Sa imi bag ceva în piramida lu’ Cheops ca a dat un exemplu prost.

2 10 2009

Ca în orice situație de tipul colegi de apartamen, mereu exista unu’ mai neglijent și dezordonat. Din nefericire nu sunt eu acela.

Așa că ajung să mă streseze lucruri mărunte. Cum ar fi,  vasele sunt puse în scurgător unu peste altul pană se face o structura complicată si de multe ori cu înalțime mai mare decât ar agrea un inspector în construcții.

Dar ce știu ei, inspectorii în construcții, o să spuneți? Oamenii construiesc de mii de ani cladiri înalte.

Surprinzător, exceptând câteva exemple negative, cum ar fi turnul Babel, care de altfel a avut probleme de natura organizatorică mai mult decat tehnincă au rezistat cu succes. Uite-te la piramida lu’ C… cum s-a descurcat peste ani fără ISO xxx.

Eu sunt dispus să accept această argumentație dacă nu ar avea o hibă. Aia e simpla, singura minune care mai stă în picioare, restul s-au dus de mult. Așa că și construcțile mirifice, dovezi vii ale fanteziei fără limite a oamenilor de rând nu țin mai mult de 3 zile. Asta banuiesc ca le mai conferă un criiteriu pentru a fi încadrate la minuni.

Deci rata de mortalitate, în rândul cănilor în special, (cred ca forma lor e dezavantajoasă) este foarte mare.

Mă gândesc la o metoda de convingere, că atrasul atenției nu funcționează. Nu se pune problema de constrangere sau de cearta pentru niște căcături de căni.

Cred că voi agața un desen sugestiv pe perete. Mă mai gandesc ce să desenez… dacă îmi vine o idee demnă de menționat o să revin cu desenul :D. Până atunci să le fie țărâna ușoară, și aștept norocul cuvenit.

Acțiuni

Information

10 responses

2 10 2009
Porcuşorul radioactiv

Poate ar trebui sa pui farfuriile si canile in chiuveta in forma de piramida. Sa vezi atunci stabilitate.

2 10 2009
VreauUltimulLoc

Am vazut si piramide si la tour eiffel si alte cateva obiective de interes turistic.
Sunt un candidat redutabil la orice joc de maroco =)) la ce antreanmant am.
E o adevarata lectie de dinamica sa iei o farfurie uneori.

2 10 2009
Mauricia

Ce plicticos! Gramada de vase nespalate! Nervi descarcati pe blog! Puerilitati! Revino la ganduri mai… bune!

2 10 2009
VreauUltimulLoc

Dar nu e vorba de vase nespalate ci de vase spalate. E vorba de cum rezolvi o situatie de genul asta. Cand nu vrei sa te certi cu cineva pentru o prostie si cand pare ca nu merge sa convingi altfel.

Pe de alta parte orice am scrie e plicticos pana la urma privit dintr-un anume punct de vedere.

3 10 2009
Mauricia

OK! Baga-ti-o!!!

2 10 2009
doruldezid

hai ma ca mie mi-ai placut, ai fost chiar fain.

3 10 2009
Adriana

Pai e simplu, desfiinteaza scurgatorul. Eu nu mai am asa ceva de niste ani…

3 10 2009
Papillon

la mine vasele formeaza o piramida inalta pana la gura de golire a apei din robinet. asta e si punctul de reper ca ar trebui- dar nu e obligatoriu sa fie spalate… pe de alta parte, canilor mele le-au murit doar toartele. ele traiesc, inca…

3 10 2009
chester.

Eu puneam un mesaj deasupra scurgatorului. Ceva gen: „Daca nu poti sa citesti mesajul in intregime inseamna ca sunt prea multe vase in fata lui. Sparge-le sau pune-le la locul lor. Mersi ba!”

5 10 2009
volent

aaa….paaiii…..aphhh…pai ceva gen: sters si pus in dulap ai incercat? (treceam si io pe aici…nu c-ar fi musai, ca si la mine cand deschis usa de la scurgator, o mana mi-o pun in cap sa-l feresc de orice:)) ))

Lasă un răspuns

