Am un chef de rasss.

6 08 2009

Imi vine asa dupa o perioada de stres intens un chef de ras.

Si cel mai bine mi se potoleste acest chef de ras cand ma intalnesc cu niste prieteni alesi pe spranceana si dovedim cantitati apreciabile de alcool. Apoi ca baietii ne punem pe filozofii. Filozofii e un fel de a spune, de fapt e mai rapid un mixt de barfa despre femei cu parerii personale si cu puternice reflexii de fantezie.

Adica se pleaca de la un caz concret si impartasesc pareri si apoi se abereaza pe langa pana ne pisam pe noi de ras. Treaba e ca asa o densitate mare de faze grase se petrec ca nu reusesti sa iti mai amintesti nimic a doua zi. Are si acoolul probabil o contributie aici.

Eu ma gandesc ca data viitoare sa imi iau un reportofon sa inregistrez toata treaba. Sau macar un scrib. Sa zicem Helag o suedeza de 16 ani cu tzetze mari si alergie la sutien. Bineintels va fi intai un concurs in urma caruia Helga se va detasa in fata altor concurenti prin scrisul caligrafic, rapiditate (pana la 45 de cuvinte pe minut) si rigurozitatea reproducerii fidele a faptelor.

Daca spre exemplu ne apucam sa vorbim despre muie scriba cu o mana va scrie textul cu alta va desena poze ajutatoare iar cu gura … va interpreta oral diferite cantecele. La nai, sa zicem sau ma rog la mai multe fluiere de tipul fluierul intrepiciorului.

Astfel data viitoare cand voi mai participa la o astfel de manifestatie de forta artistica voi putea sa contempule apoi rezultatele.

Acestea fiind spuse imi voi remangaia o data barba sura, ma voi scarpina la oua in mod ritual si voi cauta o varianta de a face muntii sa se intalneasca in modul cel mai eficace cu putinta. Adica nu voi face nimic si voi astepta sa faca soarta.

Daca nu imi iau rapid concediu imi pierd mintile definitv. Nu in sensul ca inebunesc in sensul ca randamentul meu va scadea drastic si seful va devenii nemultumit de prestatiile mele imi va comenta munca si ma va forta sa iau modelul elevului american. Ala care vine cu trancanul lu’ masa la scoala si castiga primul joc la impuscatea. Bine, il pierde pe al doilea cand vine politia dar plm … nu le poti castiga pe toate.

Fapta reala.

Mergeam prin Bucuresti cu un amic nu stiu zona si ora dar era noaptea eu bausem 1 stical de gin. Cum mergeam noi unu langa altul vad un cersetor cu orga, ma opresc. Prietenul se intoarce si vine langa mine eu studiez fericit cersetorul ridic un deget cu fata serioasa in semn de fii atent. Ma aplec si apas o clapa bine aleasa (adica la nimereala). Ma uit la el apoi si fac un semn ferm cu mana ca  am terminat. Ma intorc si plec fara sa privesc inapoi fara sa scot o vorba. Prietenul vine dupa mine.

Fapta reala.

Taxiu trece pe un pod. Pasager cere soferului sa opreasca si sa dea fleshuri. Sofer se executa (pasager impreuna cu altii si toti bauti) apoi soferul intreaba curios- Dar de ce? Raspuns: Daca sare vreun peste.

Fapta reala.

Piata Alba Iulia e un sens giratoriu acolo eu accelerez sa depasesc pe cineva si incerc sa ma incadrez pe bulevardul Unirii desi am simtit ca nu mai incap. Rezultat iau o bordura cu roata din fata apoi cu roata din spate, fac niste drifturi si cu greu reusesc sa ma opresc in 20 de m. Ma dau jos ma intorc, oameni in statia de autobuz privesc stupefiati. Ma duc linistit iau capacul care imi sarise de la roata si ma intorc la masina observ ca imi sarise si al doilea. Consider ca treaba pe jumatate facut e la fel de buna ca aia terminata constiincios asa ca ma sui in masina si plec cu 30 Km pe avari. Imi facea volanul intr-un fel deosebit cu doua jante facute praf.

Fapta reala.

Ma duc sa imi iau carnetul de conducere. Intru la politie la ghiseu dau buletinul si nu spun nimic. O femeie se uita la mine curioasa. Atunci ii zic serios as dori si eu o caseta video cu van dame.

Fapta reala.

Intr-un sat uitat de lume. Mergeam pe strada la un moment dat unu dintre noi se opreste si intreaba pe o femeie la 50 si ceva de ani. Nu va suparati stiti cumva pe a lu’ freciparu. Femeia zice ca nu. Atunci el multumeste politicos, zice ca avea impresia ca sta pe aici si ne continuam drumul linistiti.

Cam de genul asta de umor am nevoie. Nu imi pasa de consecinte foarte mult, vreu sa ma amuz sa fie faze spontane absurde si seci.

Acțiuni

Information

6 responses

6 08 2009
porcusorul Radioactiv

Clar ai nevoie de un concediu. Dar am o intrebare. Cand te-ai incadrat asa magnific cu masina, bausesi si atunci o sticla de gin ?

6 08 2009
vreauultimulloc

Nu, nu conduc niciodata baut nici macar a doua zi dupa ce beau. Eram racit si obosit si cred ca aveam atentia scazuta, dar una peste alta a fost o eroare de pilotaj nu prea am scuza pt asta. Sunt multumit ca am tinut masina pe banda mea totusi.

6 08 2009
porcusorul Radioactiv

Sau macar trei sferturi pe banda ta 😛
In alta ordine de idei, imi amintesc ca am tras odata o betie pana la 5 noaptea, apoi am borat si m-am culcat. La 9 eram in picioare, foarte ok, doar un pic somnoros, am baut o cafea si am plecat vreo 200 de km. Dupa aia imi zice un amic, bai bolovane, si daca te simteai tu ok, daca iti punea unu fiola se inverzea de numa.

6 08 2009
VreauUltimulLoc

Uite cum fac eu nu e 100% sigur dar iti faci o idee despre cum se duce alcoolul din sange.

http://www.alcooltest.ro/determinare_alcoolemie/calculator.html

7 08 2009
porcusorul Radioactiv

Foarte tare calculatorul.
Am bagat acolo cantitatea aproximativa care am baut-o in noaptea respectiva ( ca dracu isi mai aminteste exact ) si mi-a zis „ai probleme cu tastatura?” 😀

Ce nu am gasit insa acolo ar fi „numarul de ore care au trecut de cand ai terminat de baut”. Asta ar fi si mai utila, ca doar nu te sui la volan imediat dupa ultimul pahar.

8 08 2009
Domenii .info moka

Buna, nu vrei sa treci pe domeiu propriu? Mai exact pe domeniu .info COMPLET GRATUIT. Pentru mai multe detalii intra AICI

Lasă un răspuns

