Arme

6 09 2009

Dacă ați jucat jocuri pe calculator, în care faci tu acolo o misiune și îi impuști pe aia, sigur o să întelegeți despre ce vorbesc.

Dacă nu, citiți pană la capăt.

Cum văd eu, armele se împart în urmatoarele categorii. Aștept opinii avizate, ca eu zic așa intuitiv.

Sunt pistoalele, au cateva gloante sunt bune in cădiri. Dar ca să omori pe cineva… trebuie să tragi de multe ori. Dacă mai vine unu, ai rămas fără gloanțe și te dă cu cracii în sus. Deci sunt greu de folosit e nevoie de talent mare.

Apoi sunt un tip de arme versatile. Au un pic de lunetă au si gloanțe destul de multe putere medie de tragere.  Armă cu care poti să finalizezi mai orice misiune. Zic mai orice misiune pentru că exista și situații speciale când e nevoie de ceva ce ele nu pot face.

Acum intram in specializari.

Exista arme cu putere mare de foc, dar fara precizie si exista arme cu lunetă de precizie mărită. Aceste doua tipuri de arme se folosesc în situații excepționale.

Acum sper ca v-ați dat seama, că nu vorbeam de armele din jocuri pe calculator ci de tipurile de pulă.

Întrebarea e: le-am împărțit bine sau nu? Sau orice „misiune” se rezolvă cu arma cea mai mare, groasă etc.

Acțiuni

Information

15 responses

7 09 2009
liviu

foarte tare articolul, scrii bine. dar sa stii ca armele sunt periculoase..

7 09 2009
shd

Eu am jucat Crysis, e super tare

7 09 2009
MenThal

:)) mie imi plac alea gen bazooka, pentru ca altele nu prea detin.

7 09 2009
sorin

Stai asa ca nu inteleg. Tu iti schimbi arma in functie de situatie ? Cum faci, o desurubezi si montezi alta, calibru mai mare, munitie mai multa … 😛
Credeam ca avem doar una, o folosim si schimbam doar tactica, in functie de tipul de lupta 😛 .
Daca te gandesti la armele seductiei ii cu totul altceva. Aici da, poti sa-ti diversifici armele si stilul 😀
http://polimedia.us/trilema/2009/romanii-si-seductia-femeilor/

7 09 2009
Zuanna

@sorin: pff, asta voiam sa zic si eu, la naiba, tot timpul trebuie sa mi-o ia cineva inainte…

7 09 2009
anormalul

@Zuanna, he he, adevart ii ca cel putin pe jumatate omul are dreptate, in sensul ca o facut descrierea si impartirea pe categorii 🙂
Totusi, posibilitatile iterpretative imi par hazlii si pot duce in mai multe locuri 😀

7 09 2009
volent

ai pierdut ceva din vedere..sau pe cineva…adica persoana care manuieste armele:)))

7 09 2009
femeiadeservici

ce bine e sa fii in armata…inconjurata numai de arme ma vad :)) slujind patria

7 09 2009
Porcusorul Radioactiv

Ai uitat o categorie, arma aia BASIC, care o ai cand ramai fara gloante. Pumnul, o manusa cu tinte metalice, o chestie electrica…hai ca m-am umezit de tot, asa-i ca sunt kinky?
Sau in cazul cand nu esti pe calxulator si totusi s-a terminat munitia…degete, limba…

8 09 2009
VreauUltimulLoc

Ah ce am starnit opinii :). Scuze sunt in concediu asa ca apuc sa intru mai rar decat cand sunt la servici :D.
Sa o luam pe rand.
@liviu da sunt periculoase dar si fara arma e si mai periculos.
@shd 🙂 si eu.
@Menthal felicitari, si cum te decsurci cand e saptiul ingust? Nu e periculos sa tragi cu proiectile explozive? Nu risti sa faci mai mult damage decat trebuie?
@Sorin/@Zuanna fiecare are doar o arma dar exista mai multe tiprui de arme.
@Volent tocmai ca am spus ca tragatorul trebuie sa se descurce cu ce are acum cu unele e mai usor cu altele e mai greu.
@femeia Ai chef de trageri?
@Porcusor fara arme trebuie sa improvizezi imortant e curajul pana la urma… :).

9 09 2009
MenThal

@VreauUltimulLoc – Folosesc operatiuni stealth, desi majoritatea femeilor sunt incantate de oportunitatea de a tine „a big gun” in mana. Si incerc intotdeauna sa minimizez pagubele, desi uneori, cum ziceai tu, damage-ul este mult mai mare decat trebuie:))

16 09 2009
Sufletel Pierdut

O carabina de vanatoare cu cartuse 300 Winchester Magnum? 😀

16 09 2009
vreauultimulloc

Cu asta iti place tie sa fii impuscata?

16 09 2009
Sufletel Pierdut

Nu…era doar o completare la articolul tau.

16 09 2009
VreauUltimulLoc

Am pricipit acum, cred ca o putem incadra la arme de calibru mare si cu putere mare de foc :).

Lasă un răspuns

