strong as an ox

11 06 2009

Acum am o stare de kkt pe deasupra sunt la munca. Am mult de munca si imi lipseste cheful.

Imi place aceasta stare de kkt se pare ca am o doza de masochism in mine. Sunt gata sa primesc ce are mai bun de dat, care ramane in picioare castiga.

Asa ca mi-am bagat muzica de jale sa o stimulez si iau o pauza de la munca. Sa termin cat mai tarziu sa stau mult peste program daca e bal bal sa fie.

Sper sa vina si ploaia ca sunt imbracat in alb si sa se faca si frig si sa ma bea si la oua tot gasesc eu si o parte buna la asta.

Astept sa plece astia de la munca sa imi trag si eu curu la xerox.

Sa dau bidonul ala mare de apa jos sa ma pis in el… stiti voi micile placeri alea vietii.. de birou.

Poate imi pun si boasele pe tastatura colegului ca atunci cand imi citeste blogul sa il intreb:

-Ce are ma arde?

M-am prins care e jmecheria cand te simti rau pana acum ma chinuiam sa ies din starea asta fugeam de ea ca drak de DNA.

Acum sa ma bea la oua ce poate sa imi faca ?

-Vino fa sa te imbratisez! fa-ma sa ma simt prost da ce ai mai bun sa vedem ce pula mea poti sa faci.

Chiar nu stiu de ce ma speria senzatia aia de nod in gat aia de iti blocheaza inima o simti in piept fizic.

Ce poate sa faca sa o rupe in doua ? O sa am doua nici o pierdere iar daca nu o rupe inseamna ca e tare si asta tot de bine trebuie sa fie.

Eram pe aproape sa ma induiosez in fata suferintei oamenilor din jur.

-vai ce rau e vai nu are mancarea gust nu pot sa dorm nu pot sa ma gandesc la nimic totul ma intristeaza.

-Si ce?

-Nu manaci ca postul e bun.

-Nu dormi ai mai mult timp liber.

-Esti trist?

-Si ce cum ar fi sa razi mereu? Se plictiseste lumea de tine zice ca esti mascarici.

Asta trebuie dusa la paroxism cand doi malaci vin sa te bata trebuie sa le zici sa vina si cu masa ca dupa ce mananci(bataie) tie iti place sa futi.

Nimic nu are putere asupra ta daca nu iti e frica cel mai mare rau care poti sa il patesti este sa mori. Ori de moarte nu s-a plans nimeni pana acum semn ca nu e chiar asa de rau.

Hai ca deja da semne de salbiciune mizeria si nu mai am idei.

-Vezi cum se trezeste instinctul artistic in om cand il arde nitel la interior? Inca o parte buna.

-Cum coaie sa nu ma bucur? Ca sigur e si calutul pe aici pe undeva.

Acțiuni

Information

8 responses

12 06 2009
jojo action satisfaction

toate ca toate pana la boase..

12 06 2009
volent

ma enervezi! asta cu nodu’n gat e a mea, am inregistrat-o la OSIM. si e prima data cand ma bucur ca m-a luat o avriaro-porcina de-mi curg ochii intr-una si asa ca nu tre sa dau esplicatii nimanui pt lacrimi. …si nu de alta dar chiar nu stiu de ce-s asa deprimata…macar tu stii la tine ce e?

12 06 2009
VreauUltimulLoc

Mai e clar ca am motive dar cauza exacta nu pot sa o identific. Sa zicem ca trec printr-o faza mai animata emotional pana la plans nu am ajuns. Cred ca e mai mult ceva transmis prin empatie decat din mine.

12 06 2009
volent

bine, domne, dumneata nu ai nicio treaba. totul e de la empatie:) bat-o vina! pa empatie:)

12 06 2009
VreauUltimulLoc

Sunt usor ca fulgul…

13 06 2009
Liana

Ochiul spart nu ajunge niciodată la destinație
Uranus veghează asupra ta 😀

14 06 2009
mda

ce rahat de post mai e si asta?

15 06 2009
VreauUltimulLoc

Fac si eu ce pot scriu si eu despre ce simt nu ma astept sa prezinte interes pentru cine nu a experimentat astfel de momente.

Lasă un răspuns

