Revelații

4 09 2009

Discutia asta de pe mess e prea tare sa o las sa se piarda. E nevoie de ceva rabdare dar merita.

Je : ce faci fa?

P: itzee,  putina presa inainte de munca

Je :ce e cu ochisorul asta, esti inlove?[avea un ochi de fata la avatar]

P: e ochiul  mintii

Je: maro? sau se zice caprui?

Je: sau e ochiul care minte

P : itze tu stii cel mai bine ce prevesteste o poza ca asta

Je:  o pauza de la laba?

P : asa ma

Je: ba nu am mai facut o laba de mult, m-am lenevit =)) ,e prea mult de munca

Je :  la noi astia au facut povestea lenesului dupa starea asta, la chinezi au facut folozofia zen :))

Je: plm altii stiu sa isi vanda valorile

Je : deci de acum s-a stabilit cand nu ai chef sa faci ceva zici ma sint zen

Je: as face dar de ce?

P : esti foarte filozofic azi, asa de luni

P : pana vineri poate scrii o teza de filozofie

Je: da da. dar de ce?

P: oamenii fac lucrurile pt un sg scop, de fapt barbatii pt sex

Je : e pula, nu cred asta

P : hai sa ne gandim, logic

Je: pai numai logic stiu sa ma gandesc, altfel as fi femeie

P:  spune tu ce lucruri faci si eu iti demonstrez

Je : imi place cum incepe. Adica sunt de acord cu tine dar imi place jocul

Je : Incepem -> imi place sa joc biliard, sa zicem

P : asa, biliardul e o competitie sportiva intre doua persoane, barbati de obicei

P: in ac competitie se incearca obtinerea superematiei,  suprematia determina masculul alfa

P : masculul alfa, are numeroase beneficii

Je : salariu?

P : printre care futerea femelelor din proximitatea grupului

Je : asa

P : ce salariu ma?

Je: ok, imi place sa ma uit la seriale de comedie

Je: mai nou la dr. house

P : foarte tare, luam exemplul dr house?

Je : merge

Je : era si 2& a half man dar e prea simplu acolo

P : 🙂

P : in dr house este vb de o persoana, un barbat, personajul principal

P : care este conturat de actiunile sale si de deznodamantul acestora

P : care intotdeauna are dreptate, un personaj omnipotent si omniprezent

P : cu puteri mentale si capacitati ce ii confera aceasi pozitie de mascul alfla

P : care ti-am spus la ce duce

P : iar tie iti place si vrei sa te indentifici cu el

P : mai putin cu piciorul beteag

Je: :))

P: care reprezinta aici si simbolizeaza slabiciunea care este compensata de intelect

Je : asa, hai una grea

Je : imi place sa stau, sa nu fac nimic si sa ma scarpin la oua

P:  aici este vorba de incredere.  in sinele tau esti constient ca si cel mai nesemnificativ lucru pe care il faci iti confera putere

P : „pot sa fac chiar si asta” iti spui tu stiind ca intotdeauna te poti intoarce la lucrurile marete

P : care iti atesta pozitia

Je: alfa ?

P : evident

Je: ok acum ceva paradoxal. imi place sa ma fut

P : imi place sa ma fut si aduc fututul la un rang de arta. fut ca sa demonstrez

P : si poate poate se duce vorba si sigur se duce pt ca de obicei futi femei

P : este o raspandire a recunoasterii tale pe plan sexual

Je: bun, alfa. sa mai cautam ceva

P : ce iti intareste inca o data pozitia de msscul alfla

Je: imi place sa desenez 😀

P : simplu, desenatul este ilustratia frumosului

P : frumosul poate fi captivat doar de un numar restrans de perosane

Je: alfa?

P : 🙂

Je: ok

Je: dar de ce pula mea stam noi aici de vorba? :))

P : ceea ce facem noi este competitie

Je: mai schimba si masculii alfa impresii?  =))

P : tu ma provoci pt a-ti demonstra suprematia iar eu ma ridic provocarii cu succes

Je: bine dar eu am zis de la inceput ca sunt de acord cu tine, numai am vrut sa demonstrezi

P : nu e adevarat

Je: da mai sus si verifica

P : P: oamenii fac lucrurile pt un sg scop

P: de fapt barbatii

P: pt sex

Je: e pula

Je : nu cred asta

Je : Je: imi place cum incepe

Je:Je: adica sunt de acord cu tine dar imi place jocul

Je : e pula nu cred asta era pe un ton ironc care nu se vede pe mes 😉

Je : deci pracitc ceea ce facm acum e zadarnic

P: scrie cu rosu tonurile ironice

Je : deci ar trebuie sa ne pune intrebarea: dar de ce? si sa devenim zen

Je: eu adeptul meu ca eu am venit cu ideea

Je: *Tu

Je : adeptul meu. plm faci ceva mind control?

P : vai este specializarea mea

Je: magneto ce esti

P : manipulearea in masa

Je : da da

P : si in nr restrans

Je : in măsa

P : depinde de onorariu

Je: simbolic, ca toate lucrurile pe care le faci din placere nu necesita plati

Je : este tare forta in tine, dar neagra ea este

Je : ai fost la nudisti?

P : cand eram mic. s-a lipit de mn..

Je : ba Yoda mai avea erectie? eu zic ca da cred ca avea un falus de doua ori cat el cu cap rotativ, si faruri cu halogen

P : pai daca forta era in el cea mai puternica o mai dadea si la altii. nush sigur daca si la altele

Je: sa fi fost gay maestrul yoda? ar avea sens ca mereu avea un aprentice pe langa and a young one he was.

P : ei nu faceau discriminari nu se atasau futeau ce era mai aproape de ei.

Je : distanta era relativa, marele yoda putea sa isi trimita pula si in alta galaxie dc vroia

Je : print-o gaura neagra

P: si ca orice soldati ce din copilarie faceau armata(gen spartanii) faceau de mici locuri pt mai multe grenazi

Je : nu aveau ma grenazi aveau numai arma laser. care si aia trebuia tinuta undeva 😕

P: sau in cazul lor live savere d-alea

Je : nu ai vazut ca fiecare o scotea de undeva

P: da ma dar daca aveai mai multe erai avantajat

Je: asa da, avantaj care era apoi folosit sa devi mascul alfa

Je : ba dar treaba asta nu ne face sclavii pizdeii?

P : :-$        da ma

Je : 😦

P : dar fata de femei mai avem multe avantaje

Je : asa m-am gandit si eu.  care?

P : putem oricand sa alegem sa fim eunuci, ele nu pot asta  =))

P: na fraiero sugi pula daca mai ai ce

Je: plm si care e scopul acestei alegeri? ca sexul nu poate sa fie 😀

Je: am castiat?

P: clar :(((

Je : mda, deci singura noastra actiune proprie de libertate e sa ne taiem coaiele :((

P : uite, gandeste-te asa. daca fugi in pustiu si stai frate ceva timp

Je : da nu pot sa merg linistit ce atata fuga?

P: o iei la laba cu doua maini

Je: o iau dc trebuie… ca o am asa de mare

Je: a nu ala erai tu

P: si dupa ceva timp o iei si razna

Je : asa, o iau  dc trebuie :))

P : si iti pui nume la fiecare palma

Je : =))  helga, helga, aleg helga

P : acum tu ce crezi ca pui nume de fata sau de barbat

Je: si straina neindemanatica, pt stanga

P: deci influenta femei exista peste tot, si in pustiu

Je: of of, si in pustiu bagami-as pula.

Je: dar cand esti eunuc

Je : ce plm faci ca nu mai vrei sa futi? te faci zen?

P: cei care nu mai suporta aleg calea ce intunecata si plina de cacat,homalaii

Je : plm mai rau. asa noi mai putem sa ne batem stapanul dc face figuri

Je : ii rupem doua scaune in cap si ne luam pizda singuri…. mcar pana se impute, sau se raceste (pt pretentiosi)

Je : daca un castrat devine fara scop si ajunge zen si eu ma simteam zen sa inteleg ca ….

Je : ce sa inteleg? tot varianta romaneasca e mai buna nu? mana caruta

P : pai da

Je: plm tot e bine ca sunt patriot

P : strainii sunt mai toleranti, noi nu

Je: asa, noi nu. bag pula noi suntem perfectioneisti ca nemtii =))

Je: sau nu, aia sunt nemtii

P: sau platim nemteste ca tiganii

Je: cum asa?

P: nu stii cum platesc nemtii?

Je: jumate

P : sa zicem o consumatie la restaurant

Je: si cum platesc tiganii

P : da tu si partea mea pana am eu

Je: =))

Je : gata ca prea mult ras strica

Je : hai baga acolo la presa

Je : sa iasa uleiul bun

P : sa treci discutia asta in cartea noastra de sfaturi parintesti

Je: clar

P : o singura intrebare

P : ai fost vreodata excitat intelectual?

Je: mmm,  intrigat poate excitat mai subtire

P: trebuie neaparat sa simti asta

Je: ai gasit tu giuvaierul asta?

P: este exuberant

P: adica ma vezi in ce forma de zile mari sunt

Je: te vad, te vad, forta este puternica in tine.

Acțiuni

Information

5 responses

4 09 2009
Porcusorul Radioactiv

Deci asta faceti voi luni dimineata ca sa nu munciti?
Io prefer sa ma scarpin ma coaie. E mai „power-save”

5 09 2009
VreauUltimulLoc

Pai da dar e mai greu in birou dc mai sunt si altii in jur.

7 09 2009
Zuanna

=)))))
Sunt terminata psihic de ras. Femeile de ce nu pot sa tina discutii de genul ? N-am cu cine… Vreau sa devin barbat !

8 09 2009
VreauUltimulLoc

Daca ai chef de discutii funny poti sa vb cu barbati ;). AM si id de mes, dc vrei sa te duelezi, dar trebuie sa te tina ca dupa cum vezi nu e chiar cu menajamente.

7 09 2009
Porcusorul Radioactiv

Poti, cu un barbat. Daca te tine 😛
Si cred ca te tine

Lasă un răspuns

