Sarutul inainte si dupa

16 07 2009

Prima intalnire.

Vorbesti de una de alta lucruri care te intereseaza sau nu fiecare pozeaza in ceva sau este el insusi depinde de pricepere si de interes.

Cu cat lucrurile de deplaseaza spre momentul despartirii cu atat in mintea celor doi incepe sa isi faca loc tot mai mult intrebarea…

O sa ne sarutam? Ma rog la baieti e cum sa fac sa o sarut la fete nu stiu exact ce si cum dar banuiesc ca e de genul oare ma saruta.

O mai dai in una in alta si vine momentul decisiv zici si tu acolo „si acum eu o sa plec” si dai sa te apleci spre ea vezi cum se orienteaza face pas in spate intoare obrazul sau intinde boticul.

In varianta 3 o mai ardeti cateva minute sau chiar zeci de minute in sarutari patimase. Acest prim sarut e cel mai misto are ceva electrizant.

Apoi vine intalnirea 2 3 …n+1 etc. si apare „problema” femeile par in continuare atrase de sarutari d-astea patimase iar barbatii, din ce alte opinii am mai auzit si eu, incep sa isi mai piarda din interes.

Noi devenim mai eficienti poate nu e bine dar totusi asa suntem construiti nu cred ca e vorba ca e bine sau nu.

Cand se mai inainteaza in relatie sarutarile lungi nu le mai percep ca avand sens decat cand faci sex ca si preludiu. Nu mai pot sa fiu adolescent sa stau o ora sa ma sarut. Pur si simplu acum mintea si corpul nu mai reactioneaza asa, daca stiu ca se poate voi dori sa trec la urmatorul pas iar dc stiu ca nu se poate ma plictisesc.

De altfel nici atunci, pur si simlpu speram sa mai pun mana pe o tata pe o buca etc sau ca poate dc o sarut destul de bine si se excit o sa vrea mai mult… kkt minte de copil.

Nu duc lucrurile la absurd sa zic ca nu imi mai place un sarut decat cand fac sex dar e sensibil mai mare procentul saruturilor din obligatie fata de cele care sa imi placa efectiv. Problema e ca femeile par sa nu se sature de treaba asta. Si sa considere barbatii insensibili desi eu cred ca si ele s-au saturat dar pur si simplu sarutul face parte din visul copilariei lor alaturi de printul cel fermecat. Si ele ca niste printese au visat ca se saruta mult cu printul si plm acum au ramas cu sechela asta pe creier ca e musai sa te saruti.

Pana la urma nu stiu cum e.

Oare le trece si lor din interes dar raman cu fixatia asta si se agata de ea asa mecanic?

Oare pur si simplu pt ele pare interesant sa stai sa te saruti asa fara alta finalitate doar de dragul atingerii?

Oare sunt eu defect sau nu am gasit pe cine trebuie ca sa imi ramana treaba asta vie dupa mai mult timp?

Oare e o gluma a naturii sa fie ele asa si noi altfel ca sa avem de ce sa ne futem la melodie unii pe altii?

Orice punct de vedere e binevenit.

Acțiuni

Information

10 responses

16 07 2009
Adelina

nu esti defect, esti semi normal gen, daca esti ceea ce scrii desigur
ai dorinte normale, sunt total de acord cu tine, intimitatile sunt intimitati
dar ce sa-ti faci daca oi arata bine si fufilica se lauda cu tine
cum vede vreo fufa buna, cum iti baga limba-n gura
daca e cu prietenele ei , logic , te saruta sa arate cine e stapana si ce romantic si cul esti tu
daca e cu prietenii tai, te saruta sa arate cine e stapana
gen
ahhh
eu trebuie sa lamuresc pe toata lumea…

16 07 2009
VreauUltimulLoc

Nu in public zic eu, asa acasica cand stai si tu linistit si iti pune intrebarea aia dar noi de cand nu ne-am mai sarutat asa fara sa facem sex doar sa ne sarutam.
Si in functie de cate coaie ai raspunzi sincer:

De cand imi umfalai coaiele prin parcuri si ma lasai asa.(si atunci ea face fata aia dc simte ca nu ai cate coaie ai afisat)

Sau politicos(adica fara coaie)
De cand ne plimbam prin parc… ce frumos era.(si ii faci fetei placerea)

16 07 2009
femeiadeservici

auleu ce nervi am:(((((((((((((((( am scris un comment de mai marea frumusetea si am inchid din greseala.nu stiu daca mai am rabdare sa rescriu,ufffff sa vad

16 07 2009
femeiadeservici

fie…revin…is misto azi…
Eu sustin mereu ca nu exista foc care sa arda toata viata.
Te mai plictisesti sa pui pe foc e si normal,nu mai ai lemne,e prea mare caldura…si la un moment dat iti bagi pula si se stinge.Cred ca putina caldura ramane mereu dar nu mai e flacara asa excitata ca prima oara cand o atinge chibritul.
Asa e si cu sarutul(mi-a venit in minte ceva,oarecum fara legatura cu subectu’ dar ma amuz cand imi amintesc cat creier trebuia sa am eu printr-a 7a-a 8a, asa cand am crezut mai multa vreme ca pot ramane gravida ca atat m-a sarutat un tip toata noapte ca sigur ceva necurat s-a strecurat:))))
revenid,eu iubesc inceputurile in orice.o mancare pe care nu am mai mancat-o demult ,la prima inghititura simt ca am orgasm,primul ski din an si evident primul sarut cu oricare tip ar fi.Niciodata dupa aia nu mai e la fel.punct.clar.si nu mai are cum dupa ce te pisi in timp ce ea face baie sau ii cumperi primele tampoane,sau ea iti arata ce cos i-a aparut pe spate,un monstru.
Devenim banali,oameni.
Nu tine de varsta cred, ci de timp,oricand te fain ar fi partenerul.Trebuie sa admitem ca e plictisitor sa faci lucruri ca acum 20 ani,atunci te jucai un joc stupid in fata blocului si te-ai fi jucat ore intregi, acum nu o mai poti face ca nu te mai amuza(a se citi excita)…

si cate am mai scris inainte de close….dar nu mai iese ca prima data nici asta:) nu are cum sa mai iasa la fel….desi am incercat sa imi potrivesc la fel cuvintele…vezi..ca si sarutul…

16 07 2009
VreauUltimulLoc

Deci si la voi e la fel, atunci de ce ramaneti agatate de treaba asta?

Vi se pare voua ca da bine? Bate asa in iubire sau cum?
Sau ca sa ii raspund lu’ Adelina sunt eu asa un tip misto ca nu se mai satura fetele de mine =)), sigur asta e … .

16 07 2009
femeiadeservici

pai eu nu stiu de ce raman unele agatate iti zisai mai sus ce cred eu si eu nu-s agatata de asta:P

16 07 2009
vreauultimulloc

Deci am una de-a mea si inca una care e aproape de acord ca sunt normal. Nu ma asteptam la sustinere de parte feminina :D.

17 07 2009
Porcusorul Radioactiv

Pentru mine sarutul a fost intotdeauna doar un preludiu. drept e ca in adolescenta cand iti tropaie hormonii tare-tare gasesti placere in sarutul in sine. Dar tot atunci, ma simteam super naspa cand ( de obicei ) treaba nu se finaliza si cu ceva mai concret ( da, sex ) si ramaneam cu coaiele umflate.

Ma mai gandesc ca ELE folosesc asta si ca un fel de arma, adica sa iti arate ca ELE detin controlul si nu se fut cand vrei tu. I have the pussy, I make the rules. Asta ma enerva mult mai tare decat faptul ca nu faceam sex si daca ma prindeam ca o face expres ca sa ma „dreseze” era motiv de dat papucii de cele mai multe ori. Adica nu e chestia ca nu mai pot sa astept cateva intalniri, dar are si porcusorul mandria lui.

Si mai e si varianta ca unele vad chestia asta ca ceva extrem de romantic, ca o dovada de iubire, si de obicei femeile au fixul ca masculii o sa se „foloseasca” de ele, o sa le-o traga sub codita si apoi o sa le lase balta. Nu ma intrebati de ce, e in natura lor. Probabil ca „temperarea” asta e un mod de a filtra pe cei grabiti, care se plictisesc daca nu pica de la 2-3-a oara si pleaca in cautarea unei prazi mai usoare.

13 01 2010
Sarutul, inainte si dupa « alter ego-ul meu virtual: Roara

[…] Un post vazut si citit la intamplare de pe blogul unui om din popor, ce dezbatea sarutul din punctul de vedere al masculului care este, m-a facut sa bag eu varianta […]

13 01 2010
roara

din nou un articol vechi care ma atrage…

Am scris din punctul meu, din pacate, de vedere

http://www.roara.wordpress.com/2010/01/13/sarutul-inainte-si-dupa/#comment-284

Lasă un răspuns

