Epilatul pe picioare la barbati

17 07 2009

Cum e cu epilatul pe picioare la barbati?

Am vazut ca se practica la un numar crescand nu ingrijorator inca dar oricum e ascendent.

-Prima intrebare e: Le place femeilor mai mult asa? Eu pe care le-am intrebat ziceau ca nu, dar ce sa zic si ele cu maimuta langa ele :).

-A doua: O sa devina generala peste x ani ? Eu sper ca nu.

Cum nu am strans inca destule parareri sa imi formez o idee ma apuc sa debitez eu.

Eu sunt o fire toleranta si de parere ca fiecare sa faca cum stie. Ce ma deranjeaza e ca daca acum se epileaza 3 ciudati din motive personale maine o sa mai se epileze un neadaptat ca ii vede pe aia si vor si ei sa faca o schimbare de look.

Neadaptatii o sa isi faca o femeie si asta o sa ii vada fara par si se obisnuieste asa. Apoi asta se desparte de ei si cand vine altul cu par ca sa para interesanta o sa zica “al meu se epila”. Prostul ala o sa preia ideea si tot asa.

O sa se ajunga ca din mana in mana pana in fund la pizda aia buna(taxatoare nu imi inspira nimic placut) sa se epileze majoriatatea. Si cand o sa ramana mai putini cu par decat fara o sa fie numiti tarani si pizdele nu mai vor sa se uite la ei…

Am dus scenariul destul de departe dar ma rog e plauzibil. Reiau chiar e util sa se epileze barbatii pe picioare? Femeile vor asta? Adica dc e musai nu o sa fiu eu contra fericiri lor ca si ele se epileaza pe peste tot pt noi dar sa fiu sigur ca e nevoie. Daca simtiti ca nu, opuneti-va dreak de acum.

Acum tehnic vorbind cum vine asta cu epilatul? Daca ai par pe cur nu poti sa te mai opresti doar la picioare ca apoi ai pantalonasi scurti daca il rezolvi pe ala ramai cu camasa chiar dc nu e prea vizibil ala de pe corp la toti un puf tot e acolo . Si cand e line asa de demarcatie clara sigur se vede ciudat ce dreap faci te epilezi pana la gat. Bag pula…

E cumva un plan de razbunare al femeilor? Ca s-au epilat ele mult ai acum sa vedem si noi cum e? Le cred in stare :). Astea sunt draku gol (cand sunt goale au mai multa influenta) fac conspiratii sa ne anihileze. Nu sunt promovatorul naturaletii adica la subrat la oua la la fiecare pe unde depaseste limitele merge o scurtate sau eliminare mai brutala dar pe picioare parca nu e nevoie . Eu zic sa va tineti tari si sa nu lansati o moda de dragul schimbarii ca nu toate schimabarile “e” bune. Unele “e” in rau si asta “e” in foarte rau.

Parerea mea.

Acțiuni

Information

32 responses

17 07 2009
volent

nush de unde ti-a venit ideea postului, dar m-ar amuza sa asist la o epilare “for the first time” cu ceara a unui barbat:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

17 07 2009
VreauUltimulLoc

Cum crezi ca mi-a venit ideea? Am vazut cai epilati pe la sala si ma intrebam cum dreak au ajuns ei sa faca combinatia asta. Si oricum am o vaga banuiala ca barbatii folosesc crema cand se epileaza si nu ceara asa ca nu te-ai distra prea tare.

Ps: Cat de placerile tale perverse… sunt prea bun
.Citesc in sufletul femeilor (negru :) )ca intr-o carte deschisa.

17 07 2009
Porcusorul Radioactiv

Sadicule!
Eu propun altceva: hai sa ne adunam cu totii si sa asistam la epilarea ta. Eu aduc ceara. Cine aduce franghiile si calusul ?

17 07 2009
VreauUltimulLoc

Era pt mine sau pt volent? Ca volent e sadica iar eu nu sunt ca eu nu vreau chiar asta ma tem peste x ani sa nu devina rahatul asta o moda.

17 07 2009
Porcusorul Radioactiv

Pfff…eroare. scuze. Am citit in diagonala si am crezut ca EA e un EL.
Eu nu sunt sadic de felul meu si n-as supune un confrate paros la asa o tortura. si nici nu m-as epila pe picioare, si daca as fi ultima “maimuta” de pe pamant. S-or gasi si pentru mine cateva exemplare sa ma venereze. chiar si intr-o gradina zoologica.

17 07 2009
Anonimuta

Mie una mi se pare scarbos cind vad un barbat epilat pe picioare,hai la subrat mai zic ca na miroase,dar pe picioare mi se pare oribil,am impresia ca aici si barbatii sunt de vina,vor si ei sa fie in pas cu moda,daca s-a epilat un barbat hai sa ma epilez si eu,adica ce face omul sa faca si maimuta.

18 07 2009
femeiadeservici

dragii mei parosi,
va rog mult lasati natura sa isi dea cu parerea si nu mai smulgeti ce credeti voi ca trebe’smuls(aici am sa includ eu si sprincenele pensate la barbat care se adauga pe lista de hidosenie absoluta).
la fel sa stiti dragii mei parosi ca si lacul de pe unghii e la fel de gay si prefer unghiile roase si inperfecte purtate de on paros care stie sa bea bere.
ps.nu am nimic cu cei gay,parol,in cazul lor e altceva si ii sustin.

19 07 2009
Ade

ma, buny a mea l-a invatat ceva pe tata, sfat care poate fi transpus si in cazu asta:
“maica, nu te mai uita mama la picioare ca oricum le dai la o parte ce dracu”

23 07 2009
deA

:)) Ai dreptate. Uite, eu nu sunt cu maimuta paroasa langa mine si iti zic sincer ca nu imi place un barbat epilat pe picioare. Dar, cum spunea si Anonimuta, apreciez igiena si daca se rade la subrat si in zone intime e de bine.

Si daca isi aranjeaza putin sprancele e de bine, ca uite, eu am iesit cu unul care nu avea doua sprancene, ci una care facea umbra ambilor ochi si atunci ii statea bine ca smulgea firele de par de deasupra nasului.

Ca sunt mai pretentioasa, tu ma stii, insa combinatie mea ideala ar fi fara par mult pe piept dar cu par pe picioare si brate. E o chestie psihologica la mine, ma fac sa ma simt in siguranta daca au par pe picioare si brate :))

27 07 2009
aaaaa

sunte-ti toti niste umlati(e) frustrati(e) si de aia comentati. Lumea evolueaza, helao, voi se pare ca nu. Acu 20 de ani ce foloance aveau alea din playboy? Asa e si la barbati acuma, nu mai e macho sa fi paros.
In primul rand e mai IGIENIC sa nu ai par, si dupa aia vb cum arata, si recunoasteti ca arata mai bine. Aici vb de barbati are arata cad de cat bine nu grasi epilati.

27 07 2009
VreauUltimulLoc

O parere contra e binevenita.
Esti el sau ea, ca sa inteleg din ce unghi privesti.

27 07 2009
deA

:)) Hahahaha, dupa comentariu seamana cu fosta mea colega de casa, Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

La faza cu igiena m-a dat gata deja, adica atunci cand mananca cu copitele, normal ca nu vrea sa aiba par pe gheare.

Si nu, nu arata mai bine. Adica nu daca esti o femeie interesata de barbati. Daca esti un barbat interesat de barbati, este posibil sa arate mai bine, nu cunosc, nu comentez.

28 07 2009
maya

daca vrea sa se simta femeie[a se citi gay] poate sa se epileze.
asta nu e valabil pentru cei cu par pe spate. yack..

11 01 2010
roara

postul e vechi, dar nu ma pot abtine…

Teoretic, cei care se epileaza sustin ca e pentru igiena, sau pentru a atrage pauncele sexului opus.

Ideea e ca sunt femei carora le plac barbatii epilati, si sunt femei carora nu.

Atata timp cat exista cerere va exista si oferta, nu?

ps: pana nu demult credeam ca parul de pe piept e scarbos, acum insa, mi se pare incredibil dar incredibil de sexi,..

pps: teoretic barbatii parosi sunt mai… potenti. Testat. Atunci, de ce se epileaza barbatii? unii…

11 01 2010
VreauUltimulLoc

Important e ca noi barbatii sa nu creem artificial cerere de epilare :)) adica eu gasesc ca asta ar fi pentru binele nostru.

11 01 2010
roara

hahaaa… gandeste-te ca cat de norocosi vor fi cei care nu se vor epila pe picioare… caci ar fi cerere maaaaaaaaaaaaare… si oferta mica….

11 01 2010
VreauUltimulLoc

Acolo e de mine :)

5 12 2010
Un el

Oricine ar trebui sa incerce, daca are picioare bine profilate, nu curbe sau nedezvoltate. S-ar putea sa ii placa. Pana la urma este vorba despre gusturi. Pentru mine, parul pe un antebrat frumos profilat (ca al meu) arata bine. Pe un antebrat flasc sau din contra prea musculos, arata respingator sau infricosator (ca un goriloi supradezvoltat). Parul pe brat, catre umar, este deja dezgustator pentru ca se apropie de axile, si stim cu totii ce pute acolo.
Sper ca nu se va deschide un topic cu parul din nas, urechi, spate, si ma opresc aici.

5 12 2010
VreauUltimulLoc

Probabil ca daca ai picioare frumoase te simti mai bine epilat dar nici neepilat nu te simti rau. Chestie pe care nu poti sa o spui cand vine vorba de alte locuri care chiar te deranjeaza sa fie paroase.
Mi se pare ca facem ca maimuta cand nu avea ce sa faca :).

30 12 2010
ALOOOO

hai frate lasaon…..nush ce fel de fete sunteti voi dak doriti barbati cu par mult mult mult ….in plm ca dak ai mult par naparlestiii vara…duvan plm kre sunteti anti epilat eu ma cac pe voi .ciao

30 12 2010
VreauUltimulLoc

Vad ca intelegerea gusturilor altora e depasita doar de gramatica. Iar daca am reusit sa observ eu asta crede-ma ca e grav.

S-auzim de bine ;).

30 04 2011
Raicu Ionut

Daca tot ati inceput sa ne criticati…na sa zicem daca baiatul respectiv de exp eu fac sport de performanta si am par pe piciare ….cum as arata eu in sala jucand handbal numa eu sa am par pe picioare din 14 jucatori … da zic ca baieti care nu fac sport fac pentru a se da mare intre fete….zic ca pt handbal de ex ce fac eo, 1. Stiti ca pe minge se pune un clei care se numeste CLISTER daca un coleg iti da o poasa in picioare …paru rame pe minge am patit :) e primu motiv si sunt mai multe 2. Na bine si pt fete :))). Si sami ziceti daca e bine daca faci sport sa te epilezi :D .

1 05 2011
VreauUltimulLoc

Ma, daca e din motive tehnice discutia oricum nu are sens. Adica clar ca trebuie sa fi mai aerodinamic pe teren. Si eu fac sport dar in sportul meu parul de pe pcioare nu a contat.
Asta cu datul bine pentru fete… da daca le obisnuim asa, de ce ne facem singuri probleme?

2 09 2011
Kosmyn..

Eu ma epilez p pikioare d mult, iar fetele imi zik ka e mai sexi asa. Si eu am patit la fel ku cristerul. E f urat sa ai par p pikioare sau p spate/piept.

4 09 2011
VreauUltimulLoc

Frumos sau urat e ceva atat de relativ si legat de moda si de tot felul de imagini popularizate de media.

5 09 2011
112

Si cu tipele cum a inceput? in ziua de azi, este un fapt bine cunoscut ca avem exemplarele cele mai lipsite de identitate masculina din istoria umanitatii….pensat, vopsit, lacuit, epilat….astea sunt rezultate.Am impresia ca nu prea sunt multi preocupati de cauze, asa ca…deal whit it.

7 05 2012
Costy

mai cum sa va zic eu….numi place paru de pe picioare: 1 VAra de face sa stranspiri de mori….2 hai sa fim seriosi ca nu arata prea bine sa stai cu ditamai floaca pe picioare…3.faza cu aia care au pla mare dak au par pe picioare…eu nash credeo:)) e cea mai tare panarama….si nu cred ca dak va epilati o sa vi se micsoreze pla:))….cat despre fete …nu stiu exact ce le place:D….de asta umblu si eu pe topicuri de genu asta….

4 07 2012
Kiwi Freesky

Epilatul pe picioare [la masculi] era la “moda” in 2009, sau ameninta sa devina o moda.
Acum se poarta mult roz, sprincene exagerat de pensate, culori neon si ringtonuri cu “vara nu dorm”.
“Moda” se schimba de la an la an :)

Si voi [barbatii] va complicati la fel de mult ca noi [femeile]. :))

22 01 2013
VreauUltimulLoc

Spiritul de turma ;)

20 01 2013
cristi

Ma cum sa va spun fiecare barbat are motivele lui pt care se eplieaza. Eu ma epilez pe picioare ca am mancarimi din cauza parului. Nici eu nu ii inteleg pe cei care nu au parul dezvoltat si totusi se complica singuri.

21 01 2013
ilinca

n-as vrea sa fiu stresata ca el e epilat mai recent decat mine – daca io ma epilez cu ceara, iar el cu crema, e mai des si mai usor de indeplinit corvoada lui. o complicatzenie degeaba, nici nu-mi plac barbatii epilati, ii vad efeminati. precizez ca-s preocupata de amanuntele legate de ingrijirea personala, totusi nu-i cazu’ sa vad aceleasi apucaturi la barbati.
MA OPUN!!!!

22 01 2013
VreauUltimulLoc

Se sustine

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 172 other followers

