pentru care nu am terminat,  nu inteleg ideea cu scuze sau probleme. Daca nu e bine data viitoare o sa zic ca asa am avut eu chef.
  • Vin cu solutii practice la problemele pe care le intalnesc|De multe ori|Cele nepractice s-a observat ca nu functioneaza
  • Gandesc solutii eficiente la probleme nou aparute|De multe ori|Banuiesc ca eficiente nu sunt si practice?
  • Cand lucrez sunt deconectat/a de ceea ce se intampla in jos|Intotdeauna|Cine e jos? Nu cunosc deci sunt mereu deconectat
  • Actiunile mele construiesc spiritul echipei|Intotdeauna|si spiritul Craciunului
  • Interactionez cu colegii in afara programului de munca|Intotdeauna|X se pune? (e coleg cu mine de apartament, cum ar veni imi iau munca cu mine acasa)
  • Vad partea buna a situatilor|Intodeauna| E si calutul pe aici pe undeva…
  • Echipa accepta  membri ‘temporari’ cand este nevoie|Intodeauna|Nu sunt rasist

La evaluare șeful a început cu, văd ca ai fost într-o dispoziție bună când ai completat formularul. Deci se poate să ai și șef de treabă.

Fază de acum câteva zile:

Coboram scara la munca și la etajul de doi unde e sediul altei firme trec pe lângă o femei de cca 50 de ani ce vorbea cu unu cam de aceeași vârstă.

Eu eram cu un coleg, îmbracați la camașă fețe serioase, vorbeam de alea noastre, și prind o frântură de conversație.

-„Nu inteleg ce vrei să spui” zice femeia.

ma întorc și le zic:

– Sigur insinua el ceva :)), râd și cobor scările în fugă.

Dar astea sunt nevinovate nu prea au haz decât în context adevaratele faze tari scapa în general memoriei.

Acțiuni

Information

7 responses

9 10 2009
Gabriela

mi-ar placea sa te vad imbracat la camasa cu fata serioasa. cred as face pe mine de ras.

9 10 2009
VreauUltimulLoc

Vai dar ce vrei sa spui? Eu in general am fata serioasa, si ma imbrac si la camasa destul de des ;).

10 10 2009
Gabriela

asa ma amuza pe mine tipii in camasa. cred ca atunci knd un barbat isi pune pe el camasa, este efectul echivalent cu o femeie care poarta pantofi. dar Pantofi;;)

10 10 2009
Papillon

asta-i ca sa vada daca va dau primele de craciun, sau concedii fara plata (de criza)?

10 10 2009
VreauUltimulLoc

Nu, e doar un formular de evaluare facut de cineva de la HR care probabil ca nu a inteles exact ce e cu adevarat important.

12 10 2009
volent

🙂 ahaaa..deci te iei de oameni, pe scari:)pun pariu ca cei doi au gandit: eh..generatia asta…pe vremea noastraaa:)))

12 10 2009
VreauUltimulLoc

Ce generatie ca sunt si eu aproape un om mare acum :D.

Lasă un răspuns

