The truth will set you free

11 06 2009

Am trait un moment amuzant azi la munca .

Cine a lucrat intr-o firma care are mai mult de un angajat stie situatia.

Vine unu la tine sa il ajuti cu ceva si apoi pt ca el nu are ce sa faca altceva si pt ca e foarte silitor cand nu are nimic de facut vine la 2 minute sa te intrebe de statusul lucrarii.

Tu esti finut si il menajezi desi e clar ca o sa il rezolvi cand o sa poti, sau il futi in gura.

O astfel de situatie am vazut azi si cand era dependentul la al doilea drum ii da finalul marele maestru colegul meu de birou :)).

Citez: „ba X tu crezi ca daca vii la 2 minute o sa se rezolve treaba ta mai repede?

Tu in lista mea de prioritati esti destul de jos si eu am acum multa treaba asa ca atunci cand vii la doua minute sa stii ca treaba ta e la fel de aproape de a se finaliza ca acum 2 minute.

Stiu ca te ranesc in orgoliu dar ma gandesc ca e mai bine sa iti spun adevarul. Cand o sa fie gata vin eu si te anunt.”

Am zis ca ma kk pe mine de ras mai ales cand am vazut fata aluia ce a ramas cu gura deschisa si apoi nu a mai stiu ce sa zica :)) s-a intors si a plecat.

Adica nici daca il injurai nici daca il imbarligai nu obtineai un asa efect spontan si lipsit de comentarii.

Nu mai zic ca mi-a descretit si mie fruntea.

Acțiuni

Information

3 responses

11 06 2009
volent

jos palaria!! eu nu stiu daca as fi fost in stare :))

11 06 2009
VreauUltimulLoc

Eu am izbucnit in ovatiuni :)) cat ala inca privea perplex.

12 06 2009
jojo action satisfaction

ce urat va purtati cu colegii vostri 🙂

Lasă un răspuns

