Obiceiuri care strica placerea

2 06 2009

Situatia particulara: Cand te duci la cineva si „trebuie” sa te duci cu ceva.

De multe ori te izbesti de situatia de loc placuta a acestui fapt ce sa iei etc.Cine dreak a venit cu aceste obiceiuri de kkt ca ma apuca acum nervii?

Frate dc vreau sa vad pe cineva trebuie sa imi sfaram capul cu ce rahat sa iau? Daca intradevar am ceva de luat atunci nu e nici o problema dar asta mi se pare ca ar trebui sa fie situatia exceptionala sa fie o surpriza regula sa fie sa vii fara nimic.

Deja prin a trece in regula rahatul asta cu adusul te lipseste de placerea de a oferii ceva eu daca trebuie nu mai simt nici o placere simt o obligatie.

Plus ca orice tine de obiceiuri imi creaza repulsia generata de rutina cred ca e un fel de gust de puscarie. Eu nu am nevoie de prieteni care se asteapta sa le aduc ceva cand vin la ei si nu astept nimic cand vine cineva pe la mine nici cadou de ziua mea nu vreau (nici nu imi place sa imi serbez ziua).

Asa lehamite imi creaza orice actiune fortata ca are darul sa imi strice toata placerea daruirii.

Obiceiurile care implica facerea de daruri sunt cele mai stupide lucruri inventate de om se suie cu picioarele pe cel mai frumos lucru surpriza da a face un dar.

Trebuie sa fie omul nesimti de doua trei ori ca sa poata sa surprinda apoi cu un dar din inima.

Eu unu initiez o cruciada impotriva rahaturilor impuse si mai ales asta cu adusul. Pe mine ma iubea cainele si fara sa ii dau eu de mancare. Inclusiv politetile verbale ma plictisesc crunt sunt cumva din aceeasi serie eu nu fac complimente nu raspund multumesc dc nu simt nu sunt amabil daca nu simt. Poate ca supar doi trei dar macar are valoare cand simt si asta conteaza mai mult. Aleg sa nu mai fiu fals indiferent de consecinte.

Hai liberare :D.

Acțiuni

Information

2 responses

2 06 2009
roara

:-)) nu traim in lumi similare…

Prin cercul meu strans sau rasfirat nu prea se practica asa ceva.
Ne chinuim cu adusul de ceva doar cand e vorba de zile speciale, sau… show-uri…

Si, se aduce cate ceva [ gen o sticla de vina etc ] doar daca vrei sa petreci ceva momente mai frumoase cu persoana/persoanele resopective…

Hm…

Nasol de tine…

Eu sunt deja libera… observi cum iti fac din mana? 🙂 [de partea cealalta a gratiilor 😛 ]

2 06 2009
krossfire

VRei sa moara comertul de cutii de bomboane, capucino, sampanii ieftine importate ?

Lasă un răspuns

