Limbaj vulgar

8 05 2009

Arzand-o pe net in discutii am descoperit doua aspecte , de stiam mai de mult dar acum le-am si formalizat.

1. Vorbesc foarte vulgar, desi nu par genul dar chiar vorbesc foarte vulgar si imi face placere adica e nevoie sa ma cenzurez pentru a vorbii normal.

2.Femeile nu suporta barabatii care vorbesc vulgar.

Prima impresie este ca eu fac rau si ar trebui sa ma corectez, apoi incepi sa te gandesti dar de ce sa ma schimb eu ce fac eu gresit care sunt motivele etc.

Am ajuns la urmatoarea concluzie eu cand vorbesc vulgar o fac din simtul umorului simt ca ar putea suna ca o gluma ceea ce zic. E atata de nepotrivita situatia sa zici asa ceva incat dc zic e super hilar cred ca am vazut prea multe seriale de comedie.

Acuma femeile cu ele e complicat ca orice zici ele vizualizeaza dc iti injuri in amic cu „sa te fut in gat” ea deja vede cum tu vii cu stormeleagul invartosat ii casti gura lu’ ala si incepi sa il futi cca 10 min ala face spume cu care se ineaca apoi vomita etc.. cine drak mai stie ce se petrece in imaginatia bolnava a femeilor =)).

Deci acum situatia devine astfel un prost adica eu face o gluma si spune ceva porcos si o zana adica ele au urechile zgariate de puli boase fofoloanca sloboz (cum ma sa nu iti placa cuvantul sloboz????) pentru ca stau sa isi si imagineze toate rahaturile si pierd comicul de situatie.

Daca imi pasa de silfida atunci etic ar fi sa o educ intru cresterea umorului ca si asta se invata nu ne nastem toti cu el dc nu atunci ma cenzurez si o ard in iepurasi roz si floricele de colt (si nu mai am voie sa zic ca sunt insiropate cu sloboz de fata mare :(( ).

Practic dc le expunem in mod repetat la vulgaritati o sa se produca o saturatie in imaginatia lor bolnava si o sa oboseasca sa isi tot materializeze gandurile. Atunci fetili in sfarsit se curata de acest tabiet dubios de a vizualiza vorbele, noi astfel le ajutam le eliberam le purificam.=))

Ca nu le poti feri toata viata de acel fute-o baaa spus de echipele de muncitori sau mai stiu eu ce alte artificii lingvistice intalnite la tigancile nervosea  in ratb.

La sf voi pune un test care va dovedi cititoarelor dc sunt sau nu afectate de aceasta boala.

Daca va face sa zmabiti acest text inseamna ca aveti un suflet curat. Daca nu veti mai putea citii nimic din ce o sa mai scriu si ma veti asocia cu un sentimet de repusie dezgust etc.. inseamna ca proiectati asupra mea toata pervertire ce zace in voi =)) ascunzisurile murdare alea sufletelelor voastre „curate” vor iesi la iveala si ma veti ura pt asta ca v-am scos din ignoranta :)).

categorisite pe intensitate de la mic la mare

a. Sa imi sugi pula/ma bei la oua/te-as fute/

b.sa te fut in cur/da-ti-as limbi/

c.futete’ar cainii/belimi-sar in tine/ti se scurge sloboz in barba/

d.sa te rupa-n cur toti boschetarii/sa te chircesti in pula de cal/

Ma opresc aici. Acest post poate fi considerat un pamflet dar in sine e destul de serios. Problema poate fi sau nu la cel care vorbeste urat (personal consider ca nu mereu e indicat sa vb vulgar dar uneori e destul de amuznat) dar sigur e in cel care este deranjat de asa ceva.

Fac distinctie intre intentia vorbitorului, cand limbajul vulgar e asociat cu ganduri negative adica te injur cu dusmanie e un act negativ clar, si atunci e normal sa te deranjeze. Eu ma refer aici strict la folosirea cuvintelor „urate” ca globulete in pomul de iarna.

Acțiuni

Information

3 responses

11 05 2009
jojo action satisfaction

lumea nu iti agreeaza acest mod de naratiune 🙂
e timpu sa vb frumos…
Altfel vei fi BANAT..!
…pe campiile Elisee desigur..

6 12 2009
lollitta

bun, deci ultima m-a facut sa rad copios. de varianta asta inca nu auzisem

29 12 2009
domi

2.Femeile nu suporta barabatii care vorbesc vulgar…nu generaliza:))) . mie mi se pare amuzant. gen sa te chircesti in pl de call =)).. cm coaie?=)).. ..

Lasă un răspuns

