Oare am dreptate?

30 06 2009

Intru direct in subiect.

Cand esti undeva intr-un colectiv sa zicem la munca aveti acolo un wc care nu e tocmai public dar nici al tau de acasa nu e.

Acum eu personal sunt destul de civilizat in aceasta privinta dar ma gandesc asa la restul lumii. Esti la baie si esti baiat si vrei sa te pisi.

Si capacul e lasat… de ce nu conteaza. Ideea e ca apare dilema sa incerci sa tintesti (si garantez ca orice barbat crede ca poate tinti fara sa atinga macar capacul desi 99,99% o sa pice si pe el o picatura  :)) ) sau sa il ridici.

Ca sa il ridici ar implica sa pui mana pe el apoi cand sa pui mana te gandesti la grasul ala dezordonat din biroul de langa oare a facut la fel? Si incepi sa ai unele temeri parca nu prea iti mai vine sa pui mana pe el. Acum daca nesiguranta si-a facut loc in inima mai ramane sa iei o hartie si sa il ridici cu hartia sau sa alegi varianta b) care necesita efort zero. Te reorientezi catre chiuveta :)).

Dai drumu la apa si observi cum daca faci un efort debitul tau ingemanat cu cel al chiuvetei  depaseste sectiunea scurgerii pe timpul rezultat din presiunea coloanei de lichid sub efectul gravitatiei. Mai simplu spus reusesti sa te pisi mai repede decat poate sa se scurga ceea ce poate conferi un sentiment de forta :)). Orice e legat de pisat la barbati da impresia ed forta si virilitate sau macare talent 😀 fie ca e distana debit maiestrie in tinta.

Acesta a fost doar un exercitiu de imaginatie cu sanse mari de a se suprapune peste realitate. Daca vreti sa scadeti sansele de a va aseza pe un colac de wc pisat bine e sa il ridicati dupa utilizare.

Si nu uitati ca mereu e un coleg care pare ca nu se spala pe maini dupa si care pare ca nu ridica capacul. Sa stiti ca mereu e unu care asa face. Doar ca nu mereu e ala care pare, asta e o parere de-a mea personala. Si sunt 50% sanse sa se pise cineva in chiuveta. Dar cum inca nu a murit nimeni din asa ceva inseamna ca nu e dracul chiar asa de negru.

Acțiuni

Information

15 responses

30 06 2009
volent

ha?…wtf? deci wc-ul are capac (nu doar colac) taman ca sa stea inchis. daca ai temeri (eu am) iei neste hartie igienica si apuci cu ea capacul si-l ridici. nu cred ca e prea greu. in rest cred ca e f bine ca chiuveta sa fie in holul wc-ului, si sa existe wc-uri separate pt baeti si pt fete!

30 06 2009
volent

ca m-am enervat: dupa ce faci caca ridici colacul?

30 06 2009
VreauUltimulLoc

Personal eu nu am treaba cu colacul sunt d-ala de nu face decat pipi in deplasare.
Eu am zis doar ca fac pariu ca unii se pisa in chiuveta ca sa nu puna mana pe capac (cu hartie sau fara) si altii se pisa direct pe el din acelasi motiv.
Daca il folosesti safe e sa il ridici dupa. Dar face fiecare cum crede ca poate nu am eu dreptate :)) si toata lumea face efortul sa ia hartie si sa il ridice desi eu pisat l-am mai vazut deci…

30 06 2009
volent

in fine..s-a intamplat si la mine la job, insa apoi a aparut acolo un afis prin care se cerea pastrarea curateniei. s-au conformat…

30 06 2009
VreauUltimulLoc

Deci acum e chiuveta :).

30 06 2009
volent

chiuveta est epe holul toaletei, acolo intra oricine oricand:)) hehehe

30 06 2009
VreauUltimulLoc

E bun, asa ai scapat pana la urmatoarea schimbare de sediu hahaha .

30 06 2009
volent

mrrrrrrrrr……

30 06 2009
sorin

VreauUltimulLoc – unii nu au probleme de genul asta 😀
http://video.google.com/videoplay?docid=-8683046848311681223
Vezi de la minutul 9 😉
„Take a fucking chance!” 🙂

30 06 2009
VreauUltimulLoc

Eu nu imi faceam probleme pt boli eu ma gandeam ca cei care folosesc colacul de la wc de ce nu il ridica dupa. Ar face ceva pentru ei practic.

30 06 2009
sorin

Sau, barbatii ar putea sa-l foloseasca precum fac nemtii, in felul asta nu ar mai trebui sa ridice colacul.
Chiar daca nu ar fi vorba de boli, sper ca George Carlin ti-o smuls macar un zambet 😀

30 06 2009
VreauUltimulLoc

Nu stiu cum fac nemtii :(. Si da George Carlinga asta mi-a sumls mai mult de un zambet ca am vazut tot spectacolul acum ceva timp e bunicel.

30 06 2009
sorin

Domnii nemti urineza din pozitia domnitelor, sezand pe colacul cela.

30 06 2009
VreauUltimulLoc

Sorine eu cum vad tu vrei ca eu sa nu mai fac nici pipi in alta parte decat acasa sau in padure.
Nu ma mai asezam o data pe colac pe wc-ul de la munca.

30 06 2009
volent

ah…stiam eu ca nemtii sunt plini de calitati:)

Lasă un răspuns

