Ce ma indispune

23 06 2009

Ba mie nu mi se mai pare la moda rahatul ala cu femeia la ciclu are voie sa fie ciudata.

A fost un moment cand a fost un mister. Nu intelegeam de ce o femeie perfect normala pana atunci incepea sa se comporte aiurea brusc si fara motiv. Cum ele sunt de mici invatate sa arunce vina pe altii mai te si fac si sa te simti ca tu ai gresit cu ceva.

Apoi am elucidat misterul si am inceput sa le acord circumstante atenunate. O saraca de tine esti la ciclu bine bine te inteleg.

Urmatoarea faza a fost indiferentea cand vedeam simptomele de nebunie temporara intram in modul automat cu raspunsuri de genul da nu poate.

Acum deja eu unu am ajuns la saturatie fata de acest fenomen nu mai am chef de el asa ca dau un fel de ignor agresiv.

Nu mai am raspunsuri  da/nu/poate acum am numai ignor total. Orice propozitie care incepe cu am o stare proasta declanseaza 3 ore de ignorare. Sa stea ele acolo la ele sa aiba stari proaste pana nu mai pot. Eu unul nu mai incurajez astfel de manifestari de kkt. Eu cand imi e rau ma duc in plm intr-un colt si nu frec pe nimeni nu am nevoie de atentie nu am nevoie de companie.

Iarasi nu inteleg faza aia cu femeile care sunt la ciclu si se mira ca de ce nu le mai mangai saruti etc. (ma refer cu tenta sexuala).

Fata mea la mine sarut = primul pas pt sex nu se face sex nu se saruta la ce sa trezesc instincte care nu pot fi satisfacute? Adica hai sa ne excitam ca prostii ca sa ajungi sa cersesti o muie amarata nu? Sa iti arate ea cum se „sacrifica” pt tine. Lasa-ma in plm in pace si nu sunt probleme, nu ma freci la oua jumate de ora si apoi imi bagi ca „ce eu nu m-am excitat”? Eu stiu ca daca esti in incapacitate de plati nu vorbesti de bani.

Dar astea sunt oricum deranjamente minore pe langa faptul ca le mananca undeva sa se certe sa iti comunice ca lor le e rau sa te indispuna cumva. La ce o folosi asta nu ma prind. Eu daca ma doar ceva nu ma mai gandesc la asta nu stau la 5 minute sa ma vait ca sa imi aduc minte.

Umbla vorba prin targ ca suporta durerea mai bine ca barbatii dar sa fiu al draku daca nu le place sa se vaite…

Da exista si exceptii si in fata lor ma inclin cu admiratie.

Daca ai o data pe luna te-ai prins cum functioneaza.

Daca simti ca ai pe necuratul in tine si vrei sa te certi iei un borcan si strigi acolo ca adevarata.

Daca te doare iei un calmant si te bagi in pat ca o trece ea durerea.

Daca iti arde de mangaiat si pupat fii gata sa duci treaba pana la capat.

Acțiuni

Information

57 responses

23 06 2009
volent

:))))))))))))) faci o mica confuzie 🙂 femeia are draci, si crede-ma ca poate sa si omoare din nimic, inainte de ciclu. asta e faza de nebunia temporara:) apoi e faza de jelanie:). si ar trebui sa fii oleaca mai intelegator. in rest nu comentez:)

23 06 2009
VreauUltimulLoc

Eu nu mai am rabdare la faza de nebunie temporara sunt foarte intelegator si inteleg ca suntem toti egali si dc unu a luat-o razna nu sunt eu obligat sa suport nebunia lui pot sa ii dau cancel si sa vb cand isi revine in simtiri.
Cat de faza cu jelania daca as vedea ca ii face bine sa se jeleasca as indura cu stoicism dar de fapt jelania nu face decat sa accentueze starea de rau asa ca nu vad nici un motiv sa o incurajez.

23 06 2009
volent

e clar ca esti egoist:) . eu una ma gandeam sa propun ca o femeie care ucide cand are sindromul premenstrual sa fie absolvita de orice vina:). zau, parol, ca atunci cand trece, nu-ti vine sa crezi ca tu ai fost aia :).

23 06 2009
jojo action satisfaction

asta ne face sa ne dorim si noi ciclu?

23 06 2009
volent

nooo…ci doar se ne dorim noi ca si voi sa aveti:))) ca sa vedeti cum e :))

23 06 2009
VreauUltimulLoc

Pai mama noi vi l-am dat? De ce vorbiti ca si cum e vina noastra 😕
Va suparati pe noi ca vacarul pe sat.

23 06 2009
volent

pentru orice e rau sub soare, voi sunteti vinovati. din start:)

23 06 2009
VreauUltimulLoc

Aaaaa asa da… e vina mea ca tot incerc sa mai gasesc o logica :)).

23 06 2009
sorin

volent – subscriu 🙂

23 06 2009
sorin

VreauUltimulLoc – sa inteleg ca iti saruti jumatatea numai daca ii rost de dat in barci ?
Adica, ii lustruiesti gatul numai daca poate fi cajul de gimnastica la orizontala, verticala … plan inclinat … bla bla bla ? Si cand te vezi cu sacii in caruta ce faci ? Ii arti fundul si ii spui ca iti este somn ? Ce pusculita mea conteaza ca ar avea nevoie si de altceva, tie iti este somn, nu ai chef de pupaturi si saruturi dupa o partida de sex, sa linga chiuveta daca asa simte ia nu ? Si pe noi sa ne inteleaga cand suntem cu baietii la o bere, cele cele ? Eventual sa stea atarnache dupa noi, chiar daca nu au chef, sa ne suporte camaraderia (uneori prosteasca si dusa la absurd) fara nici o problema. Daca ii vorba numai de avut chef de anumite stari ale jumatatii … uaf, vai pusculita mea, de cate ori nu ar avea chef domnitele de tanpeniile si magariile noastre 😦

23 06 2009
sorin

ictos, pictos si octos, tunete si fulgere * daca asa simte ea 😦

24 06 2009
VreauUltimulLoc

@Sorin te-ai cam intins in scenariul tau fictiv :)). Dc esti atent am specificat in paranteza (cu tenta sexuala) ca ma asteptam la o reactie de genul „barbat atent”.
Si la mine nu exista cu sacii in caruta ca nu e vorba de o afacere.
Cat de dus cu amici la o bere e decizia ei daca vrea sa faca altceva (gen sa iasa cu fetele) sau sa vina cu mine iar daca vine cu mine da mi se pare normal sa imi suporte camaraderia cum o fi ea.
Tu esti adeptul inghititului din partea jumatatii a cat mai multe ca sa iti inghita si ea tie la randu-i. Eu sunt adeptul comportamentului natural ca sa nu inghita nimeni la nimeni nimic. Mereu exista posibilitati sa se respecte entitatea fiecaruia.

24 06 2009
sorin

Ai dreptate, m-am cam intins. Il vazusem si pe ‘cu tenta sexuala’, asta tot nu justifica (in mintea mea) refuzul. Ai dreptate, nu e vorba de o afcere dar, in cazul asta nu vad ce sa caute „Eu stiu ca daca esti in incapacitate de plati nu vorbesti de bani” 😉
Asa cum ti se pare tie normal sa iti suporte diverse, poate ca asa ii pare si domnitei normal sa-i suporti diverse.
Asta cu inghititul imi suna chiar total aiurea, nu draghe, nu-i vorba de inghitit, e vorba de constientizarea nevoilor celui de langa tine, de acceptare si mai ales sprijin, in final echilibru. Nu-i inghit/trec cu vederea jumatatii pentru a avea parte de acelasi tratament, ci tocmai ca incerc sa o inteleg si sa-i ofer umarul de care are nevoie, si asta nu pentru a primi ceva la schimb, ci tocmai pentru ca vreau sa-i ofer, neconditionat.
In conditiile in care nu avem barbatul perfect sau femeia perfecta, cu totii avem defecte, cum ai vrea sa trecem peste ele ? In mod natural ? Pai, in mod natural, daca ma debarasez de ce nu imi place.
Comportamentul asta natural, ar duce (pentru mine) in directia ‘o relatie de cuplu merge de la sine, nu trebuie sa trudesti pentru ea’, mda, cum sa nu, hai sa luam fiecare numai partile care ne plac, hai sa ne strigam iubirea dar, cand e vorba de problemele celui de langa noi sa ne basim in directia opusa.
Iti spun si ce m-o scos din balamale (si inca nu mi-o trecut): „Daca simti ca ai pe necuratul in tine si vrei sa te certi iei un borcan si strigi acolo ca adevarata.

DACA TE DOARE IEI UN CALMANT SI TE BAGI IN PAT CA O TRECE EA DUREREA.

Daca iti arde de mangaiat si pupat fii gata sa duci treaba pana la capat.”
De ce ? Doar ca sa iti fie tie ‘bine’ ?
Nu vad ce naiba as avea de impartit cu un om daca asta ar fi atitudinea mea fata de el. Io asa presupun, va impartiti vietile, cu bune si rele, nu doar cu bune.
Increderea se poate acoda foarte usor cuiva, si nu vorbesc de genul asta de incredere

ci de increderea in sprijinul celui de langa tine, chiar daca e acordata deja, trebuie si mentinuta, si asta nu oricum …

24 06 2009
VreauUltimulLoc

@Sorin te-ai aprins 🙂 e bine asa. Aia cu incapacitatea de plati era o metafora. Sunt de acord sa raspund nevoilor celuilalt dar numai nevoilor rationale. Nevoia ca eu ca partener de viata sa fiu sacul de box nu e in aceasta categorie, nu pt mine cel putin.
Asa cum ai aplaudat-o pe volent ca barbatii sunt vinovati pt tot ar insemna ca te cam complaci in situatia de sac in numele dragostei. Relatia de dragoste ar trebui sa mearga natural si fluid daca e bazata pe respect reciproc.
Limbajul meu putin exagerat legat de intoleranta la vaicareli si nervozitate fara motiv are cauze foarte corecte.
Sa presupunem ca avem o relatie cu cineva si ne iubim eu nu vad cum ti se pare tie o nevoie normala aceea de a te refula pe partener. Eu pot sa fiu un umar de sprijin dar nu loc de scuipat. Daca vrei sa ajuti pe cineva atunci mai bine il ajuti aratandu-i unde greseste decat incurajandu-l sa greseasca cu tine.

Omul e o fiinta cu tendinte spre egoism si cand cineva iti hraneste egoismul acesta o sa creasca si o sa te afecteze negativ. Eu nu vad unde e frumusetea actului de refulare pe cineva iubit.

24 06 2009
volent

aoleu, pacatele mele , eu am glumit cand am zis ca sunteti vinovati pt toate cele:). si sunt sigura ca sorin a gustat gluma subscriind. v-ati aprins amandoi, iar adevarul este , ca intotdeauna, cam pe la mijloc. adevarat e ca femeile o iau (nu stiu daca toate, insa eu da) cam razna inainte de momentele delicate din luna. si nici ele nu se inteleg pe ele insele. despre trebile alea legate de sex, aici esti un pic cam radical, si nu vreau sa spun decat ca, la drum lung, nu te astepta numai la frumuseti, ci si la impins la caruta, si atunci nu e deloc usor si frumos. asta nu te invata nimeni, sau te invata dar numai din vorbe. cand ajungi la practica,,,te cam impotmolesti. pe undeva poate chiar aici se verifica trainicia unui cuplu …atunci cand treci peste bolovani, julit, lovit, sangerand uneori, dar impreuna. insa multe din acestea le afli numai cu trecerea timpului…de aia e uneori misto sa ai o varsta…:)

24 06 2009
sorin

Multam 🙂

24 06 2009
sorin

In primul rand, sa ne intelegem foarte clar, nu dau nici macar doi bani gauriti pe normalitate.
Apoi, crede-ma te rog ca nu am vazut inca femeia care sa considere ca „barbatii sunt vinovati pentru tot” 😀
Tu ce ai cu sacul de box ? De ce dai in el ?
Repeta-ti „Relatia de dragoste ar trebui sa mearga natural si fluid …” ha ? Cum, de ce ? Uai ? Ce te face sa crezi lucrul asta ? Asa ar fi normal pentru tine ?!
Cand intervine un obstacol in calea ‘fluiditatii’, ‘naturalului’ ce faci ? „Draghe, io te rispect adanc si apasat, da’ daca ma mai freci mult in neuron cu probelemele TALE, muta-ti fizicul, natural, lin si in tacere, catre mortii si ranitii jelitorilor”
Mnoa, ca pana m-am cacait io cu scrierea volent o confirmat deja 🙂

24 06 2009
sorin

PS. iarasi ai dreptate, aici ii vorba de egoism „Ce ma indispune” .
Ma urasc cand as fi in postura de a da sfaturi … in fine, eu am fost invatat ca a ignora o problema nu duce intodeauna la rezolvarea ei, tu hotarasti cand dai cu ignore si cand e cazul sa cauti sa intelegi.

24 06 2009
VreauUltimulLoc

De ce cand cineva spune ceva partenerul de dialog cauta sa duca afirmatia la extrem de dragul contradictiei. Eu pana acum nu am primit plangeri despre cum ma comport in cuplu ba din contra. Si la mine a mers destul de fluid totul. Fluid inseamna ca atunci cand intalnesti un obstacol sa il ocolesti fara violenta fara julituri impreuna sa curgeti peste el amestecandu-va conceptiile si parerile pana devine una. Nu am zis ca dau sut in cur cuiva pt ca nu imi place am zis ca nu mai accept anumite manifestari fara sens si cu continut violent. E un fel de gest altruist la origine.

24 06 2009
volent

:))auziti? aici seamana a conflict intre generatii:)) bine e mult spus pentru ca diferenta de varsta nu este asa de mare, insa e..:))

24 06 2009
sorin

Volent, mie imi pare ca sunt la dialogul surzilor, fiecare priveste la ce stie 😉
Conflict ? Apara si pazeste, nu ai vazut ce gazda avem, he he he, nici prin vis nu m-as gandi la un conflict (si fug al naibi de repede 😀 )

24 06 2009
volent

imi vine sa-mi smulg parul din cap: si daca nu poti ocoli? cuvintele tale mi-au sugerat o imagine: ea cazuta pe jos in chinuri, iar tu ocolind-o discret. bine, imaginatia mea este exagerata…

24 06 2009
VreauUltimulLoc

@Volent
Mai bine o vedeai pe ea stand in pat cand o doare si eu stand cu mana pe burta ei pentru ca o linisteste asta (era mai aproape de realitate). Dar asta este posibil daca o ia cam razna sa te citez. Asta se poate cand exista comunicare. Daca vrea sa se certs eu nu o sa fiu acolo pentru asta.E impotriva naturii mele si trebuie sa ma respect si pe mine in acelasi grad cu ea.

Eu nu sunt in conflict cu nimeni @Sorin eu incerc sa duc discutia pe fagasul real nu in extremitati. Eu sunt atent la ceea ce spuneti amandoi si sunt deschis sa va inteleg punctul de vedere. Ti-am atras atentia ca impingi discutia in extremis si acolo da aveti dreptate in tot ce ati spus mai putin ca nu asta era ideea despre care vorbeam eu in post.

24 06 2009
sorin

VreuUltimulLoc – in mod clar vedem lucrurile diferit. Daca tie iti pare ca ignorarea problemelor marunte care te indispun, nu poate duce la probleme mari (in timp), nu imi ramane de spus decat ca la mine nu a fost asa. In tipm, toate s-au adunat, toate maruntisurile astea duc si catre respectul de care vorbesti tu, si catre increderea de care vorbes eu. Si sunt mai multe tipuri de egoism, nu-s in masura sa le desenez cum ar trebui, dar cred ca ar avea legatura cu comunicarea ceea despre care vorbesti tu.
Sunt aspecte care ne indispun, daca tu crezi ca, cel de langa tine te vede ca pe un sac de box … nu mai vad unde ar fi respectul cela 😦

24 06 2009
volent

si mor de curiozitate sa stiu cum te comporti atunci cand ai o gripa puternica rau de tot. nush’ de ce dar nu cred ca suferi in tacere…asta nu inseamna ca zbieri, dar zi tu daca nu ai nevoie de mana calda si sa te vegheze cineva..ma insel?

24 06 2009
VreauUltimulLoc

Eu personal cand ma simt rau cum am si spus mai sus prefer sa fiu singur dar asta e o opinie personal.

Cand partenera se simte rau incerca sa fac tot ce imi sta in putinta sa o ajut. De la ceai pana la cuparat pastile pana la mers la doctor pana la mangaiat pana la masaj pana la legant si rugat la Dumnezeu pentru alinarea suferintei.

24 06 2009
sorin

Volent – cum spunea un om ce imi e drag, fiecare are pasarelele lui, numai ca imi pare ca uneori canta al naibii de asemanator pe aceeasi craca 😀
Asta ar fi si imaginea mea de ansamblu, nu poti sa ignori omul ce iti este drag, mai ales cand sufera. Si de ce sa-l ignori, pentru ca iti pare ‘normal’ sa suferi de unul singur, in tacere ? ‘Normal’ ca daca ar fi vorba de suferinta ‘adevarata’, gent spital, operatii … boale grele, ce mai, ar fi omul langa jumatatea lui si ar sustine-o cu ce are mai bun, da-n prastia ei de treaba, cine hotaraste care ar fi suferinta ceea care ‘merita’ inteleasa ?
Dap, chiar sunt handicapat prin varsta, cum spuneam, am avut norocul sa trec in parte prin lucrurile astea.

24 06 2009
volent

stii ce cred eu? cred ca gazda noastra nu este nici pe departe asa de egoista insa s-a enervat peste masura . ba cred ca e taman din aceia care au grija de omul de langa,,,insa li se pare ca daca-ar recunoaste asta, le-ar scadea din imaginea de killer:)

24 06 2009
VreauUltimulLoc

🙂 Ti-am raspuns mai sus. Nu am imagine de killer si sunt destul de grijuliu cu cine e langa mine.
E doar o oarecare pierdere de informatie la nivelul comunicarii noastrea acum. Nu sunt nervos de loc.

24 06 2009
sorin

Io nu cred ca ar avea treaba cu imaginea de killer 🙂
Cred ca mai degraba ar fi posibil sa amestece putin intelesul egoismului.
Pe mine MA indispun 😉
Si chiar ii killer, am cetit io, paleste strasnic cu pumnul si cu picioarele, cum am mai spus, in cazuri de genul asta, fuga ar fi cea mai buna tactica pentru mine 🙂

24 06 2009
volent

si sorin…handicapat prin varsta? dimpotriva.

24 06 2009
24 06 2009
sorin

VreauUltimulLoc, am cetit, tot nu inteleg, pentru lamuriri, spune-mi te rog daca gresesc, tu vezi ‘vaitatul’ ca fiind o greseala ?
As avea o rugaminte, ca sa nu incheiem in stilul dialogul surzilor, rogu-te, da cu concluziile de chartia virtuala.

24 06 2009
VreauUltimulLoc

Eu vad vaitatul ca ceva de care nu are sens sa se fac abuz. Am avut si eu dureri in viata mea si exista doua moduri in care poti sa reactionezi.
1. Sa te vaiti la 5 minute si sa iti aduci mereu aminte de durere sa ii inebunesti pe cei din jur de cap.
2.Sa cauti sa depasesti durerea sa faci ceva sa iti ia mintea de la ea sau daca e foarte puternica sa o controlezi cu mintea (care poate).
Daca tu consideri ca mai e o alta varianta sau daca consideri ca prima e cea mai buna astept parerea ta.

24 06 2009
volent

uf si uf si uf: are si vaitatul rostul sau, in afara de a atrage atentia ca-ti e rau. mai eliberezi energiile negative prin el :). (pe asta nu stiu de unde-am scos-o 🙂 da’ e adevarata:) )

24 06 2009
sorin

Si tot mai am niste intrebari ‘neraspunse’ , de ce iti pare normal sa suferi singur in conditiile in care nu esti singur ? Crezi ca omii ar trebui sa sufere in tacere, sa rabde pentru a nu indispune partenerul ? In toata treaba asta eu eu vad umarul in locul sacului de box.

24 06 2009
volent

mda..repezindu-ma in stilul caracteristic sa rapsund, am pierdut cateva comenturi de -ale voastre. deci am avut dreptate cu treaba aia ca vreauultimulloc este genul care are grija ce aporapele sau:). acum ma dau pe spate si pun c[icioarele pe birou , multumita ca am avut dreptate (sper sa nu intre seful:) )

24 06 2009
volent

asa..si la raspunsul acela cum ca preferi sa stai singur cand ti-e rau…mi-e greu sa cred dar n-am ce face si cred.
iar la aia cu leganat si rugat la Dumnezeu, mai bine ii pui o sticla de apa calda pe burta (sau patura electrica pt cei mai dotati cu asa ceva) si un nurofen pt durere…fac adevarate minuni trebile astea. sa nu te superi ca le-am „prescris”.

24 06 2009
VreauUltimulLoc

@Sorin e modul meu de a aborda suferinta eu nu vreau sa afectez pe nimeni cand nu ma simt bine. Nu zic ca e normal asa simt sa ma manifest. Nu zic sa sufere nimeni altcineva in tacere si inteleg si vaitaturile cand nu depasesc anuminte frecvente obositoare.

@Volent eu ma duc si cumpar calmante si ti-am zis folosesc mana in loc de sticla sau patura ca are efect mai mare. Merci pt prescriere nu ma supar.
Personal nu iau calmante dar nici nu ma pot plange ca am incercat mari dureri. Doar fracturi, contuzii, intinderi, luxatii si alte dastea. Prefer sa le indur fara calmante ca durerea te invata cum sa te protejezi sa se grabeasca vindecarea.

24 06 2009
sorin

Asta ar fi si problema mea, nu cred ca femeile doresc sa indispuna prin manifestarea suferintei. Si am o problema mare de tot cu disconfortul meu fonic, pus in balanta cu suferintele&vaietele jumatatii.
Cum ramane pana la urma, indiferenta sau intelegere ?
Asta nu pricep eu, pui mana ceea cu apa calda sau apelezi la cele 3 ore de ignorare ?

24 06 2009
VreauUltimulLoc

Ignoranta e numai in cazul comportamentului ilogic (gen cautat motiv de cearta) nu are legatura cu suferinta la suferinta incerc sa curm vaietele prin explicarea inutilitatii lor si sa ajut pe cat se poate cu lucruri intradevar ajutatoare ce le-am enumerat mai sus.

24 06 2009
volent

@sorin: incapatanat mai esti!!! nu-l lasi in pace deloc:)))))

24 06 2009
sorin

@VreauUltimulLoc – cine stabileste care comportament ii logic si care nu si, daca apare in cuplu, se trateaza cu indiferenta ?
Credeam ca vaietele, plansul, rasul reprezinta exprimarea unor stari, asadar, ce facem, ne punem mastile ? Sa inteleg ca nu are rost sa exprimam ce simtim ? Daca nu s-ar mai vaieta nimeni, de unde ai sti cand e cazul de ajutor ?
Ah, uitasem de regula, avem voie doar 5 minutele, ce-i peste ar fi balast inutil ori greseala.
@Nu-l las no, poate asculta si el Fantana Suspinelor 😀

24 06 2009
VreauUltimulLoc

Am ascultat-o cand eram mic.

De ce te legi tu de minute? Cumva nu sti sa identifici cand ceva e exagerat cand e doar o miorlaiala fara sens si cand ceva e chiar grav trebuie sa stabilim limite concrete? Eu vorbesc de evaluari de bun simt ce e peste e inutil e un act de egoism si de prostie sau rautate. Sa simta si cei din jur cat de rau iti e tie sa nu cumva sa le priasca ceva sa afisam fete de inmormatare ca a venit ciclul si sufera printesa.
Sa nu ne ascundem dupa deget eu nu vorbeam aici de operatii pe creier eu vorbeam de ceva ce e lunar si e natural. Nu se moare din asta nu te ajuta vaitatul la nimic e pur si simplu o dorinta egosita si de kkt dupa parerea mea de a extinde starea ta proasta asupra celor dragi. Scuza-ma ca nu vad frumusetea acestui gest.
Poti acum sa duci in extremis ce am zis sau sa accepti ca am dreptate.
😉

24 06 2009
sorin

Repet, nu ma vad in postura de sac de box „Sa simta si cei din jur cat de rau iti e tie sa nu cumva sa le priasca ceva sa afisam fete de inmormatare ca a venit ciclul si sufera printesa”, nu cred ca scopul vaietelor ar fi „de a extinde starea ta proasta asupra celor dragi” . Daca asa simti tu, uaf, nu mai pot sa spun nimic 😦

24 06 2009
volent

ahhhhaaaaaaaahhhhhh…..deja m-am infuriat si ma duc sa strang o armata de muieri ca sa protestam ! 🙂 facem o spirala din aia ca sa te facem sa simti si tu o data ce simtim noi lunar. si believe me e groaznic!!! :((((((((((.
esti cel mai groaznic om caruia i se portiveste zicala : satulul nu crede flamandului”
gata.

24 06 2009
sorin

You, evil woman 😀

24 06 2009
VreauUltimulLoc

Offf si daca te cred de prima oara ca iti e foame de ce consideri ca e nevoie sa imi mai zici de 10 ori crezi cumva ca ma fac mancare sau daca mi se face si mie foame o sa iti mai treaca tie?

24 06 2009
volent

ah…incep sa-mi amintesc de tinerete:)..complimente din astea …senchiu:)

24 06 2009
volent

ai un talent sa-mi provoci comotii cerebrale…de nu s-a vazut! 😦
deci, daca-ti spune de zece ori ca-i e foame, poate te duci sa cumperi ceva de mancare:)

24 06 2009
VreauUltimulLoc

Si cum as putea sa iti opresc ciclul ca o fac si pe asta mai ales ca tot e vina mea.

24 06 2009
sorin

Omul o recunoscut deja ca merge dupa mancare. Alta ar fi problema pentru mine, io am inteles ca-i posibil sa creda ca i se spune de 10 ori pentru a se simti el prost ca-i cu burta plina, in timp ce jumatatea ar suferi de foame.
De fapt, nu am inteles nimic, pentru mine sunt prea multe lucruri care se bat cap in cap.

24 06 2009
volent

:)))))))))))))))))))))))0 f simplu e si asta, daca ai chef de leganat apoi:)))))))))))))

24 06 2009
volent

si daca ai „noroc” peste ani o sa auzi vaitaturi din doua parti:)))))))))
aidee…sper ca nu te superi, da?

24 06 2009
volent

hai ca eu va scap de comentariile mele pe ziua de azi, deci nu uita de nurofen pt durere. este magnific. ma duc sa cumpar de mancare, ca bate vantul prin frigider la mine:)) si daca-mi cere omu sa-i pun masa…nu-l ocolesc:))
o seara buna!

24 06 2009
VreauUltimulLoc

@Volent o seara buna du-te sa faci mancare. Si mie imi place sa gatesc uneori ;).

28 06 2009
Anca

Tot ce pot sa spun e ca am avut la ciclu dureri atat de mari incat le-au depasit uneori pe cele de la nastere. Iar atunci cand pastilele nu isi fac efectul, da, e de apreciat cineva care imi suporta lamentarile cand ma doare ingrozitor si-mi face masaj pe spate.
Deci atunci cand partenera are nevoie de intelegere tu astepti de fapt sa te inteleaga ea pe tine. Si ce faci, ii spui ca gata, deja ai trecut limita cu vaicarerile?
Bravo tie dom’le ca esti strong si te bagi intr-un colt cand esti in stare nasoala si cu durerea-n fund.
(p.s. sunt inainte de ciclu, cu migrena si in depresie)

Lasă un răspuns

