Pastele

23 04 2009

In sfarsit am petrecut si eu un sarbatorile dupa gustul meu.

Sambata cand toti se ingramadesc mai mult sau mai putin benevol pe la biserici am decis ca nu am chef asa ca mi-am luat rolele. Pe care mi le-am laut vineri si am decis sa ma duc in parc sa invat sa merg ca tot nu era nimeni. Se pare ca mi-am gasit vocatia ca mi-a iesit din prima si am scapat fara caderi am descoperit ca e super tare sa mergi pe role. Am continuat seara intr-un mod nu foarte ortodox dar pentru care sunt recunoscator cred ca am zis si niste o Doamne dar nu se pune la rugaciuni.

Duminica am abordata strategic problema meselor in cele 2 famili care ma asteptau si am intarziat la toti apoi am inceput sa zic ca mai trebuie sa merg si la alatii ca si asa e tarziu si i-am fentat pe toti fara sa pierd mai mult de 4 ore adunate.

Seara am iesit in oras cu amicii din nefericire in acest timp am facut si o pauza la pazua la consumul de alcool. Mi-am bagat pl si am baut ca adevaratu am iesit normal si in club ca dc tot ma apucasem de baut… Luni am arso prin parcuri la recuperare.

Nu stiu dc e traditional dc nu dar asta am simti sa fac asta am facut fara rahaturi impuse fara respectarea dorintelor lu’ sulea spatarul. Gata destul cu asa se face asa trebuie nu am ciocnit nici un ou am mancat putina mancare si multe prajituri. Am vazut si traditinalistii frustrati care se strang in jurul mesei si manac in familie moment valorificat pentru a se imbata si a se certa.

Ideea e ca nu mai vreau sa imi spuna tot felul de oameni pe care se vede neimplinirea cu ochiul liber ce ar fii bine sa fac. Ati observat ca oamenii cei mai prostii sunt mereu cei mai siguri pe ei mereu detin adevarurile absolute, mereu dupa ei stiu unde s-a gresit si cum ar fi trebuit facut. Cati din cei care v-au dat un sfat sau v-au invatat ce sa faceti isi vor asuma responsabilitatea pt asta. Eu vreau sa fiu liber nu mai vreau constrangeri de la nimeni nici de la societate nici de la traditii nici de la religie nici de la familie. Ma rog la Dumnezeu sa imi arate calea ce sa o urmez Dumenzeu nu e in ziua de Paste nu e in biserica nu e in traditii ori il pastram in noi ori nu. Daia avem liber arbitru ca sa decidem ce e bine pentru noi.

Nu mai tolerez sa merg pe drumul altora fiecare are un drum care i se potriveste perfect de ce sa incerc eu sa merg pe drumul tau sau tu pe al meu sa ma schimb eu pentru a ma adapta la munte cand eu sunt facut sa stau la mare. Primul lucru e sa fii liber si apoi sa fi responsabil pentru modul cum folosesti libertatea responsabil fata de tine fata de ceea ce simti tu ca e bine.

Voi incepe sa merg in directia asta poate cu pasi mici poate cu actiuni copilaresti dar trebuie sa incep de undeva, si sper ca in timp sa se produca o transformare profunda in mine la nivelul intuitiei care sa ma ajute sa vad calea mea. Fara a ma rupe din angrenajul asta de constrangeri mascate nu voi putea sa stiu niciodata cine sunt cate ore pe zi suntem noi? Eu am zile cand nu sunt nici o clipa nu e oare crima cea mai mare sa te ucizi pe tine?

Acțiuni

Information

18 responses

23 04 2009
jojo action satisfaction

e prea complex articolul asta..singurul lucru pe care l-am inteles e ca ai iesit cu rolele…si imaginea asta pare periculoasa…ai grija ca mai trece lume pe strada sa nu cazi peste ei…e penurie de gips pe la spitale…cunoscatorii stiu…

23 04 2009
VreauUltimulLoc

Patinez cu talent ma nu pic decat la punct fix =)). Sa vii sa ma vezi cum baletez ditai calul am 2m pe role.

24 04 2009
sorin

Poate reusesc sa explic mai bine ce voiam sa spun la Anca : te-ai schimbat, ai hotarat ca vei face cum consideri tu ca ar fi bine, nu cum se spune ca-i bine, asta probabil si datotita rezultatelor din trecut. Ce crezi ca ar fi bine sa faci ? Sa tii minte experientele (chiar daca-s neplcaute si nu te reprezinta) care te-au schimbat sau sa scapi de ele ? Daca vei scapa de ele, cum vei sti peste x ani ca-i mai bine sa faci cum vrei tu sau cum simti tu ? La ce te vei raporta daca vei avea date noi in „ecuatie” ? Cum vei putea analiza/ajuta un om ce trece prin ce ai trecut tu ? Cum iti pare ca ai avea de castigat mai mult, daca stergi informatia (de ce natura o fi informatiia aia) sau daca tii cont de ce rezulta din informatii ? Ce facem, stergem exemplele cu „asa nu” ? Mnoa, daca le-as sterge imi pare ca mi-as da voie sa ma pun undeva mai sus decat sunt in fapt si de drept. Si nu cred ca ar fi corect, in primul rand, fata de mine, apoi …
Cam asta ar fi, pentru mine, problema de a sterge.

24 04 2009
VreauUltimulLoc

Experientele nu ai cum sa le stergi ca fac parte din tine dar lucrurile materiale pot fi uneori aruncate (cred ca m-am exprimat eu gresit dar nu la experiente ma refeream). Ce ai scris pe un blog e un fel de lucru material daca nu mai transmite informatie in acord cu ce crezi tu azi poti sa le stergi.
Altfel folosesc doar la nostalgie de cele mai multe ori ocupa spatiu inutil traitul in trecut e fara sens ca si in viitor trebuie sa traim in prezent. Asta e parerea mea stric personala nu e sfat pentru cineva. Multi poate prefera sa rememoreze ceva cu poza in mana sau sa reciteasca posturi vechi aceeia sa le pastreze, dar dc simti sa renunti la ele inseamna ca asta trebuie sa faci.

24 04 2009
sorin

Noa vezi, pare a fi vorba de ce intelege fiecare prin blog, ii clar ca pentru mine altceva inseamna blog, de ar fi doar un fel de scrisorici ce ne scufunda in butoaiele cu melancolie, nu as mai comenta.

24 04 2009
volent

la aia cu rolele tre sa zic si io ceva: nu mai tin minte exact data,,,insa am iesit la plimbare spre parc; pe drumul catre acesta avem , slava domnului, multe bancute; ei..la un moment dat, un munte de om cocotzat pe role (se vedea ca e incepator pt ca mai mult tzopaia pe ele) se indrepta vertiginos catre noi (am crezut eu); ne-am ferit pt ca era cat bradu de inalt, si bine am facut , pt ca l-am vazut poposind disperat pe o bancuta:) tu erai:)))) (glumesc, coincidenta ar fi prea mare)

24 04 2009
VreauUltimulLoc

Nu ai auzit ca eu m-am descurcat bine 😀 deja fac scheme =)) cred ca am patinat intr-o viata anterioara.

@sorin tocmai asta spuneam ca nu consider blogul asa ceva eu il vad un mod de a transmite informatie si dc nu mai e de actualitate shift+delete e solutia care imi place.

24 04 2009
sorin

Pai, io cred ca Anca o incercat sa ajute cu blogul, si asta de mai multe ori, si nu ar fi singura. Fiecare vine cu idei, trairi, preferinte. Pe mine ma ajuta, e un mod destul de facil de a cunoaste ce si cum gandesc omii. In conditiile in care Anca o decis sa rupa din timpul ei pentru a incerca sa ajute, imi pare normal ca omii sa incerce la randul lor sa o ajute pe Anca. Chiar si prin expunerea preferintelor, parerilor. Cum tie iti place sa dai shift+delete (si ai tot dreptul sa-ti placa, asta nu inseamna ca ii un lucru rau sau bun), mie imi place sa detin cat mai multe informatii. Cum omii au pareri, cred ca ii mai bine sa analizezi parerile si sa iei decizii (oricare ar fi deciziile, tot cel ce va lua decizii va avea de a face cu consecintele). Mie imi place „Daca am si ceva de spus o sa vad mai tarziu”. In conditiile in care vrei sa spui ceva si primesti raspunsuri, eu consider ca asta ar fi deja informatie. In conditiile in care vrei sa te detasezi de anumite informatii, poti sa scapi de informatie, sau poti sa o depozitezi. In momentul in care ai scapat de informatie, chiar daca vei mai avea nevoie de ea, nu mai poti sa ajungi la ea, in momentul in care o ai pusa la pastrare, poate fi pusa la pastrare degeaba (ca-i posibil sa nu mai ai nevoie de ea veci pururea) sau poate fi folosita. Tie iti place, mie imi place, avem pareri, cred ca ar fi un lucru bun. Faptul ca vedem diferit lucrurile ma pune in postura de a privi lucrurile si din punctul tau de vedere, fapt ce ar fi tot un lucru bun pentru mine. Cu cat mai multe pareri, cu atat mai bine pentru mine.

24 04 2009
volent

:))) bine,,bine, am inteles, modestule:)

24 04 2009
VreauUltimulLoc

La adapostul anonimatului suntem cu totii plini de talente printre altele enumar:
pot sa zbor
citesc gandurile
am 3 coaie ba nu 7
il spovedesc pe Papa
Chuck Norris a venit la mine cand l-au batut unii
am gasit petrol in curte
Einstein copia dupa mine la fizica
Nu imbatranesc
ar mai fi cateva dar nu vreau sa va fac sa va simtit prost asa ca le-am zis si eu pe astea mai comune.

24 04 2009
Anca

Ai petrecut foarte frumos si e nu e rau deloc ca ai refuzat/evitat obligatiile sociale.
Intr-adevar sorin e un comentator anonim (daca la el te refereai dar e posibil sa fi inteles gresit fiindca sunt foarte obosita) pentru ca nu are blog insa asta nu inseamna ca vrea sa para altceva decat este in realitate, ce rost ar avea la urma urmei.

@sorin, te rog io, nu mai vorbi aici despre mine ca ma simt cam aiurea, eu am facut blogul din egoism, din placerea de-a scrie haha si nu are legatura cu mine postarea zic eu.

24 04 2009
sorin

Apai vrei sa starnesi o discutie despre egoism ? Ca stii cam ce cred io despre egoism. Si pe mine m-o ajutat de multe ori blogul tau (epashial pe Luci). Si mi-am facut si io computer sa ma joc Heroes si Red Alert, si na, ma dau pe net … cum iti pare ? Ca is pe langa subiect ( nu de tot 🙂 ) , recunosc, si imi primesc palma peste ceafa daca gazda noastra considera ca o merit, daca am gresit cu ceva, promit ca o sa incerc sa nu mai fac. Mnoa, multam frumos pentru gandurile bune, inimia mea cat roata carului ca ai sarit in apararea mea, da-mi pare ca gazda noastra sublinia ca patineaza bine. Ioai mama, chiar nu m-am gandit la ce te-ai gandit tu 🙂

25 04 2009
VreauUltimulLoc

@Anca nu de @sorin vorbeam :)) cand am facut gluma cu anonim vorbeam de mine era putina autoironie si ii raspunde-am lui @volent care m-a facut „modest”.
Pentru mine @sorin nu e anonim fata de cei multi care comenteaza pe pe bloguri el chiar pune o particica din el in comenturi e foarte autentic. Si accepta si parerile altora cu politete ceea ce e rar.
Ps: Nu te supara daca continuam discutile de pe blogul tau si aici ca o facem constructiv.

25 04 2009
giapapadia

ba, ce coincidenta, chiar azi ma gandeam sa imi iau role, ca nu mai am de mult. totusi in bucuresti, ziceau azi la guerrilla ca s-a interzis prin parcuri. te-ai apucat sa sarbatoresti original legea =)

25 04 2009
VreauUltimulLoc

@gia daca ma baga la bulau pentru ca am mers cu rolele o sa fie foarte naspa. In puscarie bine e sa intri cu ceva serios nu cu dastea gay =)).

Eu cred ca se exagereaza cu legea aia nu o sa stea politia sa dea amenzi ca mergi cu rolele prin parcurile mari poate ca sunt unele unde chiar nu e loc. Nu stiu o sa vedem din punctul meu de vedere astia cu stiirile se agata prea mult de particele din realitate ca sa faca stiirea senzationala mintind de multe ori deliberat.

25 04 2009
giapapadia

in arad s-a bagat asta in parcurile mari si pe maulul Muresului si faleza acum vreo opt ani. tin minte ca tot veneau jandarmii, ca la noi era plin de ei peste tot. dar dintre un pusti cu role si un jandarm de multe ori prost care fuge mai repede? 😀

27 04 2009
volent

am glumit si eu:( , n-am vrut sa supar pe nimeni; scuze.

27 04 2009
VreauUltimulLoc

Stai linistita @volent ca nu ai suparat pe nimeni nu ai de ce sa iti ceri scuze 😉 .
Am inteles ca ai glumit si tot in spirit de gluma am raspuns si eu si da ai avut dreptate m-am laudat nitel =)) deci nu ai motive sa iti ceri scuze.

Lasă un răspuns

