Odihna.

18 08 2009

Am plecat eu sambata dimineata la un fel de munte o zona asa  unde nu e inca prea multa agitatie.

Eu ma vedeam un fel de omul padurii in sinea mea imi doream sa dorm in cort singur in padure etc. Asa ca imi placea ideea de a merge undeva asa mai retras.

Cand ajung acolo la casa unde trebuia sa nu fie nimeni erau 3 pensionari. Ma rog cum sunt o fire pozitiva, zic lasa ca nu o sa ma deranjeze. Si chiar nu m-au deranjat, plus ca unu din ei avea niste exprimari dubioase cum numai astia mai batrani au. Ma rog dupa ce ma instalez incepe ploaia,cand se mai opreasca si imi vine cheful de alergat. Imi iau adidasii albi in picioare si o iau la alergat pe o carare pietruita apoi off-road pe un drum forestier. O vreme mai aveam asa o strangere de inima ca era namol dar apoi mi-am bagat pula ca doar „murdaria este buna”. Am alergare de ma ardeau plamanii.

Fugeam si de niste ganduri, oricum nu am reusit, ma rog asta e alta poveste.Am ajuns la o plancarda cu „Atentie pericol de accidente”. Am considerat-o un semn divin eu si lenea mea si impreuna am hotaram sa ne intoarcem. Bag alergare inapoi si pe coborare reusesc sa vad si privelistea ca la urcat nu imi mai ajungea sangele si la ochi. Manac ceva si ma…. si culc. Ma trezesc dimineata linistit pesionarii pleaca.

Ziua a doua, fac o drumetie nesemnificativa, imi arata a mea curu in padure sa nu zic ca nu am facut-o si pe asta si venim acasa. Mancam ceva citim, o ardem lejer. Era un catel pe acolo pe langa casa ma joc cu el ii dau sa papa si ma baricadez in casa.

Ma culc eu linistit si pe la 12 noaptea ma trezesc agitat visasem ca a intrat cineva in casa. Ma duc inspectez zona cainele latra ca toti dracii. Bag pula si ma culc la loc in 30 de min ma trezesc iar alt vis de acelasi gen. Iar dau o tura incep sa imi fac calcule dc tine usa de la intrare la un picior bine plasat, daca as auzii zgomotul. Ma gandesc unde e pus toporul dc se sperie fata dc aduc toporul in camera :)). Pana la urma vocea ratiunii a invins m-am culcat iar dupa 30 de minute ma scol iar vis urat :)). Cand ma gandesc ca nu am mai vista de ani de zile. Si 3 vise in aceasi noapte e deja prea mult. Ma dau jos deschid usa la dormitor inchid restul de usi imi iau cutitul (am un cutit de lupta cu lama de 20 de cm)  il pun pe noptiera, schimb locul cu fata si ma culc eu langa usa. Pun capul pe perna si ma trezesc de dimineata fara vise fara rahaturi.

Deci ce sa inteleg de aici ca in prima noapte am dormit linistit ca eram cu 3 pensionari in casa si in a doua cu un cutit pe noptiera?  Adica un batranel si doua femei faceau cat cutiul meu pe noptierea. Al dreak subconstient ce calcule face el in vis. Pai eu cred ca ii dovedeam pe batranei cu mainile goale in 27 de secunde dupa ceas.

Oricum una peste alta m-am odihnit putin… dar ar mai fi nevoie.

Concluzia:

1. E super misto sa alergi prin padure chiar dc ploua. Dupa ce depasesti bariera psihologica a noroiului totul e super. Libertate si atat.

2. Nu te duce in padure sa dormi in cort pana nu incerci cu ceva mai usor ca te gasesc aia albit.

3.Visele sunt de kkt.

Acțiuni

Information

14 responses

18 08 2009
volent

gud morning! si care erau gandurile alea de care fugeai? 🙂 in rest, mai m-am gandit si as mai vrea si eu inapoi in concediuuuuuu…

18 08 2009
VreauUltimulLoc

E si tu acum. De ce fel de ganduri fuge omul in padure?

18 08 2009
volent

bineinteles ca de frica..ursului:)

18 08 2009
VreauUltimulLoc

Normal normal. Stii am observat ceva ca daca te muncesc niste ganduri asa te indarjesc ca te surprinzi si pe tine ce performante reusesti.
Eu ma mai injur in gand 😀 „alearga futu-te…” sa te vad eu ca mori si apoi ne oprim.

18 08 2009
Liana

La naiba, voiam să zic io prima că țin cu ursu.

18 08 2009
femeiadeservici

„imi arata a mea curu in padure „-vezi am retinut si eu ceva din articolul tau:))
apoi am de comentat la concluziile tale:1.e misto sa lenevesti in padure nu sa te agiti,sa nu faci nimic,asta cu alergatu’ ufff..sa dau eu din cur jos? neeeee
2.am facut si eu pe viteaza cu cortu’ in mijlocu padurii ca asa am crezut eu de idioata ca e romantic(desi sunt obisnuita cu camparea)…cur…nu numai ca nu mi-a ars de sex dar am crezut ca conurile de brad ce cad sunt monstrii..clar trebuie o pregatire psihologica
3.visele sunt cele mai misto.eu visez la fiecare somn.mult.orice.e minunat.imi si pot controla cateodata visele si le pot influenta,parol.

18 08 2009
jojo action satisfaction

sa fim seriosi..postul asta e slab rau. Un rahat criptat.
Unde sunt vremurile bune cand filozofam despre firul de iarba?

18 08 2009
VreauUltimulLoc

Pai sa luam niste iarba si sa ne punem pe filozofat.

19 08 2009
volent

si pe mine m-a marcat expresia deosebit de romantica „curu in padure”:)))))))) numa’ buna de asociat cu ” moare la intrare”:)))

19 08 2009
VreauUltimulLoc

Ma dar voi numai la sex va ganditi? Era vorba ca am lasat-o sa mearga inaintea mea. Ceea ce e un lucru rar ca eu sunt mare misogin si imi merge femeia la 10 pasi in spate.

19 08 2009
volent

ahaaa..exact ca tiganii:))) eu asa-i zic sotului meu cand o ia la trap si ma lasa in urma: parca suntem tigani!

19 08 2009
VreauUltimulLoc

Eu zic, du-te du-te ca si asa imi e rusine cu tine :)) ma mai cunoaste si pe mine lumea.

19 08 2009
volent

da? ei in cazul asta eu as inceep sa te strig asa: „aideee bah frumosule, ce-i? acu te faci ca nu ma stii? mancatz’ash ochii tai. adineaorea ca haules baules etc etc”

19 08 2009
VreauUltimulLoc

Pai eu zic asa sa ii atrag atentia ca se departeaza de epicentru :)).

Lasă un răspuns

