O seara perfecta

25 06 2009

Ba asta seara petrec ca baiatul.

Am venit de la sala, plm din greseala am plecat cu tricoul pus invers dar asta nu e important.

Am ajuns la bloc si mi-am laut 4 beri atunci am zis ca sunt suficente acum sunt sigur ca sunt putine.

Am intrat pe mess am dat drumul la muzica incetisor apoi dupa bere mai tare. Fetele ma invita pe la ele… sa imi bag pl dc nu astea „vrea” sa ma fute eu asa le banuiesc ca ele „are” un plan ascuns sa ma atraga la barlog si sa isi faca mendrele cu mine in fel si chip :D.

Momentan am chef sa le refuz pe la invitatii simt nevoia sa stau singur. Nu as fi crezut vreodata asa ceva dar pana la urma aici nu e vorba de credinta :)).

Si pe de alta parte faptul ca pot oricund sa ma duc deja ma face sa ma simt ca si cum as fi futut.

Deja am schimbat muzica de la house la 50 cent 😀 si volumul a mai crescut cu o treapta cand bag reggae deja o sa o beleasca pana la cotor vecinii ca inseamna ca am mai facut un drum dupa bere.

Sa imi bag pula dc nu cred ca ma bat in seara asta mi-am adus aminte de ceva. Ca sunt un mare muist care si-a dorit sa se desparta de femeia care il iubeste  si care cand s-a despartit nu e in stare sa mearga mai departe. Care a vrut sa se desparta ca sa fie burlac sa fute in dreapta si in stanga si in schimb a intrat in alta relatie stabila. Acum ramane de vazut cum fac sa ma bat ca singur nu dau in mine. Ma gandesc sa ma duc pe la vreun stadion si sa ma imbrac in culori adverse dar cum nu sunt mimcrobist sigur nu starnesc antipatii pe acolo. PLm cred ca ma duc prin ferentari si umblu cu telefonul la ureche si cu bani in mana dar la norocul meu o sa ma agreseze niste papagali pe care o sa ii bat si plm nu rezolv nimic.

Deja am baut si al doilea rand de bere si nu mai vad sa scriu.

Sfat: Nu conduceti un blog sub influenta alcoolului. Maine poate ca nu o sa mai fiu de acord cu ce am scris dar ….

Am trecut pe casti si la al treilea rand de bere daca as simti ce simt cand beau si atunci cand sunt treaz as fi fara griji.

Acțiuni

Information

7 responses

26 06 2009
volent

ah…ce pacat ca nu am fost pe faza ca rezolvam problema. cu batutul. ca eu am fost ieri si azi la Reg Comertului cu probleme, ,,si de acolo te intorci cu orice numai cu problema rezolvata nu, si deci m-am intors cu chef de batut:).. dar acum e tarziu si pt tine si pt mine. …

26 06 2009
VreauUltimulLoc

Eu cred ca aia la RC cand stau ei acolo sa cace proceduri de lucru au pe unu de ne uraste pe toti.
Si ei fac acolo o procedura care sa mearga bine dar vine asta si pune cate o condite in plus.
Cum ar veni ba sunt de acord cu voi dar ca sa ii primim hartia la biroul 456 mai intai se se duca sa ii puna unu la subsol o stampila la camera 10. Si ala sa aiba program doar 1,5 ore pe zi si ora de incepere a programului se schimba zilnic. Si nu le spunem de stampila aia la prosti decat cand vin la 456 si trebuie sa fie coada la ambele. Si mai intreaba cate un prost nou venit dar de ce nu dam o stampila si la camera 456?
Si vine asta frustratul si il da direct afara. Uite de oameni d’ astia nu avem nevoie in colectiv.

Ps: puteam sa o pun de un post cu asta :))

26 06 2009
volent

vad ca cunosti cum merge treaba:)))))))))))de fapt cum sta treaba..ca de mers…merge parca sta.

29 06 2009
femeiadeservici

sigur nu fumasi si niste iarba ? e numai de la bere? hmm..mai sa fie iesi bine:)

29 06 2009
VreauUltimulLoc

Cum sa fumez dar fumatul e ilegal. Ce fel de om ma crezii????? 😮
Oricine zice altfel nu recunsoc nimic

29 06 2009
femeiadeservici

va rog sa ma iertati,promit ca nu o sa se mai intample.ce obraznica sunt,o sa ma plesnesc ptr asta:)

29 06 2009
VreauUltimulLoc

Numai sa nu dai prea tare :D.

Lasă un răspuns

