Din noua distractie

17 06 2009

M-am hotarat sa ma duc iarasi la o sala unde se face full contact.

Cand te duci la o sala noua mereu acolo sunt elevi mai vechi pe care nu e bine sa ii provoci fie prin laudandu-te sau vb prea mult despre ceea ce ai facut tu inainte.Oricum la inceput esti privit ca un intrus 🙂 trebuie sa te feresti de masculii alfa.Cand intervin orgolii e usor sa iti iei din „greseala” un K.O.

Tinand cont ca eu am facut un stil putin diferit  de ce vreau acum sa fac am preferat sa spun ca sunt incepator pentru a nu fi pus in situati de a lupta prea curand. Imi e cam dor de un meci si sigur nu as refuza :D.

Ma gandeam eu asa ca ar fi mai bine sa o iau usor dat fiind perioada mare de pauza pe care am facut-o cca 4 ani. In general organismul uita mai repede decat capul ce trebuie sa faca si ai tendinta sa speri ca mai esti capabil sa duci un meci la capat in conditii de siguranta. Sincer sa fiu desi stiu asta si am simtit-o pe pieleea mea tot iau teapa asta.

Acum de exemplu dupa ce m-a pus un baiat de acolo sa invat pozitiile si deplasari si alte cateva notiuni de incepatori probabil vazand el ca ma descurc m-a pus sa dau la sac cateva lovituri de picior. Si ca un baiat istet m-am apucat sa lovesc „normal” . Surpriza, se pare ca tibiile mele nu mai sunt din acelasi material ca inainte. Cred ca statul la birou afecteaza putin conditia fizica =)). Drept urmare a faptului ca m-am ambitionat mai mult decat ma tine sunt acum fericitul posesor a doua tibii in stare jalnica inclusiv laba piciorului. Maine am iar antrenament la care planuiesc sa ma duc… normal. Ce se poate intampla??

Nu gasesc nici o explicatie rationala la acest lucru dar nici altfel nu pot sa fac cred ca sunt si putin cu capu.

Acțiuni

Information

3 responses

18 06 2009
volent

haoleu…full contact? da ce n-ai zis de la incepuuuttt!!! ma lasashi ca vorbesc acilea, expunandu-ma la asa riscuriiiiiii!!! rectific si retrag tot ce-am zis de rau, dac-am zis:))))

19 06 2009
VreauUltimulLoc

Pai ce ai zis volent? Ca eu am avut impresia ca ai zis numai de bine :D.

19 06 2009
volent

eeeexact :))

Lasă un răspuns

